
Кенесариева Айдана
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 10 материал
ұоқ-нің оқыту мақсаттары: 0.1.3.2. Қуыршақтар мен ойыншықтарға арнап ұлттық бұйымдарды, сондай-ақ қазақ ою- өрнектерінің желісімен балалардың ойдан шығаруы/үлгіқалып бойынша түрлі бұйымдарды, шырша ойыншықтарын, құттықтау ашықхаттарын, ұжымдық панноларды сәндеу.
0.2.1.1. Геометриялық пішіндер негізінде қарапайым заттардың бейнесін қию (жолақтарды тіктөртбұрыш, шаршыларды үшбұрыш етіп қию, шаршының немесе тіктөртбұрыштың бұрыштарын қию арқылы шеңбер және сопақ пішіндерді қиып алу).
0.2.2.3. Орталықты, бұрыштарды, әшекейлеу үшін екіге бүктелген қағаздан, қатпарлап бүктелген қағаздан қол ұстасуды, шеңбер айнала ән айтқан адам бейнелерін, шілтер үлгілерін, қар ұшқындарын, гүлдер, т.б. қию.
Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
ұоқ-нің оқыту мақсаттары: 0.1.2.1. Жапсыруда дербес немесе ұжымдық сюжеттік композиция жасау, заттардың кеңістіктік қатынастарын, түсін, пропорциясын, заттар мен олардың бөлшектерінің текстурасын есепке ала отырып оларды аспанға, суға, жерге қатыстылығы бойынша орналастыру.
0.2.1.1. Геометриялық пішіндер негізінде қарапайым заттардың бейнесін қию (жолақтарды тіктөртбұрыш, шаршыларды үшбұрыш етіп қию, шаршының немесе тіктөртбұрыштың бұрыштарын қию арқылы шеңбер және сопақ пішіндерді қиып алу).
0.2.2.1. Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар).
0.2.2.4. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
0.1.3.1. Қазақстан халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің желісімен, өрнектерді симметриялы ырғақпен, пішіндер мен ою элементтерін кезектестіре отырып жапсырудағы өрнек элементтерінің кеңістіктік қатынасын есепке ала отырып, геометриялық пішіндер, өсімдік элементтері негізінде өрнектерден жапсырулар құрастыру.
0.2.1.3. Табиғи және қолдан жасалғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу.
0.2.2.4. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары
0.1.2.1. Жапсыруда дербес немесе ұжымдық сюжеттік композиция жасау, заттардың кеңістіктік қатынастарын, түсін, пропорциясын, заттар мен олардың бөлшектерінің текстурасын есепке ала отырып оларды аспанға, суға, жерге қатыстылығы бойынша орналастыру.
0.2.1.1. Геометриялық пішіндер негізінде қарапайым заттардың бейнесін қию (жолақтарды тіктөртбұрыш, шаршыларды үшбұрыш етіп қию, шаршының немесе тіктөртбұрыштың бұрыштарын қию арқылы шеңбер және сопақ пішіндерді қиып алу).
0.2.2.1. Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар).
0.2.2.4 Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары
0.1.1.1. Жырту, қиып алу әдістерімен түрлі ертегі бейнелерін, т.б. Жасай отырып, қарапайым заттарды жапсыру.
0.2.2.1. Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар).
0.2.2.4. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Мен айтқан сөздердің бірінші әріпін ата, оларды жансыз және жанды деп екі топқа бөліп жаз.
Оқушы, тас, өсімдік, су, жануар, тау, мұғалім, парта.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Барлық сыныптар
Уакыттың бірліктері-сағат,минутпен таныстыру. Оқушыларға уақытты тануды үйрету;ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру;логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;ұқыптылыққа,шапшаңдыққа тәрбиелеу
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Барлық сыныптар
Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердің санын анықтайды.
Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.
Ш дыбысы – дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.
Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ш
дыбысының орнын ажыратады. Ш əрпінің баспа түрін жазады.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.
У дыбысы – кейде дауысты, кейде дауыссыз дыбыс. У
дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.
Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі у дыбысының орнын ажыратады.
У əрпінің баспа түрін жазады
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Мектеп кітапханасында. Т дыбысы мен əрпі
Т дыбысы – дауыссыз дыбыс, т дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.
Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздерді буынға бөледі. Т əрпінің баспа түрін жазады.
Сұраққа жауап беріп, сурет бойынша əңгімелейді.
Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, кітапхана мен дүкеннің айырмашылығын біледі. Суреттен т дыбысы естілетін заттарды табады.
Т дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы т
дыбысының орнын ажыратады.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар