
Серікбаева Фариза Пердеханқызы
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 103 материал
БАЛАНЫ ЖӘБІРЛЕУ МЕН БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ – БАРШАҒА ОРТАҚ МІНДЕТ.
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
БАЛАНЫ ЖӘБІРЛЕУ МЕН БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ – БАРШАҒА ОРТАҚ МІНДЕТ.
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
Тақырыбы: БАЛАНЫ ЖӘБІРЛЕУ МЕН БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ – БАРШАҒА ОРТАҚ МІНДЕТ.
Қазіргі таңда балалар арасындағы қарым-қатынаста жиі кездесетін өзекті мәселелердің бірі – буллинг, яғни жәбірлеу немесе әлімжеттік көрсету. Бұл құбылыс білім беру мекемелерінде де көрініс тауып отыр және оған дер кезінде назар аудару – ата-ана, мұғалім және бүкіл қоғамның басты міндеті болып табылады.
Буллинг дегеніміз не?
Буллинг – бір немесе бірнеше адамның басқа балаға әдейі және қайталанып жасалатын психологиялық, физикалық немесе әлеуметтік қысым көрсетуі. Оның салдары баланың тұлғалық дамуына, оқу жетістіктеріне және психологиялық әл-ауқатына кері әсер етеді.
Буллингтің негізгі түрлері:
1. Физикалық буллинг: ұру, итеру, заттарын тартып алу;
2. Психологиялық буллинг: қорқыту, мазақтау, келемеждеу;
3. Әлеуметтік буллинг: топтан шеттету, оқшаулау;
4. Кибербуллинг: интернет немесе әлеуметтік желі арқылы жәбірлеу.
Мәселенің салдары қандай болуы мүмкін?
Баланың өз-өзіне деген сенімі төмендейді;
Үрей, мазасыздық
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
Әлеуметтік желілердің баланың тәрбиесіне әсері
Қазіргі уақытта әлеуметтік желілер күнделікті өміріміздің ажырамас бөлігіне айналды. Олар бізге ақпарат алуға, қарым-қатынас жасауға, көңіл көтеруге мүмкіндік береді. Алайда, әлеуметтік желілердің балалар мен жасөспірімдердің тәрбиесіне әсері туралы сұрақтар көп. Әсіресе, бұл әсерлердің оң және теріс жақтарын түсіну маңызды. Осы мақалада біз әлеуметтік желілердің баланың тәрбиесіне қалай ықпал ететінін қарастырып, бұл мәселеге қатысты ата-аналар мен педагогтар үшін маңызды кеңестер ұсынамыз.
Әлеуметтік желілердің баланың тәрбиесіне оң әсері
1. Ақпарат алудың оңтайлы тәсілі Әлеуметтік желілер балаларға әлемдік жаңалықтарды, ғылыми зерттеулер мен білім саласындағы соңғы жетістіктерді білуге мүмкіндік береді. Әлеуметтік желілердің артықшылығы – білім беру платформалары мен топтарына қосылу, үйірмелерге, форумдарға қатысу және оқу материалдарын табу мүмкіндігі.
2. Әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту Балалар мен жасөспірімдер
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Математиканы оқытуда технологияларды біріктіру арқылы тиімділікті арттыру
Жалы білім берудегі мақсат оқушылардың жеке дамуын арттыру, алған білімін өмірде қолдану мен өздігінен білім алуға баулу және бісекеге қабілетті болуға тәрбиелеу. Математика пәнін оқытуда көптеген технологиялар қолданылуда. Олардың өз кезегінде арытықшылықтары мен кемшіліктері қоса бар. Сонымен қатар олар жалпы топтағы оқушылар деңгейіне, материалдық базаға, оқулыққа тәуелді болатын жағдайлар кездесіп жатады. Енді сол технологиялардың кейбіріне және қазіргі уақыттағы өзекті мәселелердің біріне тоқталғым келіп отыр.
Атап өтетін технологияның алғашқысы «Төңкерілген сынып» технологиясы деп аталады. Бұл технологияда оқушыға жаңа тақырып бойынша материалдар, бейнесабақтар алдын ала жіберіліп теорияны үйде өз бетімен меңгеріп, сабақта практика мен талдау жұмыстарына көбірек уақыт бөледі. Бұл тәсілде мұғалімнің рөлі бағыттаушы, кеңес беруші ретінде өзгереді. Бұл технология бойынша оқушы өздігінен оқуға б
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
СПОРТ - ДЕНСАУЛЫҚ КЕПІЛІ ?
?Жетісай ауданы білім бөліміне қарасты №39 «Асықата" жалпы білім беретін мектеп КММ-де Наурыз мерекесіне орай Бастауыш кәсіподақ ұйымының жоспарына сәйкес, мектеп кәсіподақ мүшелерінің арасында «Спорт - денсаулық кепілі» атты тақырыпта волейболдан жарыс өткізілді.
?Іс-шараның мақсаты - жастардың физикалық дамуын қолдап, салауатты өмір салтын насихаттауда үлкен рөл атқарды. Ауыл жастарының денсаулығын нығайту және жастардың спорттық шеберлігін көтеру және салауатты өмір салтын қалыптастыру, спортты кеңінен насихаттау болып табылады.
?Жарысқа қатысқан командалар керемет ойын өрнегін көрсете отырып өзара жүлдені сарапқа салды. Жарыс қорытындысы бойынша ойын соңында жеңіске жеткен коммандаларға сыйлықтар мен Алғыс хаттармен марапатталды.
Жетісай ауданы кәсіподақ ұйымына алғыс білдіреміз.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
№39 «Асықата» жалпы білім беретін мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің кітапханасында кітапхана меңгерушісі Қуанышева Алтынай апайымыз бастауыш сынып оқушыларымен 2 сәуір Халықаралық балалар кітабы күніне орай кітап көрмесін жасады. Бұл мереке 1956 жылдан бастап Халықаралық кеңестің шешімімен жыл сайын,
дат жазушысы Ханс Кристиан Андерсеннің туған күніне орай аталып өтіледі.
Бұл күні балалар көптеген ертегілермен танысты. Оқушылар көрмедегі кітаптарды көріп, өздері білетін ертегілерін, мақал – мәтелдерін, жұмбақтарын айтып берді.
Кітапханаға кітап сыйлады.
Бұл іс-шараға мектепалды «А» сыныбы сынып жетекшісі Ажибекова Баян, 1 «А» сынып жетекшісі Оразбаева Асем, 2 «А» сынып жет. Ералиева Қатира, 4 «А» сынып жет. Амирханова Гүлнар, 4 «Г» сын.жет. Умарбекова Гулмира апайларымыз белсене қатысып, оқушыларын кітапханаға әкеліп, көрмемен таныстырды.
Балалар түрлі түсті суреттермен безендірілген кітаптарды көріп қатты қуанды.
Осындай әдемі кітаптарымыз кітапханаға көптеп келе берс
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
«Таза Қазақстан» акциясы Жетісай ауданына қарасты №39 "Асықата" жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде мектеп қызметкерлерімен бірлесе өткізілген маңызды шара болды. Бұл акцияның басты мақсаты — мектептің экологиялық мәдениетін қалыптастыру, табиғатты қорғау мен қоршаған ортаны таза ұстау идеясын насихаттау.
Акция аясында мектептің ауласын тазалау, өсімдіктер отырғызу, қоқыстарды сұрыптау, табиғатты қорғау бойынша семинарлар мен тренингтер ұйымдастырылып, оқушылар мен ұстаздарға экологиялық мәселелердің маңыздылығы туралы түсінік берілді. Бұл шара мектепте экологиялық жауапкершілікті арттырып, қоғамның жас ұрпағын табиғатты сақтауға үндейтін тәрбиелік іс-шара болып табылады.
Мұндай іс-шаралардың экологиялық сананы қалыптастыруда және табиғатқа деген құрметті арттыруда үлкен маңызы бар.
Мектеп директоры: Шойбеков Бектурсун Смаилович.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
«Қарым-қатынастың формалары мен түрлері» атты бастауыш сыныпты оқытуда оқушылардың өзара қарым-қатынасын жетілдіруге арналған мұғалімдер үшін көмекші құралына.
Авторы ______________________ коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі __________________________________.
«Қарым-қатынастың формалары мен түрлері» атты бастауыш сынып оқушыларының өзара қарым-қатынасын жетілдіруге арналған мұғалімдер үшін дайындалған көмекші құралы қазіргі білім беру саласындағы басты тақырыптарға арналады. Жұмыс тақырыбы мен мазмұны өзекті, атап айтқанда бастауыш сыныпта оқушылардың өзара қарым-қатынас мәселелерінің бірі виртуальды әлемге тым жақын ұрпақтың қарым-қатынас жасау дағдысын жетілдіру мәселесіне арналған.
Жұмыстың ғылыми-әдістемелік деңгейі модификациялық және комбинаторлық болып келеді, нақтырақ айтқанда көмекші құрал педагогикалық қарым-қатынасты жаңғыртуда арнайы тәсілдерін жүйелейді және оқушылардың өзара қарым-қатынасының үйлесімділік интеграциясын көрсете алған.
Жаңалық
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Есептер шығару және талдау
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
10.4.2.1 органикалық химия - бұл көмірсутектер және олардың туындыларының химиясы деп түсіну;
10.4.2.2 көмірсутектердің эмпирикалық, молекулалық, құрылымдық және кеңістіктік формулаларын ажырату;
-органикалық химия - бұл көмірсутектер және олардың туындыларының химиясы деп түсінеді.
-көмірсутектердің эмпирикалық, молекулалық, құрылымдық және кеңістіктік формулаларын ажыратады.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Дене шынықтыру сабағында қолданылатын жаттығулар мен тапсырмалар – оқушылардың физикалық даму деңгейін арттыру үшін маңызды. Әдістемелік материалдар әртүрлі жаттығулар мен тапсырмаларды жүйелеп, олардың мақсаты мен түрлерін анықтап, сабақты қызықты әрі тиімді өткізуге мүмкіндік береді.
1. Жалпы Дайындық Жаттығулары:
Жалпы дайындық жаттығуларының мақсаты – оқушылардың дене шынықтыру деңгейін арттыру, бұлшықеттерді жаттықтыру және ағзаны негізгі жаттығуларға дайындау. Осы жаттығуларды сабақты бастар алдында міндетті түрде орындау қажет.
Жаттығулар:
• Жүгіру: жеңіл жүгіру, 3-5 минуттық қыздыру жүгіруі.
• Қол мен аяқты айналдыру: әрбір қол мен аяқты 10-15 рет айналдыру (қолдың айналуы, білезік пен білек).
• Секіру: орнында 20-30 рет секіру.
• Тірек-қимыл жүйесіне арналған жаттығулар: қол мен аяқтың тірек жүйесін шынықтыратын жаттығулар. Мысалы: орындықтан секіру, бұрылу жаттығулары.
• Денені созу: аяқ-қол, арқаны созу үшін бірнеше жаттығулар.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Мақсаты: денсаулық сақтау техгологиясын қолданып, балалардың негізгі қимыл түрлерін меңгеруі арқылы, дене сапаларын және қимыл белсенділігіне қажеттілікті дамыту. Негізгі қимылды жаттығулар арқылы ептілікке, тепе–теңдікті сақтауға тәрбиелеу. , Құрсау арқылы
аттығу жасап балалардың жаттығуға деген қызығушылығын арттыру.
Міндеті: Берілген тапсырмаларды орындап,жжасалатын жаттығуларды дұрыс орындай білуге дағдыландыру. Негізгі қимылды жаттығулар арқылы ептілікке, тепе–теңдікті сақтауға тәрбиелеу. Қимылды ойындар арқылы шапшаңдыққа, бір-біріне көмектесуге, жанашырлық сезіміне тәрбиелеу
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Дене мүшелерi
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Дене шынықтыру сабағында қолданылатын жаттығулар мен тапсырмалар – оқушылардың физикалық даму деңгейін арттыру үшін маңызды. Әдістемелік материалдар әртүрлі жаттығулар мен тапсырмаларды жүйелеп, олардың мақсаты мен түрлерін анықтап, сабақты қызықты әрі тиімді өткізуге мүмкіндік береді.
1. Жалпы Дайындық Жаттығулары:
Жалпы дайындық жаттығуларының мақсаты – оқушылардың дене шынықтыру деңгейін арттыру, бұлшықеттерді жаттықтыру және ағзаны негізгі жаттығуларға дайындау. Осы жаттығуларды сабақты бастар алдында міндетті түрде орындау қажет.
Жаттығулар:
• Жүгіру: жеңіл жүгіру, 3-5 минуттық қыздыру жүгіруі.
• Қол мен аяқты айналдыру: әрбір қол мен аяқты 10-15 рет айналдыру (қолдың айналуы, білезік пен білек).
• Секіру: орнында 20-30 рет секіру.
• Тірек-қимыл жүйесіне арналған жаттығулар: қол мен аяқтың тірек жүйесін шынықтыратын жаттығулар. Мысалы: орындықтан секіру, бұрылу жаттығулары.
• Денені созу: аяқ-қол, арқаны созу үшін бірнеше жаттығулар.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Болашағына жоспар құрмайтын жан жоқ шығар?! Себебі, өмір-құпиясы мен қызығы, қиындығы қатар тұратын тылсым дүние. Заманның дамуына қарай жас Қазақстан тек алға жылжуда. Еліміздің болашағы-жастар. Білімді ұрпақ тәрбиелеу білікті, шебер ұстаздардың қолында. Ұстаз ғылыми ізденіс пен тәжірибені қатар ұстайтын іскер жан болуы керек.
Заман талабы ұстаздың алдына үлкен міндет қояды, оны арқалау оңай емес. Ең алдымен ұстаздың өзі терең ойлай білетін, сын тұрғысынан пайымдап, бағалай алатын, ойы жүйрік, қыран құстай қырағы болуы керек деп ойлаймын. Өзінің шәкірттерін заман талабына сай озық ойлы шәкірт деңгейіне жетелеу үшін бар күш-жігерін, білімін сарп етуі тиіс. Егер ұстаздың деңгейі тереңінен ойлауға жетпесе, онда оқушы қайдан ол деңгейге баспалдақ табады? Мұғалімнің әр сабаққа дайындаған тапсырмасының өзі бірқалыпты деңгейде болмауы керек. Сол себепті шығармашыл оқушыға күрделі әрі сыни тұрғыда ойландыруға жетелейтін тапсырмалар беріп отыруы керек. Осыдан барып біз баланы алған білімін өм
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ
Кіріспе
Бiлiм беру жүйесiнің алдында тұрған басты міндет – білім сапасын арттырып, білім алушының кез келген салада бәсекеге қабілетті болуын қамтамасыз ету.
Олай болса, еліміз сенім артып отырған, тәуелсіздігіміздің тірегі, егемендігіміздің еңсесі болатын - бүгінгі оқушы, ертеңгі еліміздің тұтқасын ұстар азамат, яғни мамандар заман талабына сай, терең білімді, құзыреттілігі жоғары тұлға ретінде қалыптасқан, өрелі жастар болуы керек.
Математиканы оқу барысында оқушылар көптеген математикалық ұғымдарды, олардың қасиеттерін, қатынастарын игеруі керек, сонымен қатар осы қасиеттерді анықтап, негіздей білуі керек, оларды практикалық есептерді шешуде қолдана білуі керек. Оқушылардың осы мақсаттарға қол жеткізуі мұғалімнің жүйелі тексеруіне және өзін-өзі бақылауына жатады.
Оқушылардың білімін бақылау оқу процесінің құрамдас бөлігі болып табылады. Анықтама бойынша бақылау дегеніміз-оқу іс-әрекетінің нәтижесін (оқытудың белгілі бір
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Болашағына жоспар құрмайтын жан жоқ шығар?! Себебі, өмір-құпиясы мен қызығы, қиындығы қатар тұратын тылсым дүние. Заманның дамуына қарай жас Қазақстан тек алға жылжуда. Еліміздің болашағы-жастар. Білімді ұрпақ тәрбиелеу білікті, шебер ұстаздардың қолында. Ұстаз ғылыми ізденіс пен тәжірибені қатар ұстайтын іскер жан болуы керек.
Заман талабы ұстаздың алдына үлкен міндет қояды, оны арқалау оңай емес. Ең алдымен ұстаздың өзі терең ойлай білетін, сын тұрғысынан пайымдап, бағалай алатын, ойы жүйрік, қыран құстай қырағы болуы керек деп ойлаймын. Өзінің шәкірттерін заман талабына сай озық ойлы шәкірт деңгейіне жетелеу үшін бар күш-жігерін, білімін сарп етуі тиіс. Егер ұстаздың деңгейі тереңінен ойлауға жетпесе, онда оқушы қайдан ол деңгейге баспалдақ табады? Мұғалімнің әр сабаққа дайындаған тапсырмасының өзі бірқалыпты деңгейде болмауы керек. Сол себепті шығармашыл оқушыға күрделі әрі сыни тұрғыда ойландыруға жетелейтін тапсырмалар беріп отыруы керек. Осыдан барып біз баланы алған білімін өм
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Мұғалім өз ісіне деген сүйіспеншілікті
оқушыға деген сүйіспеншілікпен ұштастыра
алғанда ғана шын мәніндегі мұғалім болмақ.
Л.Н.Толстой
Мен бастауыш сыныптың мұғалімімін. Мұғалім мамандығына жастайымнан бейімделгенмін деуге болады. Көзімді ашып көргенім, құлағыммен алғаш естігенім де – мұғалім. Мені ешқашан «оқуға қайда барамын, кім болып жұмыс істеймін» деген сұрақтар мазалаған емес , себебі ұстаздықтың қадір-қасиетін отбасынан сезініп өстім. Мен өмірімді жұмыстан бөлек елестете аламын ба? Жоқ, мен үшін ұстаздық – бұл мамандық емес, өмір салты. Ұстаздық – бұл менің жаратылысым. Сондықтан, «Ұстаздық – бұл адамға берілетін сый, ұстаздық – бұл талант, ұстаздық – бұл бейімділік, ұстаздық – бұл өмірлік іс» дер едім. Педагогикалық ұстанымым – үнемі жаңалыққа ұмтылып, алдыңғы қатардан көріну және әр оқушының бойынан жақсылық тауып, бұлақтың көзін ашу арқылы биік мақсаттарға жетелеу. Жақсы ұстаз— бұл қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары, интеллектуалдық, шығармашылық қабілеті мол тұлғ
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Қазіргі таңдағы әлемде болып жатқан үлкен өзгерістер ұстаз-тәрбиешілерге (педагогтарға) мынадай міндеттер жүктейді: білімді, саналы, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру. Бала бойындағы қабілеттерді ашып, заман талабына сай құзыретті тұлға ретінде қалыптастыра білсек, бұл мақсатымызға біршама жақындағанымызды көрсетеді. Жас баланың жаңаша ойлауына, дүниетанымының қалыптасуына әлемдік деңгейдегі білімді меңгеруіне, сонымен қатар жаңаша білім мазмұнын игере білуіне жағдай жасап, оны өмірде толық пайдалануына ықпал ету бұл да тәрбиеші мен ата-анаға жүктелген міндет. Үшінші мыңжылдықтың сан түрлі өзгерістері мен қызыққа толы жаңалықтары жас ұрпақты заманға сай дамытып, қалыптастыруға итермелеуде. Баланы тәрбиелей отырып, оған ықпал ететін жаңаша жаңалықтар енгізу, құзыретті ұрпақ қалыптастыру білім беру жүйесіндегі ең өзекті мәселелердің бірі. Қазіргі кезде кез-келген салада «құзыреттілік» сөзі кеңінен қолданылуда. Бұл сөздің педагогика саласындағы өзіндік анықтамасы мынадай; құзыре
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
1
2
...
6