|
ҰОҚ. Тақырыбы: Ақылды ешкі. Ш дыбысы мен əрпі |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сауат ашу Оқу ісінің меңгерушісі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ұоқ-нің оқу мақсаттары: |
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің, сөйлемнің мағынасын түсіну.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық тəрбиеленушілер: Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердің санын анықтайды. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ш дыбысы – дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ш дыбысының орнын ажыратады. Ш əрпінің баспа түрін жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Сурет бойынша өз ойларын айтып, мазмұндайды. Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Ш дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ш дыбысының орнын ажыратады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, ш əрпінің элементтерін жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Жұмыс дəптерінен педагог сұрағы негізінде қажетті мəліметті табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Ш дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
тілдік мақсаттар |
Тəрбиеленушілер: Сұраққа толық жауап бере отырып, Ш əрпімен танысады. Ш дыбысынан келетін сөздерді айтады, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Шарбақ, пішенші, айыр. ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Сен неше сөйлем таныдың? Соңғы сөйлемде неше сөз бар? Ешкі қарбызды не үшін екті? Ешкіге өзің қалай көмектесер едің? Ешкі сөзінде Ш дыбысы нешінші тұр? Шарбақ сөзін буынға бөліп айт. Қай суреттен артық зат қалды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Сөйлем құрастыр. Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Қандай түстермен белгіленеді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
I. Оң көңіл күй орнату. 0–1 минут II. Өмірлік тәжірибені белсендіру. Мақсатты тұжырымдау. 2 – 5 минут |
Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту үшін шаттық шеңберіне тұрғызып, көңілді өлең жолдарын айтқызады.
Арайлап таң атты, Алтын сəуле таратты. Тəрбиелі баламыз, Амандасып аламыз. (Ұ)Педагог слайдтан бақташының суретін көрсетеді (слайдта ешкі бағып жүрген бақташы жүреді) Балалар слайдтан не көріп тұрсыңдар? Ешкі қандай жануар? Ешкінің төлін не деп атаймыз? Ешкі бізге не береді? Балалар педагог сұрақтарына жауап беріп слайдтағы көрініс туралы пікірлеседі. |
Суреттер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҰОҚ-нің ортасы III. ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша жұмыс 6 – 25 минут |
(Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма Педагог балаларға сөйлем оқып береді. Балалар мұқият тыңдап, педагог сұрағына жауап береді. Ешкі лақтарын жақсы көреді. Оларға арнап қарбыз екті. Ол шаршады. Балалар неше сөйлем тыңдағандарын айтады. Педагог əр сөйлем сайын тоқтап оқиды. Соңғы сөйлемде неше сөз барын табады. Балалар педагогтің ешкі туралы əңгімесін сурет бойынша толықтырып аяқтайды. Суреттегі шелек, шегелерді аттарымен атап, қандай дыбыспен басталып тұрғанын табады. Ш дыбысын айтады. Ерін аздап дөңгеленеді жəне жұмсақ таңдай көтеріліп, мұрын жолын бітейді. Əңгіме желісі бойынша сұрақтарға жауап береді. Ешкі қарбызды не үшін екті? Ешкіге сен қалай көмектесер едің? Ешкі сөзінде Ш дыбысы нешінші тұр? Балаларға педагог шарбақтың суретін көрсетін түсінік береді. Шарбақ сөзін буынға бөледі. Шар-бақ
Шелек, шар, тырнауыш, шеге. Балалар сызбаны қызыл жəне көк дөңгелекпен белгілеп, қай суреттің атауы екенін табады. Ш*Ш, Т*РНАУ*Ш Ш – қатаң дауыссыз дыбыс. Көк түсті дөңгелекпен белгілейміз.
Аша сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Оның басының неге ұқсайтынын елестетеді. Ш əрпінің баспа түріне қарап бейнелейді. (Ұ) Сергіту сəті. Шөре, шөре лағым, Тентек болма, шырағым! Секеңдеме, деміңді ал, Селтеңдемей құлағың! Өлең жолдарын 2-3 рет қимылмен айталайды. 4-тапсырма. Педагог балаларға шарбақтың, тарақтың суретінің Ш дыбысына ұқсайтынын салыстырып айтып көрсетеді. Балалар тарақтың тістерін домалақтап Ш дыбысын бейнелейді. Ешкінің он шарбағынан Ш дыбысының тістерін санап қоршап белгілейді. Ш дыбысының баспа түріне қарап белгілейді. Шарбақ пен тарақ тістерін Ш əрпіне ұқсатып қоршағанда қай суреттен артық тістер қалғанын айтады. Неге артық қалғанын түсіндіреді.
Балалар жазу Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз ҰОҚ. Тақырыбы: Ақылды
ешкі. Ш
дыбысы мен
əрпі
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сауат ашу Оқу ісінің меңгерушісі: Күні: Педагогтің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: ұоқ-нің оқу мақсаттары: 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің, сөйлемнің мағынасын түсіну. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын
сақтап, əріп элементтерін
жазу. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар)
ажыратады. Ш дыбысы – дауыссыз
дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Күтілетін нәтиже
Барлық
тəрбиеленушілер: Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердің санын анықтайды. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар)
ажыратады. Ш дыбысы – дауыссыз
дыбыс, ш дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ш дыбысының орнын ажыратады. Ш əрпінің баспа түрін жазады. Көпшілік
тəрбиеленушілер:
Сурет бойынша өз ойларын
айтып, мазмұндайды.
