100 көлеміндегі ауызша қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

100 көлеміндегі ауызша қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр педагог үшін қажетті
Материалдың қысқаша нұсқасы

   

Тақырыбы:

100 көлемінде ауызша қосу және азайту






Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ахмет Айзада Маратқызы







2 сынып

Сабаққа қатысқандар саны:

Сабаққа қатыспағандар саны:






Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу;






Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Ондықтарды қосу және азайтуға,бірліктерді разрядтан аттау арқылы қосуға негізделген ауызша есептеу тәсілдерімен танысады;өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау;оларды шығару кезінде қолдана алуға үйренеді.







Оқушылардың басым бөлігі:

Өрнектерді ықшамдай алады.







Кейбір оқушылар:

Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.Оқушылар сыни ойлауға дағдыланады






Бағалау критерийі

Жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады






Тілдік құзыреттілік

Кесте диаграмма,сурет,шартты белгілер математикалық терминдер






Ресурстар

Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспк қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,кері байланыс,стикер






Сабақ барысы






Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар






Сабақтың басы











Жаңа материалды меңгерту



Ұйымдастыру кезеңі:

а)оқушылармен амандасу,түгендеу;

ә)балаларды сабаққа психологиялық дайындау;

күлегештерді қайталау.

Психологиялық дайындық (тақтада көрсетілген күлегештерді қайталату)

Бүгінгі сабақтың тақырыбы: 100 көлемінде ауызша қосу және азайту

Жаңа сабақты түсіндіру.

Қандай бір таңбалы сандар бар?(1-9)

Ең кіші екі таңбалы сан нешеу?(10)ал,ең үлкен екі таңбалы сан(99) енді осы 10 мен 99 арасындағы сандардың бәрі екі таңбалы сандар.Олай болса бүгін сабақта ондықтан аттамай ауызша қосу мен азайтуды қарастырамыз

3 топқа бөлу: «Білгірлер», «Алғырлар», «Тапқырлар»

Оқулықта берілген жаттығуларды орындау

Қосу мен азайтуға өрнектер құрастырып,олардың мәнін тап.(әр топтан бір оқушы шығып өрнекті құрастырады)



1.23+31=(20+30)+(3+1)=54

20 3 30 1

2.45+23=(40+20)+(5+3)=68

40 5 20 3

3.12+66=(10+2)+(2+6)=78

10 2 60 6

Суреттерге және оларға берілген жазуға қара.

а)Есептеу тәсілін түсіндір (ауызша) 

68+2=60+(8+2)=70 70-2=60+(10-2)=68


60 8 70 2

ә)Есептеуді түсіндір.


35+15=(35+10)+5=50 50-15=(50-10)-5=35

10 5 10 5









Сабақтың ортасы

  1. Есептеу тәсілін түсіндір











Сызба бойынша есеп құрастыр.Қысқаша жазып көрсету.

Есепті шығар.



47



?,13-ке артық



-Есепте не беріліп тұр?

-Не белгісіз?

-Есепте нені сұрайды?

Берілгені:

Жасыл кесінді-47

Күлгін-? 13-ке артық

Шешуі:47+13=60

Жауабы: жасыл кесінді 60

Өздік дәптермен жұмыс.

  1. Есепте

25+32=57 77+21=98 97-61=36

25+44=69 86+12=98 12+57=69

69-53=16 68-42= 26 88-81=7

5.Оқы және есепте.









Сабақтың соңы

*Қандай қиындықтар кездесті?

*Не маңызды деп ойлайсындар?

*Келесі сабақта қандай жұмыс түрлерімен жұмыс жасау

















Дифференциация

Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерін беру

Кері байланыс кестесін толтыру арқылы жасау.

Денсаулық сақтау

Қауіпсіздік техникасының сақталуы






№ Сұрақтар








1

Есепті талдай отырып,шартын құра аламын.







2

Есептің сұрағын қоя білемін







3

Есептің дұрыс шешімін таба аламын







4

Есепті әртүрлі әдістермен шығаруды түсіндім.







Бағалау

Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы»арқылы бағалау.






Білемеймін

Білемін

Түсінемін,орындаймын

Басқаларға көмектесе аламын

Үйге тапсырма беру:











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.10.2020
464
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі