Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 10 материал
Абайдың табиғат лирикасы 10 сынып қазақ әдебиеті
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
1073
Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға Абай өлеңдерінің ерекшеліктерін түсіндіру, табиғат лиркасы жайлы білімін кеңейту. Дамытушылық: Тілін дамыту, өлеңді мәнерлеп оқуға баули отырып, жүйелі баяндай білуге үйрету Тәрбиелік: Табиғатты сүюге оны қорғау білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Пәнаралық байланыс: тарих, ән-күй Көрнекіліктер: ақынның портреті, жыл мезгілдеріне байланысты суреттер, сұрақтар жасырылған киіз үйдің суреті Қолданатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, талдау, ой қозғау
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
10 сынып
Абай Құнанбайұлы “Әсемпаз болма әрнеге”өлеңі қазақ әдебиеті 10 сынып
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
3389
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Абайдың шығармашылығы туралы түсінік беру, өлеңдерінің мазмұнын игерту,мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал жасау,ойлау шеберлігін,сөйлеу мәдениетін жетілдіру; Тәрбиелік: оқушылардың көркемөнер дүниесіне сүйіспеншілігін арттыру Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,талдау, баяндау, топтастыру Сабақтың көрнекілігі:, ақын портреті, суреттер т.б. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу, сөз өнері
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
10 сынып
«Бір дәурен кемді күнге – бозбалалық», «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат» қазақ әдебиеті
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
1506
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Абай Құнанбаевтың табиғат лирикасы бойынша жаңа білім беру. 2. Дамытушылық: Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгеру, есте сақтау дағдыларын дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды халқымыздың тарихи тұлғаларын білетін, бағалай алатын азамат болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы Сабақтың әдісі: Еске түсіру, тексеру, әңгімелеу, баяндау. Сабақтың көрнекілігі: Абай Құнанбаевтың өлеңдеріндегі табиғат, жыл мезгілдері тақырыбы бойынша тапсырмалар кестесі кезеңі: Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
10 сынып
" Бұл- менің інім "
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
4860
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
1 сынып
" Табақта бес алма "
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
1709
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
1 сынып
" Мен бес жастамын" қазақ тілі
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
1311
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Қазақ тілі
Ашық сабақ
1 сынып
" Менің отбасым" қазақ тілі
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
748
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын су-рет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында тәуелдік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Қазақ тілі
Ашық сабақ
1 сынып
" Мен мектепке барамын " қазақ тілі
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
872
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
1 сынып
" Балақай , мұнда қара ?" қазақ тілі
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
914
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Қазақ тілі
Ашық сабақ
1 сынып
"Оқу құралдары " қазақ тілі
Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы
22 Қараша 2018
708
1.1.1.1Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен көптік септік жалғауларын қайталау. Барлық оқушылар: Не? деген сұраққа жауап бере алады. Сабақта үйренген оқу құралдарын айта алады. Оқушылардың басым бөлігі: Оқу құралдарын өзара сөйлесу кезінде еркін қолдана алады. Бірін-бірінен өзіне қажет оқу құралдарын сұрап ала алады. Кейбір оқушылар: Басқа оқу құралдары атауларын біледі, оларды өмірлік жағдаятқа еркін қолдана алады.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
1 сынып