Берілген суретке қарап сөздегі
дыбыстарды, олардың
түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады.
Ш дыбысына сөз құрайды. Сөздегі
дыбыс санын, ондағы
ш
дыбысының орнын ажыратады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы
жəне
төменгі сызығын сақтап, ш əрпінің
элементтерін
жазады. Кейбір
тəрбиеленушілер: Жұмыс дəптерінен педагог сұрағы
негізінде қажетті мəліметті табады. Өзіне таныс тақырып аясында
диалогке қатысады. Ш дыбысын
қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады. тілдік мақсаттар
Тəрбиеленушілер: Сұраққа толық жауап бере отырып, Ш əрпімен танысады. Ш дыбысынан келетін сөздерді айтады, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық
талдау жасайды.
Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Шарбақ, пішенші,
айыр. ҰОҚ-дағы
тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір
алмасу сұрақтары. Сен неше сөйлем
таныдың? Соңғы сөйлемде
неше сөз бар? Ешкі қарбызды не үшін екті? Ешкіге өзің қалай көмектесер едің? Ешкі
сөзінде Ш
дыбысы нешінші
тұр? Шарбақ сөзін буынға
бөліп айт. Қай суреттен артық зат қалды? Алдыңғы білім Сөйлем құрастыр. Сөздерді буынға
бөл. Сөздер
қай дыбыстан
басталып тұр? Қандай түстермен белгіленеді? Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар I. Оң
көңіл күй орнату. 0–1 минут II. Өмірлік тәжірибені
белсендіру.
Мақсатты тұжырымдау. 2 – 5
минут Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту үшін шаттық шеңберіне тұрғызып, көңілді өлең жолдарын айтқызады.
Арайлап таң
атты, Алтын сəуле таратты. Тəрбиелі баламыз, Амандасып аламыз. (Ұ)Педагог слайдтан бақташының суретін көрсетеді (слайдта ешкі бағып жүрген бақташы жүреді) Балалар слайдтан не көріп тұрсыңдар? Ешкі
қандай жануар? Ешкінің төлін не деп атаймыз? Ешкі бізге не
береді?
Балалар педагог сұрақтарына жауап беріп слайдтағы көрініс туралы пікірлеседі. Суреттер.
ҰОҚ-нің
ортасы III. ҰОҚ-нің
тақырыбы
бойынша жұмыс 6 – 25 минут (Ұ) Əліппе-дəптермен жұмыс.
1-тапсырма Педагог балаларға сөйлем оқып береді. Балалар
мұқият тыңдап, педагог
сұрағына жауап
береді. Ешкі лақтарын жақсы көреді. Оларға арнап қарбыз екті. Ол
шаршады. Балалар неше сөйлем тыңдағандарын айтады. Педагог əр сөйлем сайын тоқтап оқиды. Соңғы сөйлемде неше сөз барын табады.
Балалар педагогтің ешкі туралы
əңгімесін сурет бойынша толықтырып аяқтайды.
Суреттегі шелек, шегелерді
аттарымен атап, қандай
дыбыспен басталып
тұрғанын табады. Ш дыбысын айтады. Ерін аздап дөңгеленеді
жəне жұмсақ
таңдай көтеріліп, мұрын
жолын бітейді. Əңгіме
желісі бойынша сұрақтарға
жауап
береді. Ешкі қарбызды не үшін екті? Ешкіге сен қалай көмектесер едің? Ешкі
сөзінде Ш
дыбысы нешінші
тұр?
Балаларға педагог шарбақтың суретін көрсетін түсінік береді. Шарбақ сөзін
буынға бөледі. Шар-бақ
-тапсырма. Ешкінің еңбек құралдарын атап, Ш дыбысын ізде. Сызбаның қай суреттің атауы екенін тап. Суреттегі заттарды атайды.
Шелек,
шар, тырнауыш, шеге.
Балалар сызбаны қызыл жəне көк дөңгелекпен белгілеп, қай
суреттің атауы екенін табады.
Ш*Ш, Т*РНАУ*Ш
Ш – қатаң
дауыссыз дыбыс. Көк
түсті дөңгелекпен белгілейміз. -тапсырма. Ш əрпімен танысайық.Ш əрпі неге ұқсайды? Аша сөзіне дыбыстық
талдау жасайды. Оның басының неге ұқсайтынын елестетеді. Ш əрпінің баспа түріне қарап бейнелейді. (Ұ) Сергіту сəті.
Шөре, шөре лағым, Тентек
болма, шырағым! Секеңдеме,
деміңді ал, Селтеңдемей құлағың!
Өлең жолдарын 2-3 рет
қимылмен айталайды. 4-тапсырма. Педагог
балаларға шарбақтың, тарақтың суретінің
Ш дыбысына ұқсайтынын
салыстырып айтып көрсетеді. Балалар
тарақтың тістерін
домалақтап Ш дыбысын бейнелейді. Ешкінің
он шарбағынан
Ш дыбысының
тістерін
санап қоршап белгілейді. Ш дыбысының баспа
түріне қарап белгілейді. Шарбақ
пен тарақ
тістерін Ш əрпіне ұқсатып қоршағанда
қай суреттен артық тістер
қалғанын айтады. Неге артық
қалғанын түсіндіреді.
Балалар жазу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













