Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰОҚ. Тақырыбы: Ақылды ешкі. Ш дыбысы мен əрпі

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сауат ашу

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Күні:

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    ұоқ-нің оқу мақсаттары:

    0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.

    0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің, сөйлемнің мағынасын түсіну.

          1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

          2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ш дыбысы – дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

    Күтілетін нәтиже

    Барлық тəрбиеленушілер:

    Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердің санын анықтайды.

    Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

    Ш дыбысы – дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

    Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ш

    дыбысының орнын ажыратады. Ш əрпінің баспа түрін жазады.

    Көпшілік тəрбиеленушілер:

    Сурет бойынша өз ойларын айтып, мазмұндайды.

    Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады.

    Ш дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ш

    дыбысының орнын ажыратады.

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, ш əрпінің элементтерін жазады.

    Кейбір тəрбиеленушілер:

    Жұмыс дəптерінен педагог сұрағы негізінде қажетті мəліметті табады.

    Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Ш дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады.

    тілдік мақсаттар

    Тəрбиеленушілер:

    Сұраққа толық жауап бере отырып, Ш əрпімен танысады. Ш дыбысынан келетін сөздерді айтады, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.

    Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Шарбақ, пішенші, айыр. ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

    Пікір алмасу сұрақтары.

    Сен неше сөйлем таныдың? Соңғы сөйлемде неше сөз бар? Ешкі қарбызды не үшін екті?

    Ешкіге өзің қалай көмектесер едің? Ешкі сөзінде Ш дыбысы нешінші тұр? Шарбақ сөзін буынға бөліп айт.

    Қай суреттен артық зат қалды?

    Алдыңғы білім

    Сөйлем құрастыр. Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Қандай түстермен белгіленеді?

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    I. Оң көңіл күй орнату.

    0–1 минут




    II. Өмірлік тәжірибені белсендіру. Мақсатты тұжырымдау.

    2 – 5 минут

    Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту үшін шаттық шеңберіне тұрғызып, көңілді өлең жолдарын айтқызады.


    Арайлап таң атты, Алтын сəуле таратты. Тəрбиелі баламыз, Амандасып аламыз.


    (Ұ)Педагог слайдтан бақташының суретін көрсетеді (слайдта ешкі бағып жүрген бақташы жүреді)

    Балалар слайдтан не көріп тұрсыңдар? Ешкі қандай жануар?

    Ешкінің төлін не деп атаймыз? Ешкі бізге не береді?

    Балалар педагог сұрақтарына жауап беріп слайдтағы көрініс туралы пікірлеседі.









    Суреттер.

    ҰОҚ-нің ортасы

    III. ҰОҚ-нің тақырыбы

    бойынша жұмыс

    6 – 25 минут

    (Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма

    Педагог балаларға сөйлем оқып береді.

    Балалар мұқият тыңдап, педагог сұрағына жауап береді.

    Ешкі лақтарын жақсы көреді. Оларға арнап қарбыз екті. Ол шаршады.

    Балалар неше сөйлем тыңдағандарын айтады. Педагог əр сөйлем сайын тоқтап оқиды. Соңғы сөйлемде неше сөз барын табады.

    Балалар педагогтің ешкі туралы əңгімесін сурет бойынша толықтырып аяқтайды.

    Суреттегі шелек, шегелерді аттарымен атап, қандай дыбыспен басталып тұрғанын табады.

    Ш дыбысын айтады. Ерін аздап дөңгеленеді жəне жұмсақ таңдай көтеріліп, мұрын жолын бітейді.

    Əңгіме желісі бойынша сұрақтарға жауап береді. Ешкі қарбызды не үшін екті?

    Ешкіге сен қалай көмектесер едің? Ешкі сөзінде Ш дыбысы нешінші тұр?

    Балаларға педагог шарбақтың суретін көрсетін түсінік береді.

    Шарбақ сөзін буынға бөледі. Шар-бақ

    1. -тапсырма. Ешкінің еңбек құралдарын атап, Ш дыбысын ізде. Сызбаның қай суреттің атауы екенін тап. Суреттегі заттарды атайды.

    Шелек, шар, тырнауыш, шеге.


    Балалар сызбаны қызыл жəне көк дөңгелекпен белгілеп, қай суреттің атауы екенін табады.

    Ш*Ш, Т*РНАУ*Ш

    Ш – қатаң дауыссыз дыбыс. Көк түсті дөңгелекпен белгілейміз.

    1. -тапсырма. Ш əрпімен танысайық.Ш əрпі неге ұқсайды?

    Аша сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Оның басының неге ұқсайтынын елестетеді. Ш əрпінің баспа түріне қарап бейнелейді.

    (Ұ) Сергіту сəті. Шөре, шөре лағым,

    Тентек болма, шырағым! Секеңдеме, деміңді ал, Селтеңдемей құлағың!

    Өлең жолдарын 2-3 рет қимылмен айталайды.

    4-тапсырма. Педагог балаларға шарбақтың, тарақтың суретінің Ш дыбысына ұқсайтынын салыстырып айтып көрсетеді.

    Балалар тарақтың тістерін домалақтап Ш дыбысын бейнелейді.

    Ешкінің он шарбағынан Ш дыбысының тістерін санап қоршап белгілейді. Ш дыбысының баспа түріне қарап белгілейді.

    Шарбақ пен тарақ тістерін Ш əрпіне ұқсатып қоршағанда қай суреттен артық тістер қалғанын айтады. Неге артық қалғанын түсіндіреді.

