Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰОҚ. Тақырыбы: Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сауат ашу

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Күні:

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    ұоқ-нің оқу мақсаттары:

    0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау

    0.1.3.1. Сұраққа жауап бере отырып, У дыбысы жəне əрпімен танысады.

    0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу

    0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу

    Күтілетін нәтиже

    Барлық тəрбиеленушілер:

    Сурет бойынша сұраққа жауап береді.

    Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.

    У дыбысы – кейде дауысты, кейде дауыссыз дыбыс. У

    дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

    Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі у дыбысының орнын ажыратады.

    У əрпінің баспа түрін жазады.

    Көпшілік тəрбиеленушілер:

    Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.

    Сөздегі дыбыс санын, ондағы у дыбысының орнын ажыратады. У

    дыбысына сөз ойлайды.

    У дыбысына (дауысты, жуан дауысты) сөз құрайды.

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазады.

    Кейбір тəрбиеленушілер:

    Сурет бойынша əңгіме құрайды, өз ойын толық жеткізеді. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

    У дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

    тілдік мақсаттар

    Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Отбасы

    ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

    Пікір алмасу сұрақтары.

    Отбасы мүшелерінің есімдерінен У дыбысын ізде. Бұл отбасында кім үлкен, кім кіші?

    Өз отбасыңда сенен кім үлкен? Таяқшаны қалай пайдаланасың?

    Алдыңғы білім

    Отбасы туралы əңгімелейді. Таныс əріптерді тауып, сөз, сөйлем құрайды. Сөздерді буынға бөледі?

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    I. Оң көңіл күй орнату.

    0–1 минут


    II. Өмірлік тәжірибені белсендіру. Мақсатты тұжырымдау.

    2 – 5 минут

    Педагог балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады.

    • Кəне, балалар барлығымыз отбасымызға жақсы тілектер тілейікші!

    • Ата-анам ауырмасын!

    • Үлкендерді сыйлайық!

    • Анамызды ардайық!

    (Ұ)Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту мақсатында балалармен «Отбасым – берекем!» қимылды ойынын ойнатады.

    Барлық балалар шеңбер жасап тұрады.

    Педагогтің белгісімен отбасы мүшелерін айтып, бір қолымен екінші қолының саусақтарын бір-бірлеп жұмады. Егер саусақтары жетпей қалса, артқа қарай адымдап, қалған отбасыларын атайды. Көп адымдаған балаға «Үлкен отбасы» деген атақ беріледі. Ол бала қалған балаларды бақылаушы болады.


    ҰОҚ-нің ортасы

    III. ҰОҚ-нің тақырыбы

    бойынша жұмыс

    6 – 25 минут

    Тапсырма орындамас бұрын педагог балаларға жұмбақ жасырады.

    Маған да, саған да, Жақын туыс бес адам. Үш əріптен тұратын. Оңға оқы, солға оқы Өзгермейді еш одан. Бəрі де өз жұртың

    Айтады, кəне, кім атын? (Ана, апа, аға, іні, ата).

    Балалар жұмбақтың жауабын айтады.

    (Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс.

    1-тапсырма. Педагог: Балалар жұмбақтың жауабында аталған отбасы мүшелерінің есімдерінен У дыбысы естіле ме?

    Қайталап айтайықшы!

    1. .Отбасы мүшелерінің есімдерінен У дыбысын ізде.

    Суретте берілген отбасы мүшелері туралы əңгімелейді. Педагогтің көмегімен отбасы мүшелерінің аттарымен атайды.

    Отбасы мүшелерінің атауларының сызбасына қарап буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.

    Отбасы мүшелерінің үлкенін, кішісін анықтайды. Балалар өз отбасылары туралы əңгіме құрады.

    1. -тапсырма. Педагог өлең жолдарын оқып береді. Балалар мұқият тыңдап, естеріне сақтайды.

    Балаларға педагог үлкендерді сыйлау, олардың тілін алу, үлкендердің жолын кеспеу туралы əңгімелеп береді.

    – У – бірде дауысты, бірде дауыссыз дыбыс.

    Педагог У дыбысының дауысты дыбыстан кейін тұрса, дауыссыз болатынын, көк түсті дөңгелекпен, ал дауыссыз дыбыстан кейін естілсе, дауысты болып, қызыл түсті дөңгелекпен белгілейтіндерін айтып түсіндіреді.

    Балалар «Тау» сөзін қайталап, дыбыстық талдау жасады.

    Сөздің неше буыннан тұрғанын айтады. У дыбысының мұнда дауыссыз дыбысының рөлін атқарып тұрғанын біледі.

    «Су» сөзін қайталап, дыбыстық талдау жасады. Су сөзінде У дыбысының дауысты дыбыс рөлін атқарып тұрғанын біледі.

    3-тапсырма. У əрпімен танысайық.

    Күз бейнеленген суретке қарап отырып, балалар күз мезгілі тұралы əңгімелеседі. Күз мезгілінде жапырақтар түсіп ағаштардың бұтақтары көрініп тұрғанын байқайды.

    Педагог У əрпінің суретін көрсетіп, бұтақтың суретіне назар аудартып, ұқсастықты айтады.

    Балалар бұтақты саусақ ұшымен бастыра салып, сосын ауада салып көрсетеді.

    Педагогпен бірге өлең жолдарын қайталайды.

    Балалар өлең жолын қайталай отырып, у дыбысының анық айтылуына жаттығу жасатады.

    (Ұ) Сергіту сəті

    Шеңбер болып тұрамыз, Керегені құрамыз, Уықтарды көтеріп, Шаңыраққа тірейміз.

    Жоғары біздің шаңырақ, Күн сəулесін шашады.

    Киіз үйде жиналып, Отбасымыз бақытты!

    Өлең жолдарын қимылмен қайталайды. 4-тапсырма

    Педагог У əрпінің баспа түрін көрсетеді.

    Балалар өздеріне берілген моншақты сымға тізіп, У əрпіне ұқсатып жасайды.

    5-тапсырма

    Педагог балаларға У дыбысын жасау үшін таяқшаларды қолдануға болатынын айтады.

    Балала

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенесариева Айдана Елубайқызы
    19 Қазан 2021
    335
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады. У дыбысы – кейде дауысты, кейде дауыссыз дыбыс. У дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі у дыбысының орнын ажыратады. У əрпінің баспа түрін жазады
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰОҚ. Тақырыбы: Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сауат ашу

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Күні:

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    ұоқ-нің оқу мақсаттары:

    0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау

    0.1.3.1. Сұраққа жауап бере отырып, У дыбысы жəне əрпімен танысады.

    0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу

    0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу

    Күтілетін нәтиже

    Барлық тəрбиеленушілер:

    Сурет бойынша сұраққа жауап береді.

    Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.

    У дыбысы – кейде дауысты, кейде дауыссыз дыбыс. У

    дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

    Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі у дыбысының орнын ажыратады.

    У əрпінің баспа түрін жазады.

    Көпшілік тəрбиеленушілер:

    Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.

    Сөздегі дыбыс санын, ондағы у дыбысының орнын ажыратады. У

    дыбысына сөз ойлайды.

    У дыбысына (дауысты, жуан дауысты) сөз құрайды.

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазады.

    Кейбір тəрбиеленушілер:

    Сурет бойынша əңгіме құрайды, өз ойын толық жеткізеді. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

    У дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

    тілдік мақсаттар

    Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Отбасы

    ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

    Пікір алмасу сұрақтары.

    Отбасы мүшелерінің есімдерінен У дыбысын ізде. Бұл отбасында кім үлкен, кім кіші?

    Өз отбасыңда сенен кім үлкен? Таяқшаны қалай пайдаланасың?

    Алдыңғы білім

    Отбасы туралы əңгімелейді. Таныс əріптерді тауып, сөз, сөйлем құрайды. Сөздерді буынға бөледі?

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    I. Оң көңіл күй орнату.

    0–1 минут


    II. Өмірлік тәжірибені белсендіру. Мақсатты тұжырымдау.

    2 – 5 минут

    Педагог балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады.

    • Кəне, балалар барлығымыз отбасымызға жақсы тілектер тілейікші!

    • Ата-анам ауырмасын!

    • Үлкендерді сыйлайық!

    • Анамызды ардайық!

    (Ұ)Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту мақсатында балалармен «Отбасым – берекем!» қимылды ойынын ойнатады.

    Барлық балалар шеңбер жасап тұрады.

    Педагогтің белгісімен отбасы мүшелерін айтып, бір қолымен екінші қолының саусақтарын бір-бірлеп жұмады. Егер саусақтары жетпей қалса, артқа қарай адымдап, қалған отбасыларын атайды. Көп адымдаған балаға «Үлкен отбасы» деген атақ беріледі. Ол бала қалған балаларды бақылаушы болады.


    ҰОҚ-нің ортасы

    III. ҰОҚ-нің тақырыбы

    бойынша жұмыс

    6 – 25 минут

    Тапсырма орындамас бұрын педагог балаларға жұмбақ жасырады.

    Маған да, саған да, Жақын туыс бес адам. Үш əріптен тұратын. Оңға оқы, солға оқы Өзгермейді еш одан. Бəрі де өз жұртың

    Айтады, кəне, кім атын? (Ана, апа, аға, іні, ата).

    Балалар жұмбақтың жауабын айтады.

    (Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс.

    1-тапсырма. Педагог: Балалар жұмбақтың жауабында аталған отбасы мүшелерінің есімдерінен У дыбысы естіле ме?

    Қайталап айтайықшы!

    1. .Отбасы мүшелерінің есімдерінен У дыбысын ізде.

    Суретте берілген отбасы мүшелері туралы əңгімелейді. Педагогтің көмегімен отбасы мүшелерінің аттарымен атайды.

    Отбасы мүшелерінің атауларының сызбасына қарап буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.

    Отбасы мүшелерінің үлкенін, кішісін анықтайды. Балалар өз отбасылары туралы əңгіме құрады.

    1. -тапсырма. Педагог өлең жолдарын оқып береді. Балалар мұқият тыңдап, естеріне сақтайды.

    Балаларға педагог үлкендерді сыйлау, олардың тілін алу, үлкендердің жолын кеспеу туралы əңгімелеп береді.

    – У – бірде дауысты, бірде дауыссыз дыбыс.

    Педагог У дыбысының дауысты дыбыстан кейін тұрса, дауыссыз болатынын, көк түсті дөңгелекпен, ал дауыссыз дыбыстан кейін естілсе, дауысты болып, қызыл түсті дөңгелекпен белгілейтіндерін айтып түсіндіреді.

    Балалар «Тау» сөзін қайталап, дыбыстық талдау жасады.

    Сөздің неше буыннан тұрғанын айтады. У дыбысының мұнда дауыссыз дыбысының рөлін атқарып тұрғанын біледі.

    «Су» сөзін қайталап, дыбыстық талдау жасады. Су сөзінде У дыбысының дауысты дыбыс рөлін атқарып тұрғанын біледі.

    3-тапсырма. У əрпімен танысайық.

    Күз бейнеленген суретке қарап отырып, балалар күз мезгілі тұралы əңгімелеседі. Күз мезгілінде жапырақтар түсіп ағаштардың бұтақтары көрініп тұрғанын байқайды.

    Педагог У əрпінің суретін көрсетіп, бұтақтың суретіне назар аудартып, ұқсастықты айтады.

    Балалар бұтақты саусақ ұшымен бастыра салып, сосын ауада салып көрсетеді.

    Педагогпен бірге өлең жолдарын қайталайды.

    Балалар өлең жолын қайталай отырып, у дыбысының анық айтылуына жаттығу жасатады.

    (Ұ) Сергіту сəті

    Шеңбер болып тұрамыз, Керегені құрамыз, Уықтарды көтеріп, Шаңыраққа тірейміз.

    Жоғары біздің шаңырақ, Күн сəулесін шашады.

    Киіз үйде жиналып, Отбасымыз бақытты!

    Өлең жолдарын қимылмен қайталайды. 4-тапсырма

    Педагог У əрпінің баспа түрін көрсетеді.

    Балалар өздеріне берілген моншақты сымға тізіп, У əрпіне ұқсатып жасайды.

    5-тапсырма

    Педагог балаларға У дыбысын жасау үшін таяқшаларды қолдануға болатынын айтады.

    Балала

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Барлық пәндер Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    19.10.2021
    335
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенесариева Айдана Елубайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации