|
№ 1 ҰОҚ. Менің көңіл күйім |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Жапсыру. Оқу ісінің меңгерушісі З.Жұмабаева |
|||
|
Күні: 3.09.2018 |
Педагогтің аты-жөні: Абилова Лаззат |
|||
|
Сынып: МАД «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары |
0.1.1.1. Жырту, қиып алу әдістерімен түрлі ертегі бейнелерін, т.б. Жасай отырып, қарапайым заттарды жапсыру. 0.2.2.1. Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар). 0.2.2.4. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиелеушілер: -жырту әдісімен қарапайым заттарды жабыстыра алады; -желімді пайдалану дағдыларын қолдана алады; -жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарды ретке келтіреді. |
|||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: -жапсыруға арналған материялдардытиімді жұмсай алады; -қағаз парағын толтыра алады; |
||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: -елестету арқылы бейнелерді жасай алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту. Тәрбиеленушілер: -жапсыру жөнінде ойларын ұсыну; -өзінің және өзгелердің жұмыстарын талқылау және түсіндіру; Көптілдік: жапсыру-аппликация-applique |
|||
|
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: аппликация, қайшы, желім, түрлі түсті қағаз, әліппе-альбом, жұмыс орны, жырту әдісі. |
||||
|
ҰОҚ-де диалог/хат жазу үшін пайдаланылатын тіл: Талқыланатын сұрақтар: -аппликация деген не? -жырту тәсілімен не істеуге болады? -қандай түстер пайдалануға болады? |
||||
|
Өткен ҰОҚ-нен алған білім, білік |
Бейнелеу өнерінің түрі - аппликация туралы бастапқы түсінік. Қайшымен жұмыс дағдылары. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
1.Жұмыс істеуге жағымды көңіл күй қалыптастыру 0-1 минут ІІ. Өмірлік тәжірибені белсендіру.Мақсатты тұжырымдау. 2-5 минут. ҰОҚ-ның ортасы ІІІ. ҰОҚ ның тақырыбы бойынша жұмыс 6-25 минут. |
(Ұ) ҰОҚ оң көңіл күй орнату. Педагог тәрбиеленушілер өздеріне және басқаларға көтеріңкі көңіл күй тудыруларын ұсынады. Шаттық шеңбер құруға болады. Педагог балалардан аппликация туралы не білетіндерін сұрайды. (Ұ)Әліппе-альбомдағы иллюстрациялық материалмен жұмыс. Бүгін біз жапсырудың жаңа түрімен танысамыз. Ол жырту тәсілімен жапсыру. -сен қандай құралдарды пайдалана аласың? -бүгін бізге қайшы керекпа? -құрал ретінде нені пайдаланамыз? Сергіту сәті. (Ұ,Ж) Жұмыстың орындалу технологиясы. Педагог балаларға жапсыру алгоритмін түсіндіреді. Балалар өз көңіл күйлерін айқындап алады - шеңбер, бұлт, шлейф, және т.б Пайдаланатн қағаз түсін таңдайды. Балалар үлгі бойынша қиып алып альбомға жабыстырады. |
Музыкалық сүйемелдеу. Аппликация жұмыстарының үлгілері. Әліппе-альбом |
||
|
ҰОҚ-нің соңы Рефлекция 30 мин |
(Ұ) Балалар жұмыстарының көрмесі: «Шебер қолдар» қабырға газетін безендіру. Педагог балалардың жасаған жұмыстарын талқылап, бұймдарға баға беруге шақырады. Балаларға ҰОқ-де жасаған жұмыстарына баға беруді ұсынады: 1.Кімге өз жұмысы ұнады? 2.Өз жұмысыңды үлгімен салыстыр? 3.Нені істей алмадың? 4. Кімнің аппликациясы барлығынан да ұнады? 5. Неліктен? |
Балалардың жұмыстарына арналған қабырға газеті. Әліппе-альбом, қарындаштар. |
||
|
№ 2 ҰОҚ. Менің аулам |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Жапсыру. Оқу ісінің меңгерушісі З.Жұмабаева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 10.09.2018 |
Педагогтің аты-жөні: Абилова Лаззат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: МАД «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары |
0.1.2.1. Жапсыруда дербес немесе ұжымдық сюжеттік композиция жасау, заттардың кеңістіктік қатынастарын, түсін, пропорциясын, заттар мен олардың бөлшектерінің текстурасын есепке ала отырып оларды аспанға, суға, жерге қатыстылығы бойынша орналастыру. 0.2.1.1. Геометриялық пішіндер негізінде қарапайым заттардың бейнесін қию (жолақтарды тіктөртбұрыш, шаршыларды үшбұрыш етіп қию, шаршының немесе тіктөртбұрыштың бұрыштарын қию арқылы шеңбер және сопақ пішіндерді қиып алу). 0.2.2.1. Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар). 0.2.2.4 Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиелеушілер: -жырту әдісімен қарапайым заттарды жабыстыра алады; -желімді пайдалану дағдыларын қолдана алады; -жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарды ретке келтіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: -жапсыруға арналған материялдардытиімді жұмсай алады; -қағаз парағын толтыра алады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: -елестету арқылы бейнелерді жасай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту. Тәрбиеленушілер: -жапсыру жөнінде ойларын ұсыну; -өзінің және өзгелердің жұмыстарын талқылау және түсіндіру; Көптілдік: аула- двор-court |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: аппликация, қайшы, желім, түрлі түсті қағаз, әліппе-альбом, жұмыс орны, жырту әдісі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҰОҚ-де диалог/хат жазу үшін пайдаланылатын тіл: Талқыланатын сұрақтар: -аппликация деген не? -сен қайда тұрасың? -сенің аулаңда не бар? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен ҰОҚ-нен алған білім, білік |
Бейнелеу өнерінің түрі - аппликация туралы бастапқы түсінік. Қайшымен жұмыс дағдылары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Жұмыс істеуге жағымды көңіл күй қалыптастыру 0-1 минут ІІ. Өмірлік тәжірибені белсендіру.Мақсатты тұжырымдау. 2-5 минут.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Кенесариева Айдана ЕлубайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Менің көңіл күйім
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Менің көңіл күйімМатериал туралы қысқаша түсінік
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары
0.1.1.1. Жырту, қиып алу әдістерімен түрлі ертегі бейнелерін, т.б. Жасай отырып, қарапайым заттарды жапсыру.
0.2.2.1. Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар).
0.2.2.4. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













