" Бұл- менің інім "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

" Бұл- менің інім "

Материал туралы қысқаша түсінік
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-БӨЛІМ: МЕНІҢ АЙНАЛАМДА КІМДЕР БАР ?

Р ? № 5 ҰОҚ





Тақырыбы:

Бұл менің - інім

Мектебі/МҰ:

Кондратовка ОМ

Күні айы

Мұғалімнің аты –жөні Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы

Мектепалды сыныбы

ҰОҚ-ға қатысқан ҰОҚ-қа қатыспаған

тәрбиеленушілер саны: тәрбиеленушілер саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес

оқу мақсаты


0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну

0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо

0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу

0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану

Күтілетін

нәтиже


Барлық тәрбиеленушілер:
Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында
қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (
оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады.
тәрбиеленушілердің басым бөлігі:
Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/
сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады.
Кейбір тәрбиеленушілер:
ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта


ҰОҚ барысы


ҰОҚ кезеңдері



Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

ҰОҚ басы

(2–5 минут)

(ПК) Тәрбиеленушілердің ҰОҚ-ға дайындығын тексеру. ҰОҚ басталуына жағымды ықпал ететін

көңіл күй қалыптастыру. ҰОҚ мақсатымен таныстыру.


ҰОҚ

ортасы

(6–25 минут)


(ПК,Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс
1-тапсырмада педагог балалардың назарын тапсырмадағы суретке аударады.
Балалардың қай жерде отырғанын, неше бала, неше педагог отырғанын сұрау
арқылы өткенді қайталайды. Балалар екінші бөлім бойынша
сынып, педагог,
оқушы сөздерін еске түсіреді. Содан кейін педагог тәрбиеленушілердің назарын әр кейіпкердің
(1-тапсырмадағы сурет) қолындағы суретке аударады.
Тапсырма бойынша отбасы мүшелері атаулары қайталанады. Суреттегі әр
кейіпкер отбасындағы бір адамды таныстырады, оның атын айтады:
Бұл – менің
анам. Оның аты – Маржан. Педагог берілген сөйлеу үлгілерін тыңдатады,
қайталатады, мазмұнын түсіндіреді. Сол арқылы отбасындағы адамдардың атын
айта алуға үйрететін құрылыммен таныстырады:
Оның аты – ...
(МК,Ұ) 2-тапсырмада жаңа сөйлеу үлгісі қайталанады, тапсырмада берілген
суреттер бойынша сыныптағы балалар әр кейіпкердің не айтқанын еске түсіреді.
Тапсырманы орындау үшін педагог
1-тапсырмадағы тыңдалым материалын(аудиодиск бойынша) пайдалана алады. Балалар алғашқыда сурет бойынша тыңдайды, содан кейін өздері әр кейіпкер
не айтқанын қайталауға тырысады.
(Ұ) 3-тапсырмада әр бала өз отбасының суретін салады, сол бойынша тапсырмада
берілген сұрақтарға жауап беріп (Бұл кім? Оның аты кім?), өз отбасын таныстыруды үйренеді.
4-тапсырма балалардың каллиграфиялық

Әліппе-

дәптер.

Аудио­

диск:

4,1,2

4,2,3

4,4,4

Аудио­

диск:

ҰОҚ соңы

(26–30 минут)

(Қ) ҰОҚ-ны қорытындылау мақсатында педагог балалармен кері байланыс орна тады Тәрбиеленушілер ҰОҚ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не

қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны

туралы ой-пікірлерін білдіре алады










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2018
4860
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі