Уақытты: тәуілік,сағат,минут, секунд бірліктерін тұрмыста қолдану.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақытты: тәуілік,сағат,минут, секунд бірліктерін тұрмыста қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Уакыттың бірліктері-сағат,минутпен таныстыру. Оқушыларға уақытты тануды үйрету;ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру;логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;ұқыптылыққа,шапшаңдыққа тәрбиелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мекеме атауы

«Опорный жалпы білім беретін мектеп» КММ

Педагогтың аты-жөні

Баймұратова Әсел

Күні:

19-21.10.2021

Сынып: 5-9

Қатысушалыр саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Уақытты: тәуілік,сағат,минут, секунд бірліктерін тұрмыста қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Уакыттың бірліктері-сағат,минутпен таныстыру. Оқушыларға уақытты тануды үйрету;ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру;логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;ұқыптылыққа,шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Тексерілді:

Сабақтың барысы

Іс-әрекет кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ынталандырушылық

Амандасу, оқушылардың оқу құралдарын тексеру. Зейіндерін сабаққа аудару.

Психологиялық дайындық:

Еңбек етсең,ертеңгі Мақсатыма жеткізер

Бақытыма сенемін!

Уақытыма сенемін!

Бала мұғаліммен амандасады.









Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс


Ұйымдастырушылық

ізденіс

1 тапсырма. Жаңа сабақ.

Жұмбақ шеш:

Өмірді өлшейді,

Тіліңді алмайды,

Ешкіммен сұрамай,

Тетігін бұрамай


Жалғастыр

Таппайтұғын тағат,

Күні-түні тынбай, секунд,минут, ...


Жұмбақтың жауабын тапқанан кейін жаңа сабақ тақырыбын түсіндіру


Сергіту сәті

Сағаттың тіліндей,

Иіліп оңға бір,

Иіліп солға бір

Оң аяқ,сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ


2 тапсырма

Топтастыру стратегиясы

-Сағат туралы не білеміз?

-Сағат не үшін керек?

-Қандай тілдері бар?

-Айырмашылығы неде?







3 тапсырма.

Оқушылар жұмбақтын жауабын табады



(сағат)




(сағат)









Бала сергіту сәтін орындады.

Оңға,солға иіледі


















Оқушылар стрелка арқылы көрсетілген уақытты қосады











































Рефлекстік жинақтаушы

Қорытынды

Оқушыдан бүгінгі тақырып туралы сұрау.

Баспармақ әдісі арқылы оқушылар сабақты қалай түсінгендерін көрсетеді.

Үйге тапсырма

Күн тәртібін жазып келу. Уақыт арқылы


Сұраққа жауап береді.


Оқушы баспармақ арқылы көрсетеді.





«Баспармақ»

әдісі





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2021
411
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі