Дүниежүзі тарихы пәнінен кіріс бақылау сараптамасы
202 -202 оқу жылы
Пән мұғалімі:
Мектеп:
Мақсаты: оқушылардың білім сапасын анықтау
|
№ |
|
Бағалар |
Сапа % 2020-2021 |
Үлгерім% |
||||
|
Сынып |
Оқушы саны |
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
|||
|
1 |
6 |
9 |
3 |
5 |
1 |
- |
88 |
100 |
|
2 |
7 |
5 |
2 |
1 |
2 |
|
60 |
100 |
|
3 |
8 |
10 |
3 |
4 |
2 |
|
70 |
100 |
|
4 |
9 |
9 |
2 |
4 |
3 |
|
66 |
100 |
|
5 |
10 |
5 |
2 |
1 |
2 |
|
60 |
100 |
|
Жалпы білім сапасы |
|
|
|
|
|
|
||
|
95% |
|
|
|
|
|
|
||
Жіберілген қателер: Кіріс бақылау кезінде 6 сыныпта Ежелгі Грек, Рим мемлекеті кезеңдері бойынша ,7 сыныпта Батыс пен Шығыстағы абсолютизм кезеңдері арналған тапсырмалары бойынша, 8 сыныптарда XIX ғасырдағы империялар және олардың бәсекелестері бойынша, 9 сынып оқушылары бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдерінің оқиғаларынан , 10 сыныптар екінші дүниежүзілік соғысынан кейінгі кезеңдері бойынша тексеруге арналған тапсырмалары бойынша қателер жіберіп отыр.
Жақсы меңгерген тақырыптар: 6 сынып оқушылары Месопотамия, Ассерия елдерінің ең алғашқы мемлекеттің пайда болу тақырыбын, 7 сыныптар крест жорықтары мен сәулет өнері тақырыптарын жақсы меңгерген. 8 сыныптарөнеркәсіп төңкерісін және ағартушылық кезеңге арналған тапсырмаларды орындауда қатесіз орындаған. 9 сынып оқушылары 1917 жылғы революциялар тақырыптарын жақсы меңгерген.
Ұсыныс:төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыс жүргізу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
0-дік срезді талдау Шаблоны
0-дік срезді талдау Шаблоны
Дүниежүзі тарихы пәнінен кіріс бақылау сараптамасы
202 -202 оқу жылы
Пән мұғалімі:
Мектеп:
Мақсаты: оқушылардың білім сапасын анықтау
|
№ |
|
Бағалар |
Сапа % 2020-2021 |
Үлгерім% |
||||
|
Сынып |
Оқушы саны |
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
|||
|
1 |
6 |
9 |
3 |
5 |
1 |
- |
88 |
100 |
|
2 |
7 |
5 |
2 |
1 |
2 |
|
60 |
100 |
|
3 |
8 |
10 |
3 |
4 |
2 |
|
70 |
100 |
|
4 |
9 |
9 |
2 |
4 |
3 |
|
66 |
100 |
|
5 |
10 |
5 |
2 |
1 |
2 |
|
60 |
100 |
|
Жалпы білім сапасы |
|
|
|
|
|
|
||
|
95% |
|
|
|
|
|
|
||
Жіберілген қателер: Кіріс бақылау кезінде 6 сыныпта Ежелгі Грек, Рим мемлекеті кезеңдері бойынша ,7 сыныпта Батыс пен Шығыстағы абсолютизм кезеңдері арналған тапсырмалары бойынша, 8 сыныптарда XIX ғасырдағы империялар және олардың бәсекелестері бойынша, 9 сынып оқушылары бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдерінің оқиғаларынан , 10 сыныптар екінші дүниежүзілік соғысынан кейінгі кезеңдері бойынша тексеруге арналған тапсырмалары бойынша қателер жіберіп отыр.
Жақсы меңгерген тақырыптар: 6 сынып оқушылары Месопотамия, Ассерия елдерінің ең алғашқы мемлекеттің пайда болу тақырыбын, 7 сыныптар крест жорықтары мен сәулет өнері тақырыптарын жақсы меңгерген. 8 сыныптарөнеркәсіп төңкерісін және ағартушылық кезеңге арналған тапсырмаларды орындауда қатесіз орындаған. 9 сынып оқушылары 1917 жылғы революциялар тақырыптарын жақсы меңгерген.
Ұсыныс:төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыс жүргізу
шағым қалдыра аласыз













