Серікбаева Фариза Пердеханқызы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 115 материал
Ой қозғау:
Картография –географиялықкарталар, олардыжасаужәнепайдаланутуралығылым.
TheTabulaRogeriana, Мұхаммед ал-ЫдырысРоджер II-геарнапжасаған, 1154 жылКартография табиғат пен қоғамқұбылыстарыныңүйлесуі мен өзарабайланысуын, олардыңкеңістіктегіорналасуынжәнеуақытбойыншаөзгеруін, т. б. картографиялықкескіндеудің (бейнелеудің) көмегімензерттейтінғылым. комителықұғымдарға – аспанденелері мен жұлдыздыаспанныңкарталары, глобустар мен жербедерікарталары, картографиялықбелгілерменберілгенкеңістікмодельдері (үлгілері) жатады.
Зерттеудіңкартографиялықәдісі - карталардыолардабейнеленгенқұбылыстарды, процестердіжәнеолардыңдинамикасынтанып-білуүшінпайдалану.
.Карталардың мазмұнына қарай жіктелуі. Мазмұнына қарай карталар үлкен екі топқа бөлінеді. Олар: жалпы географиялық карталар және тақырыптық карталар.
Жалпы географиялық карталарда жер бетіндегі барлық нысандар – жер бедері, жер бетіндегі сулар (өзендер, көлдер, теңіздер), өсімдіктер, елді мекендер, қатынас жолдары, шекаралар, өнеркәсі
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Болашағына жоспар құрмайтын жан жоқ шығар?! Себебі, өмір-құпиясы мен қызығы, қиындығы қатар тұратын тылсым дүние. Заманның дамуына қарай жас Қазақстан тек алға жылжуда. Еліміздің болашағы-жастар. Білімді ұрпақ тәрбиелеу білікті, шебер ұстаздардың қолында. Ұстаз ғылыми ізденіс пен тәжірибені қатар ұстайтын іскер жан болуы керек.
Заман талабы ұстаздың алдына үлкен міндет қояды, оны арқалау оңай емес. Ең алдымен ұстаздың өзі терең ойлай білетін, сын тұрғысынан пайымдап, бағалай алатын, ойы жүйрік, қыран құстай қырағы болуы керек деп ойлаймын. Өзінің шәкірттерін заман талабына сай озық ойлы шәкірт деңгейіне жетелеу үшін бар күш-жігерін, білімін сарп етуі тиіс. Егер ұстаздың деңгейі тереңінен ойлауға жетпесе, онда оқушы қайдан ол деңгейге баспалдақ табады? Мұғалімнің әр сабаққа дайындаған тапсырмасының өзі бірқалыпты деңгейде болмауы керек.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім берудегі ерекшеліктері мен кездесетін қиыншылықтарды шешу жолдары.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
8 СЫНЫП КТЖ
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Жас химик үйірмесі жылдық жоспар
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Қосымша білім беру педагогы бойынша айлық жоспар, Химия пәнінен
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
химия
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Ұстаз – ұлы есім. «Ұстазы мықтының – ұстанымы мықты» демекші өзім ұлағатты ұстаздардан тәлім тәрбие, білікті білім, өмірлік өнеге алып, сол ұстаздардың шеберліктеріне қызыға қарап өмірге бағдар алдым .Өз ұстазыма деген сүйіспеншілігім ұстаздық мамандығын таңдауыма себеп болды. Ал ұстаз мамандығы- жан-жақты білімділікті, икемділікті, шеберлікті, ерекше шәкіртжандылықты, мейірімділікті қажет ететін ерекше мамандық. Олай дейтінім, мұғалім еңбегі біріншіден, адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен білім беруге тиіс болса, екіншіден, үнемі шәкірттерімен қарым-қатынаста болып, білсем, үйренсем деген бала арманы мен оның сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына алған маман. Бүгінгі ұстаз шәкіртіне ғылым негіздерінен мәлімет беріп қана қоймай, оны дүниежүзілік білім, ақпарат, экономика кеңістігіне шығуға, яғни қатаң бәсеке жағдайында өмір сүруге тәрбиелеуі керек. Ол нағыз ұстаздың ғана қолынан келеді. Ұстаз атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау - әр мұғалімнің
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Қазақстан Республикасының білімді дамытудың мемлекеттік бағдарламасында «....басты нәрсе білім, білік дағдыларды механикалық түрде беру емес, ақпараттық- интеллектуалдық ресурстарды өз бетімен ала алатын, талдай білетін, идея бере алатын, ылғи даму үстінде болатын және жылдам өзгерістегі әлем жағдайында іске асыра алатын тұлға қалыптастыру болып саналады» - деп көрсетілген.
Бүгінгі күні барлық елдер жоғары сапалы білім жүйесімен жұмыс істеуде. Өйткені қазіргі заманда елдің бәсекеге қабілеттілігі оның азаматтарының парасаттылығымен анықталады, сондықтан білім беру жүйесі болашақтың талабына сәйкес дамуы тиіс. Оқушыларды заманауи әдіс –тәсілдермен оқытып, ой–өрісі кең, саналы, еркін азамат етіп тәрбиелеу қажеттілігі де осы себептен туындап отыр. Оның үстіне білім берудің жүйесін қарқынды дамытқан бұл үрдістің жалпы білім беретін мектептерге де енгізіле бастауы көңілді қуантады.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Жиналыска слайд
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Бұл мақалада біз қазіргі жасөспірімдердің басты проблемаларын шешу жолдарын ұсынуға тырыстық. «Learning Apps», «Kahoot», «Додокаэдр» цифрлық қосымшалары, әдістерімен қандай жұмыстар жүргізгеніміз жайында айттық.
Кілт сөздер: Инновация, ғаламтор, смартфон, платформа, ұлттық құндылық, миссия, IT саласы.
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі - мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс - оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Жаңа формация мұғалімі- рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы, коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Менің педагогикалық ұстанымым: мәні, құндылықтары, басымдылықтары
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
БАЛАНЫ ЖӘБІРЛЕУ МЕН БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ – БАРШАҒА ОРТАҚ МІНДЕТ.
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
БАЛАНЫ ЖӘБІРЛЕУ МЕН БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ – БАРШАҒА ОРТАҚ МІНДЕТ.
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
Тақырыбы: БАЛАНЫ ЖӘБІРЛЕУ МЕН БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ – БАРШАҒА ОРТАҚ МІНДЕТ.
Қазіргі таңда балалар арасындағы қарым-қатынаста жиі кездесетін өзекті мәселелердің бірі – буллинг, яғни жәбірлеу немесе әлімжеттік көрсету. Бұл құбылыс білім беру мекемелерінде де көрініс тауып отыр және оған дер кезінде назар аудару – ата-ана, мұғалім және бүкіл қоғамның басты міндеті болып табылады.
Буллинг дегеніміз не?
Буллинг – бір немесе бірнеше адамның басқа балаға әдейі және қайталанып жасалатын психологиялық, физикалық немесе әлеуметтік қысым көрсетуі. Оның салдары баланың тұлғалық дамуына, оқу жетістіктеріне және психологиялық әл-ауқатына кері әсер етеді.
Буллингтің негізгі түрлері:
1. Физикалық буллинг: ұру, итеру, заттарын тартып алу;
2. Психологиялық буллинг: қорқыту, мазақтау, келемеждеу;
3. Әлеуметтік буллинг: топтан шеттету, оқшаулау;
4. Кибербуллинг: интернет немесе әлеуметтік желі арқылы жәбірлеу.
Мәселенің салдары қандай болуы мүмкін?
Баланың өз-өзіне деген сенімі төмендейді;
Үрей, мазасыздық
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
Әлеуметтік желілердің баланың тәрбиесіне әсері
Қазіргі уақытта әлеуметтік желілер күнделікті өміріміздің ажырамас бөлігіне айналды. Олар бізге ақпарат алуға, қарым-қатынас жасауға, көңіл көтеруге мүмкіндік береді. Алайда, әлеуметтік желілердің балалар мен жасөспірімдердің тәрбиесіне әсері туралы сұрақтар көп. Әсіресе, бұл әсерлердің оң және теріс жақтарын түсіну маңызды. Осы мақалада біз әлеуметтік желілердің баланың тәрбиесіне қалай ықпал ететінін қарастырып, бұл мәселеге қатысты ата-аналар мен педагогтар үшін маңызды кеңестер ұсынамыз.
Әлеуметтік желілердің баланың тәрбиесіне оң әсері
1. Ақпарат алудың оңтайлы тәсілі Әлеуметтік желілер балаларға әлемдік жаңалықтарды, ғылыми зерттеулер мен білім саласындағы соңғы жетістіктерді білуге мүмкіндік береді. Әлеуметтік желілердің артықшылығы – білім беру платформалары мен топтарына қосылу, үйірмелерге, форумдарға қатысу және оқу материалдарын табу мүмкіндігі.
2. Әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту Балалар мен жасөспірімдер
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Математиканы оқытуда технологияларды біріктіру арқылы тиімділікті арттыру
Жалы білім берудегі мақсат оқушылардың жеке дамуын арттыру, алған білімін өмірде қолдану мен өздігінен білім алуға баулу және бісекеге қабілетті болуға тәрбиелеу. Математика пәнін оқытуда көптеген технологиялар қолданылуда. Олардың өз кезегінде арытықшылықтары мен кемшіліктері қоса бар. Сонымен қатар олар жалпы топтағы оқушылар деңгейіне, материалдық базаға, оқулыққа тәуелді болатын жағдайлар кездесіп жатады. Енді сол технологиялардың кейбіріне және қазіргі уақыттағы өзекті мәселелердің біріне тоқталғым келіп отыр.
Атап өтетін технологияның алғашқысы «Төңкерілген сынып» технологиясы деп аталады. Бұл технологияда оқушыға жаңа тақырып бойынша материалдар, бейнесабақтар алдын ала жіберіліп теорияны үйде өз бетімен меңгеріп, сабақта практика мен талдау жұмыстарына көбірек уақыт бөледі. Бұл тәсілде мұғалімнің рөлі бағыттаушы, кеңес беруші ретінде өзгереді. Бұл технология бойынша оқушы өздігінен оқуға б
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
СПОРТ - ДЕНСАУЛЫҚ КЕПІЛІ ?
?Жетісай ауданы білім бөліміне қарасты №39 «Асықата" жалпы білім беретін мектеп КММ-де Наурыз мерекесіне орай Бастауыш кәсіподақ ұйымының жоспарына сәйкес, мектеп кәсіподақ мүшелерінің арасында «Спорт - денсаулық кепілі» атты тақырыпта волейболдан жарыс өткізілді.
?Іс-шараның мақсаты - жастардың физикалық дамуын қолдап, салауатты өмір салтын насихаттауда үлкен рөл атқарды. Ауыл жастарының денсаулығын нығайту және жастардың спорттық шеберлігін көтеру және салауатты өмір салтын қалыптастыру, спортты кеңінен насихаттау болып табылады.
?Жарысқа қатысқан командалар керемет ойын өрнегін көрсете отырып өзара жүлдені сарапқа салды. Жарыс қорытындысы бойынша ойын соңында жеңіске жеткен коммандаларға сыйлықтар мен Алғыс хаттармен марапатталды.
Жетісай ауданы кәсіподақ ұйымына алғыс білдіреміз.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
№39 «Асықата» жалпы білім беретін мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің кітапханасында кітапхана меңгерушісі Қуанышева Алтынай апайымыз бастауыш сынып оқушыларымен 2 сәуір Халықаралық балалар кітабы күніне орай кітап көрмесін жасады. Бұл мереке 1956 жылдан бастап Халықаралық кеңестің шешімімен жыл сайын,
дат жазушысы Ханс Кристиан Андерсеннің туған күніне орай аталып өтіледі.
Бұл күні балалар көптеген ертегілермен танысты. Оқушылар көрмедегі кітаптарды көріп, өздері білетін ертегілерін, мақал – мәтелдерін, жұмбақтарын айтып берді.
Кітапханаға кітап сыйлады.
Бұл іс-шараға мектепалды «А» сыныбы сынып жетекшісі Ажибекова Баян, 1 «А» сынып жетекшісі Оразбаева Асем, 2 «А» сынып жет. Ералиева Қатира, 4 «А» сынып жет. Амирханова Гүлнар, 4 «Г» сын.жет. Умарбекова Гулмира апайларымыз белсене қатысып, оқушыларын кітапханаға әкеліп, көрмемен таныстырды.
Балалар түрлі түсті суреттермен безендірілген кітаптарды көріп қатты қуанды.
Осындай әдемі кітаптарымыз кітапханаға көптеп келе берс
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
«Таза Қазақстан» акциясы Жетісай ауданына қарасты №39 "Асықата" жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде мектеп қызметкерлерімен бірлесе өткізілген маңызды шара болды. Бұл акцияның басты мақсаты — мектептің экологиялық мәдениетін қалыптастыру, табиғатты қорғау мен қоршаған ортаны таза ұстау идеясын насихаттау.
Акция аясында мектептің ауласын тазалау, өсімдіктер отырғызу, қоқыстарды сұрыптау, табиғатты қорғау бойынша семинарлар мен тренингтер ұйымдастырылып, оқушылар мен ұстаздарға экологиялық мәселелердің маңыздылығы туралы түсінік берілді. Бұл шара мектепте экологиялық жауапкершілікті арттырып, қоғамның жас ұрпағын табиғатты сақтауға үндейтін тәрбиелік іс-шара болып табылады.
Мұндай іс-шаралардың экологиялық сананы қалыптастыруда және табиғатқа деген құрметті арттыруда үлкен маңызы бар.
Мектеп директоры: Шойбеков Бектурсун Смаилович.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
1
2
...
6