" Табақта бес алма "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

" Табақта бес алма "

Материал туралы қысқаша түсінік
0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану Барлық тәрбиеленушілер: Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі: Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/ сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Кейбір тәрбиеленушілер: ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-БӨЛІМ: МЕНІҢ АЙНАЛАМДА КІМДЕР БАР ?

Р ? № 4 ҰОҚ





Тақырыбы:

Табақта бес алма

Мектебі/МҰ:

Кондратовка ОМ

Күні айы

Мұғалімнің аты –жөні Жиентаева Қарлығаш Еламанқызы

Мектепалды сыныбы

ҰОҚ-ға қатысқан ҰОҚ-қа қатыспаған

тәрбиеленушілер саны: тәрбиеленушілер саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес

оқу мақсаты


0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну

0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қо

0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу

0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану

Күтілетін

нәтиже


Барлық тәрбиеленушілер:
Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында
қолдана алады. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді (
оқы, жаз, тыңда, қайтала) қолдана алады.
тәрбиеленушілердің басым бөлігі:
Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдана алады, тақырыпқа қатысты сөйлеу/
сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады.
Кейбір тәрбиеленушілер:
ҰОҚ-да үйренген сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта


ҰОҚ барысы


ҰОҚ кезеңдері



Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

ҰОҚ басы

(2–5 минут)

(ПК) Тәрбиеленушілердің ҰОҚ-ға дайындығын тексеру. ҰОҚ басталуына жағымды ықпал ететін

көңіл күй қалыптастыру. ҰОҚ мақсатымен таныстыру.


ҰОҚ

ортасы

(6–25 минут)


(ПК,Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс
1-тапсырмада педагог балаларға суреттегі алмаларды санату арқылы сандарды қайталатады. Балалар алғашқыда табақтағы алмаларды санайды, содан
кейін қыздың қолында неше алма бар екенін айтады. Сондай-ақ осы тапсырмада
алманың түсін айтқызу арқылы түстерді де қайталатуға болады.
(ПК,Ұ) 2-тапсырмадағы сурет бойынша педагог балаларды осы ҰОҚ-да үйрететін негізгі тақпаққа дайындайды. Сурет бойынша балаларға берілген үлгіні тыңдатады, қайталатады, қимылмен көрсету арқылы
Мысалы:
Бір алма атама.
(МК,Ұ) 3-тапсырмада балалар әр табаққа алманың суретін салады. Ол үшін балалар неше алма салу керегін тыңдайды (аудиодиск бойынша),
содан кейін әр табаққа сонша алманың суретін салады: бірінші табаққа бес алма, екінші табаққа екі алма, үшінші табаққа төрт алма салады. Бұл арқылы балалар
тыңдаған ақпаратты түсінгендерін көрсете алады. Содан кейін педагогтің көмегімен табақта неше алма бар екенін айтады.
(МК,Ұ) 4-тапсырмада педагог балаларды тақпақпен таныстырады, оны
тыңдату, қайталату, мазмұнын түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Осыған дейін
жүргізілген тапсырмалардың нәтижесінде балалар тақпақты жеңіл қабылдайды.
Тақпақтың әр бөлігін балалар қимылмен көрсету арқылы есте сақтайды. Яғни
мазмұнына қарай табаққа салады, отбасы мүшелеріне береді, содан кейін табақтан
алған және табақта қалған алмаларды санайды.
Шығармашылық жұмыс: Осы тапсырмада тақпақ мазмұнына сәйкес берілген
суретті бояу арқылы сандар мен түстер
қайталанады, қол қимылы дағдылары дамытылады.
(Ө) лексикалық тақырыпқа сәйкес
үлестірмелі материалды (ҮМ: №7 кесте) қолдану арқылы өткен материал
бекітіледі, балалардың өз бетінше жұмыс
істеу және қол қимылы дағдылары

Әліппе-

дәптер.

Аудио­

диск:

3,4,2

3,4,3

3,4,4

Аудио­

диск:

ҰОҚ соңы

(26–30 минут)

(Қ) ҰОҚ-ны қорытындылау мақсатында педагог балалармен кері байланыс орна тады Тәрбиеленушілер ҰОҚ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не

қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны

туралы ой-пікірлерін білдіре алады






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2018
1709
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі