|
3-БӨЛІМ: МЕНІҢ АЙНАЛАМДА КІМДЕР БАР ? |
Р ? № 4 ҰОҚ |
||
|
|
|
|
|
|
Тақырыбы: Табақта бес алма |
Мектебі/МҰ: Кондратовка ОМ |
|
Күні айы |
Мұғалімнің аты –жөні Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы |
|
Мектепалды сыныбы |
ҰОҚ-ға қатысқан ҰОҚ-қа қатыспаған тәрбиеленушілер саны: тәрбиеленушілер саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану |
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық
тәрбиеленушілер: |
|
|
ҰОҚ барысы |
|
ҰОҚ кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|
ҰОҚ басы (2–5 минут) |
(ПК) Тәрбиеленушілердің ҰОҚ-ға дайындығын тексеру. ҰОҚ басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. ҰОҚ мақсатымен таныстыру. |
|
|
ҰОҚ ортасы (6–25 минут) |
(ПК,Ұ) Әліппе-дәптермен
жұмыс |
Әліппе- дәптер. Аудио диск: 3,4,2 3,4,3 3,4,4 Аудио диск: |
|
ҰОҚ соңы (26–30 минут) |
(Қ) ҰОҚ-ны қорытындылау мақсатында педагог балалармен кері байланыс орна тады Тәрбиеленушілер ҰОҚ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
" Табақта бес алма "
" Табақта бес алма "
|
3-БӨЛІМ: МЕНІҢ АЙНАЛАМДА КІМДЕР БАР ? |
Р ? № 4 ҰОҚ |
||
|
|
|
|
|
|
Тақырыбы: Табақта бес алма |
Мектебі/МҰ: Кондратовка ОМ |
|
Күні айы |
Мұғалімнің аты –жөні Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы |
|
Мектепалды сыныбы |
ҰОҚ-ға қатысқан ҰОҚ-қа қатыспаған тәрбиеленушілер саны: тәрбиеленушілер саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану |
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық
тәрбиеленушілер: |
|
|
ҰОҚ барысы |
|
ҰОҚ кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|
ҰОҚ басы (2–5 минут) |
(ПК) Тәрбиеленушілердің ҰОҚ-ға дайындығын тексеру. ҰОҚ басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. ҰОҚ мақсатымен таныстыру. |
|
|
ҰОҚ ортасы (6–25 минут) |
(ПК,Ұ) Әліппе-дәптермен
жұмыс |
Әліппе- дәптер. Аудио диск: 3,4,2 3,4,3 3,4,4 Аудио диск: |
|
ҰОҚ соңы (26–30 минут) |
(Қ) ҰОҚ-ны қорытындылау мақсатында педагог балалармен кері байланыс орна тады Тәрбиеленушілер ҰОҚ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады |
|
шағым қалдыра аласыз