    Балалар жазу

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенесариева Айдана Елубайқызы
    19 Қазан 2021
    254
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ақылды ешкі. Ш дыбысы мен əрпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ақылды ешкі. Ш дыбысы мен əрпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердің санын анықтайды. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ш дыбысы – дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ш дыбысының орнын ажыратады. Ш əрпінің баспа түрін жазады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰОҚ. Тақырыбы: Ақылды ешкі. Ш дыбысы мен əрпі

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сауат ашу

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Күні:

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    ұоқ-нің оқу мақсаттары:

    0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.

    0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің, сөйлемнің мағынасын түсіну.

          1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

          2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ш дыбысы – дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

    Күтілетін нәтиже

    Барлық тəрбиеленушілер:

    Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердің санын анықтайды.

    Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

    Ш дыбысы – дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

    Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ш

    дыбысының орнын ажыратады. Ш əрпінің баспа түрін жазады.

    Көпшілік тəрбиеленушілер:

    Сурет бойынша өз ойларын айтып, мазмұндайды.

    Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады.

    Ш дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ш

    дыбысының орнын ажыратады.

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, ш əрпінің элементтерін жазады.

    Кейбір тəрбиеленушілер:

    Жұмыс дəптерінен педагог сұрағы негізінде қажетті мəліметті табады.

    Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Ш дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады.

    тілдік мақсаттар

    Тəрбиеленушілер:

    Сұраққа толық жауап бере отырып, Ш əрпімен танысады. Ш дыбысынан келетін сөздерді айтады, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.

    Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Шарбақ, пішенші, айыр. ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

    Пікір алмасу сұрақтары.

    Сен неше сөйлем таныдың? Соңғы сөйлемде неше сөз бар? Ешкі қарбызды не үшін екті?

    Ешкіге өзің қалай көмектесер едің? Ешкі сөзінде Ш дыбысы нешінші тұр? Шарбақ сөзін буынға бөліп айт.

    Қай суреттен артық зат қалды?

    Алдыңғы білім

    Сөйлем құрастыр. Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Қандай түстермен белгіленеді?

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    I. Оң көңіл күй орнату.

    0–1 минут




    II. Өмірлік тәжірибені белсендіру. Мақсатты тұжырымдау.

    2 – 5 минут

    Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту үшін шаттық шеңберіне тұрғызып, көңілді өлең жолдарын айтқызады.


    Арайлап таң атты, Алтын сəуле таратты. Тəрбиелі баламыз, Амандасып аламыз.


    (Ұ)Педагог слайдтан бақташының суретін көрсетеді (слайдта ешкі бағып жүрген бақташы жүреді)

    Балалар слайдтан не көріп тұрсыңдар? Ешкі қандай жануар?

    Ешкінің төлін не деп атаймыз? Ешкі бізге не береді?

    Балалар педагог сұрақтарына жауап беріп слайдтағы көрініс туралы пікірлеседі.









    Суреттер.

    ҰОҚ-нің ортасы

    III. ҰОҚ-нің тақырыбы

    бойынша жұмыс

    6 – 25 минут

    (Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма

    Педагог балаларға сөйлем оқып береді.

    Балалар мұқият тыңдап, педагог сұрағына жауап береді.

    Ешкі лақтарын жақсы көреді. Оларға арнап қарбыз екті. Ол шаршады.

    Балалар неше сөйлем тыңдағандарын айтады. Педагог əр сөйлем сайын тоқтап оқиды. Соңғы сөйлемде неше сөз барын табады.

    Балалар педагогтің ешкі туралы əңгімесін сурет бойынша толықтырып аяқтайды.

    Суреттегі шелек, шегелерді аттарымен атап, қандай дыбыспен басталып тұрғанын табады.

    Ш дыбысын айтады. Ерін аздап дөңгеленеді жəне жұмсақ таңдай көтеріліп, мұрын жолын бітейді.

    Əңгіме желісі бойынша сұрақтарға жауап береді. Ешкі қарбызды не үшін екті?

    Ешкіге сен қалай көмектесер едің? Ешкі сөзінде Ш дыбысы нешінші тұр?

    Балаларға педагог шарбақтың суретін көрсетін түсінік береді.

    Шарбақ сөзін буынға бөледі. Шар-бақ

    1. -тапсырма. Ешкінің еңбек құралдарын атап, Ш дыбысын ізде. Сызбаның қай суреттің атауы екенін тап. Суреттегі заттарды атайды.

    Шелек, шар, тырнауыш, шеге.


    Балалар сызбаны қызыл жəне көк дөңгелекпен белгілеп, қай суреттің атауы екенін табады.

    Ш*Ш, Т*РНАУ*Ш

    Ш – қатаң дауыссыз дыбыс. Көк түсті дөңгелекпен белгілейміз.

    1. -тапсырма. Ш əрпімен танысайық.Ш əрпі неге ұқсайды?

    Аша сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Оның басының неге ұқсайтынын елестетеді. Ш əрпінің баспа түріне қарап бейнелейді.

    (Ұ) Сергіту сəті. Шөре, шөре лағым,

    Тентек болма, шырағым! Секеңдеме, деміңді ал, Селтеңдемей құлағың!

    Өлең жолдарын 2-3 рет қимылмен айталайды.

    4-тапсырма. Педагог балаларға шарбақтың, тарақтың суретінің Ш дыбысына ұқсайтынын салыстырып айтып көрсетеді.

    Балалар тарақтың тістерін домалақтап Ш дыбысын бейнелейді.

    Ешкінің он шарбағынан Ш дыбысының тістерін санап қоршап белгілейді. Ш дыбысының баспа түріне қарап белгілейді.

    Шарбақ пен тарақ тістерін Ш əрпіне ұқсатып қоршағанда қай суреттен артық тістер қалғанын айтады. Неге артық қалғанын түсіндіреді.

    Балалар жазу

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Барлық пәндер Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    19.10.2021
    254
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенесариева Айдана Елубайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации