
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 5 материал
Lesson Study – мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Аталған тәсіл 1870 жылы Жапониядан бастау алған. Сабақты зерттеу әр пән мұғалімінің педагогикалық білімі мен тәжірибесін жетілдіруге арналған тиімді, маңызды құрал ретінде білім жүйесіне белсенді түрде енгізілді.Бұл зерттеудің ерекшелігі мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін жетілдірудегі бірлескен тәсіл ретінде қолданылуы. Сонымен қатар мұғалімдердің ынтымақтастықта оқу сапасын арттыру үшін жүргізетін белсенді әрекеттерінің жүйесінен тұрады. Аталған зерттеуді қазақ тілі мен қазақ әдебиеті сабақтарында қолдану пәннің сапасын ғана емес, мазмұнын, дағдыларды терең меңгеру жолдарына байланысты тың идеяларды, әрекеттерді жүйелейді.Сыныпқа бір мұғалім сабақ беретініне қарамастан, басқа әріптестердің де тұтастай жауапкершілік алып, зерттеуге қатысуы ұжымның да ынтымақтастығын арттырады. Пән мұғалімдері Lesson Study зерттеуі
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Lesson Study үдерісі – мұғалімнің кәсіби дамуының тиімді тәсілі
Қазіргі қоғамда болып жатқан кең шеңбердегі өзгерістер білімді, саналы жастарды тәрбиелеушілерге орасан зор міндет жүктейді. Білім беру бағдарламасының басты мақсаты әрбір оқушыға түбегейлі білім беру, дәстүрлі мәдениеттің негіздерін үйрете отырып, оларға қолайлы жағдай жасау. Яғни, біздің міндетіміз – оқушыны зерттеу, икемділігін анықтау, бағыт-бағдар беру, үйрету, қызықтыру және нәтижеге қол жеткізу, ынталандыру. Шындығында біз, қазіргі заманның мұғалімдері, жаңа өзгермелі заманға бейімделген жастарды тәрбиелеуіміз қажет. Оқу мен оқыту үдерісін барынша тиімді жағдайда ұйымдастыру мүмкін бе? Сабақ барысында алған білімді ертеңгі күні өмірде пайдалана алатын жағдайды туғыза аламыз ба? деген сұрақтар туындайды. Табысты оқытуды жүзеге асыру үшін бүгінгі күні «Lesson Study» тәсілі еліміздегі білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын тәсілдің бірі және бірегейі болып тұр.
Әрбір мұғалім ашық сабағынан кейін сабаққа жән
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
LS -зерттеу жұмысының тақырыбы «Әрқилы әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысын қалыптастыру»
КММ №149 жалпы білім беретін мектеп
орыс тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Бейсембаева Г.А.
Алматы қаласы №149 жалпы білім беретін мектебінде Төрежанова Алма
Байтұяққызының ұйымдастыруымен LS-үдерісі бойынша курс өткізілді. Бұл курстың негізгі мақсаты LS-үдерісін толық түсініп, өз деңгейінде жүргізу болғандықтан, мен үшін бұл курстан ең құнды дүние құрылымдалған бақылау парағы арқылы зерттеу сыныпқа кіру. Проблеманы анықтағаннан кейін, үш құрал таңдалды.Үш құрал бойынша зерттеу жұмысын жүргізу және А,В,С деңгей деп емес топтық зерттеу,жұптық зерттеу,жеке-жеке оқушыларды т.б зерттеу. Бұл курс кәсіби дамуға мүмкіндік алуда өте тиімді болды. Педагогке қатысты мәселелер жан-жақты талқыланып, жоғары деңгейде жүргізілді. Сонымен жұмыстары
Русский язык
Мақала
8 сынып
Қазіргі қоғамда болып жатқан кең шеңбердегі өзгерістер білімді, саналы жастарды тәрбиелеушілерге орасан зор міндет жүктейді. Білім беру бағдарламасының басты мақсаты әрбір оқушыға түбегейлі білім беру, дәстүрлі мәдениеттің негіздерін үйрете отырып, оларға қолайлы жағдай жасау. Яғни, біздің міндетіміз – оқушыны зерттеу, икемділігін анықтау, бағыт-бағдар беру, үйрету, қызықтыру және нәтижеге қол жеткізу, ынталандыру. Шындығында біз, қазіргі заманның мұғалімдері, жаңа өзгермелі заманға бейімделген жастарды тәрбиелеуіміз қажет. Оқу мен оқыту үдерісін барынша тиімді жағдайда ұйымдастыру мүмкін бе? Сабақ барысында алған білімді ертеңгі күні өмірде пайдалана алатын жағдайды туғыза аламыз ба? деген сұрақтар туындайды. Табысты оқытуды жүзеге асыру үшін бүгінгі күні «Lesson Study» тәсілі еліміздегі білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын тәсілдің бірі және бірегейі болып тұр.
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Музыка – адам баласының рухани әлемінің айнасы, ол адамның ішкі дүниесіне әсер етіп, оның эстетикалық талғамын қалыптастырады. Бала кезінен музыкалық білім беру, әсіресе музыкалық аспаптар мен жанрлар туралы білім беру, балалардың музыкалық мәдениетін дамытуға үлкен ықпал етеді. Музыкалық аспаптар мен жанрлар арқылы балалардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру – оқу процесінің маңызды бөлігі. Бұл баяндамада музыкалық аспаптар мен жанрлар арқылы музыкалық білім берудің маңызы мен тиімділігі қарастырылады.
Музыка
Барлық материалдар
Барлық сыныптар