|
Тақырыбы: |
100 көлемінде ауызша қосу және азайту |
|
|
|
|
|
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ахмет Айзада Маратқызы |
|
|
|
|
|
|||
|
2 сынып |
Сабаққа қатысқандар саны: |
Сабаққа қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу; |
|
|
|
|
|
|||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Ондықтарды қосу және азайтуға,бірліктерді разрядтан аттау арқылы қосуға негізделген ауызша есептеу тәсілдерімен танысады;өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау;оларды шығару кезінде қолдана алуға үйренеді. |
|
|
|
|
|
|||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: Өрнектерді ықшамдай алады. |
|
|
|
|
|
|||
|
|
Кейбір оқушылар: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.Оқушылар сыни ойлауға дағдыланады |
|
|
|
|
|
|||
|
Бағалау критерийі |
Жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады |
|
|
|
|
|
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Кесте диаграмма,сурет,шартты белгілер математикалық терминдер |
|
|
|
|
|
|||
|
Ресурстар |
Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспк қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,кері байланыс,стикер |
|
|
|
|
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
|
|
|
|
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|
|
|
|
|
||
|
Сабақтың басы Жаңа материалды меңгерту
|
Ұйымдастыру кезеңі: а)оқушылармен амандасу,түгендеу; ә)балаларды сабаққа психологиялық дайындау; күлегештерді қайталау. Психологиялық дайындық (тақтада көрсетілген күлегештерді қайталату)
Бүгінгі сабақтың тақырыбы: 100 көлемінде ауызша қосу және азайту Жаңа сабақты түсіндіру. Қандай бір таңбалы сандар бар?(1-9) Ең кіші екі таңбалы сан нешеу?(10)ал,ең үлкен екі таңбалы сан(99) енді осы 10 мен 99 арасындағы сандардың бәрі екі таңбалы сандар.Олай болса бүгін сабақта ондықтан аттамай ауызша қосу мен азайтуды қарастырамыз 3 топқа бөлу: «Білгірлер», «Алғырлар», «Тапқырлар» Оқулықта берілген жаттығуларды орындау Қосу мен азайтуға өрнектер құрастырып,олардың мәнін тап.(әр топтан бір оқушы шығып өрнекті құрастырады)
1.23+31=(20+30)+(3+1)=54 20 3 30 1 2.45+23=(40+20)+(5+3)=68 40 5 20 3 3.12+66=(10+2)+(2+6)=78 10 2 60 6 Суреттерге және оларға берілген жазуға қара. а)Есептеу тәсілін түсіндір
(ауызша) 68+2=60+(8+2)=70 70-2=60+(10-2)=68 60 8 70 2 ә)Есептеуді түсіндір.
35+15=(35+10)+5=50 50-15=(50-10)-5=35 10 5 10 5 |
|
|
|
|
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Сызба бойынша есеп құрастыр.Қысқаша жазып көрсету. Есепті шығар. 47 ?,13-ке артық -Есепте не беріліп тұр? -Не белгісіз? -Есепте нені сұрайды? Берілгені: Жасыл кесінді-47 Күлгін-? 13-ке артық Шешуі:47+13=60 Жауабы: жасыл кесінді 60 Өздік дәптермен жұмыс.
25+32=57 77+21=98 97-61=36 25+44=69 86+12=98 12+57=69 69-53=16 68-42= 26 88-81=7 5.Оқы және есепте. |
|
|
|
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы |
*Қандай қиындықтар кездесті? *Не маңызды деп ойлайсындар? *Келесі сабақта қандай жұмыс түрлерімен жұмыс жасау |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерін беру |
Кері байланыс кестесін толтыру арқылы жасау. |
Денсаулық сақтау Қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
|
|
||
|
№ Сұрақтар |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
1 |
Есепті талдай отырып,шартын құра аламын. |
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Есептің сұрағын қоя білемін |
|
|
|
|
|
|
||
|
3 |
Есептің дұрыс шешімін таба аламын |
|
|
|
|
|
|
||
|
4 |
Есепті әртүрлі әдістермен шығаруды түсіндім. |
|
|
|
|
|
|
||
|
Бағалау |
Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы»арқылы бағалау. |
|
|
|
|
|
|||
|
Білемеймін |
Білемін |
Түсінемін,орындаймын |
Басқаларға көмектесе аламын |
||||||
|
|
Үйге тапсырма беру: |
|
|
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
100 көлеміндегі ауызша қосу және азайту
100 көлеміндегі ауызша қосу және азайту
|
Тақырыбы: |
100 көлемінде ауызша қосу және азайту |
|
|
|
|
|
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ахмет Айзада Маратқызы |
|
|
|
|
|
|||
|
2 сынып |
Сабаққа қатысқандар саны: |
Сабаққа қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу; |
|
|
|
|
|
|||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Ондықтарды қосу және азайтуға,бірліктерді разрядтан аттау арқылы қосуға негізделген ауызша есептеу тәсілдерімен танысады;өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау;оларды шығару кезінде қолдана алуға үйренеді. |
|
|
|
|
|
|||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: Өрнектерді ықшамдай алады. |
|
|
|
|
|
|||
|
|
Кейбір оқушылар: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.Оқушылар сыни ойлауға дағдыланады |
|
|
|
|
|
|||
|
Бағалау критерийі |
Жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады |
|
|
|
|
|
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Кесте диаграмма,сурет,шартты белгілер математикалық терминдер |
|
|
|
|
|
|||
|
Ресурстар |
Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспк қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,кері байланыс,стикер |
|
|
|
|
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
|
|
|
|
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|
|
|
|
|
||
|
Сабақтың басы Жаңа материалды меңгерту
|
Ұйымдастыру кезеңі: а)оқушылармен амандасу,түгендеу; ә)балаларды сабаққа психологиялық дайындау; күлегештерді қайталау. Психологиялық дайындық (тақтада көрсетілген күлегештерді қайталату)
Бүгінгі сабақтың тақырыбы: 100 көлемінде ауызша қосу және азайту Жаңа сабақты түсіндіру. Қандай бір таңбалы сандар бар?(1-9) Ең кіші екі таңбалы сан нешеу?(10)ал,ең үлкен екі таңбалы сан(99) енді осы 10 мен 99 арасындағы сандардың бәрі екі таңбалы сандар.Олай болса бүгін сабақта ондықтан аттамай ауызша қосу мен азайтуды қарастырамыз 3 топқа бөлу: «Білгірлер», «Алғырлар», «Тапқырлар» Оқулықта берілген жаттығуларды орындау Қосу мен азайтуға өрнектер құрастырып,олардың мәнін тап.(әр топтан бір оқушы шығып өрнекті құрастырады)
1.23+31=(20+30)+(3+1)=54 20 3 30 1 2.45+23=(40+20)+(5+3)=68 40 5 20 3 3.12+66=(10+2)+(2+6)=78 10 2 60 6 Суреттерге және оларға берілген жазуға қара. а)Есептеу тәсілін түсіндір
(ауызша) 68+2=60+(8+2)=70 70-2=60+(10-2)=68 60 8 70 2 ә)Есептеуді түсіндір.
35+15=(35+10)+5=50 50-15=(50-10)-5=35 10 5 10 5 |
|
|
|
|
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Сызба бойынша есеп құрастыр.Қысқаша жазып көрсету. Есепті шығар. 47 ?,13-ке артық -Есепте не беріліп тұр? -Не белгісіз? -Есепте нені сұрайды? Берілгені: Жасыл кесінді-47 Күлгін-? 13-ке артық Шешуі:47+13=60 Жауабы: жасыл кесінді 60 Өздік дәптермен жұмыс.
25+32=57 77+21=98 97-61=36 25+44=69 86+12=98 12+57=69 69-53=16 68-42= 26 88-81=7 5.Оқы және есепте. |
|
|
|
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы |
*Қандай қиындықтар кездесті? *Не маңызды деп ойлайсындар? *Келесі сабақта қандай жұмыс түрлерімен жұмыс жасау |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерін беру |
Кері байланыс кестесін толтыру арқылы жасау. |
Денсаулық сақтау Қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
|
|
||
|
№ Сұрақтар |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
1 |
Есепті талдай отырып,шартын құра аламын. |
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Есептің сұрағын қоя білемін |
|
|
|
|
|
|
||
|
3 |
Есептің дұрыс шешімін таба аламын |
|
|
|
|
|
|
||
|
4 |
Есепті әртүрлі әдістермен шығаруды түсіндім. |
|
|
|
|
|
|
||
|
Бағалау |
Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы»арқылы бағалау. |
|
|
|
|
|
|||
|
Білемеймін |
Білемін |
Түсінемін,орындаймын |
Басқаларға көмектесе аламын |
||||||
|
|
Үйге тапсырма беру: |
|
|
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз



















