Материалдар / 10- сыныпқа арналған Дене шықтыру пәні бойынша Қысқа мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10- сыныпқа арналған Дене шықтыру пәні бойынша Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
298
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыЖеңіл  атлетика30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру

МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуСпорттық құралдар арқылы топқа бөлуОқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуЖаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалауШығармашылық тапсырма
Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауЖеңіл  атлетика30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру
Ой толғанысБББ кестесі



Үйге тапсырмаЖаттығуКүнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс







Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуЖаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалауЖоба жасауҚорғау
Сергіту сәтіТақырыбы: «Хан талапай»Ойынның мақсаты:Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.Ойынның шарты:Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.Керекті құралдар:Асықтар
Жаңа сабақ30 – 50 м орташа және шапшаң жүгіру,50-60 м жүгірістен кейін шапшаңдықты арттыруТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауЖаттығулар жасау
Ой толғанысБББ кестесі



Үйге тапсырмаЖаттығуКүнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс







Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!