"10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту"

Материал туралы қысқаша түсінік
10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайды, қосып-азайтады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Қорғантұз ЖОББ мектебі

Пәні:

Математика

Бөлім:

Өзім туралы. Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:

Тлесова Гулфайруз Алпысбаевна

Күні:

11.10.2024 жыл

Сынып:

1 сынып


Сабақтың тақырыбы:

23 сабақ. 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды орындау

Сабақтың мақсаты

10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайды, қосып-азайтады

Құндылықтар және оның мақсаты

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Мемлекеттік тілді білу және құрметтеу

Апта дәйек сөзі: Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут




Өткенді пысықтау

5 минут





















Сабақ

тың ортасы

20 минут






























Сергіту сәті

2 минут

















Сабақты қорыту

6минут













Қосымша тапсырма

2минут













Кері байланыс

5 минут




Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

Ауызша санау.

«Кім жылдам?» ойыны.

Мұғалім ауызша санауға ойын ұйымдастырады


Өткенді пысықтау

Тақтамен жұмыс

4+5=9 3+3=6 7-5=2

6+4=10 2+3=5 10-5=5

1+4=5 2+4=6 4+4=8

3+2=5 3+3=6 1+7=8



Тақырыпты ашу

ФС тапсырмасы

«Мен есепшімін» ойыны

1 тапсырма

.Сандар құрамын есіне түсіреді. Кестеге қарайды. Оны сандарды қосу үшін қалай қолдануға болатынын айтып бере аласың ба?



ЕБҚ

Есепшотпен амалдарды орындауды үйрен.

1-ден 10-ға дейінгі сандарды қос.



Жаңа тақырып

Өзіндік жұмыс.

2-тапсырма


Мұғалім кестедегі мысалдарды құруға бағыт береді.


7

-

4

=

3

-


-


+

3

+

1

=

4

=


=


=

4

+

3

=

7



9

+

1

=

10

-


-


-

5

-

3

=

2

=


=


=

4

+

4

=

8



ЕҚБ







3-тапсырма

Әрбір қабаттағы сандардың қосындысы көрсетілген санға тең болатындай бос орындарға тиісті сандарды анықтауды ұсынады.

Cоңғы қабаттағы сандарды анықтау үшін қосындысы 8-ге, 10-ға тең болатындай үш қосылғышты анықтаса жеткілікті.

4 + 1 + 3 = 8

2 + 1 + 5 = 8

2 + 6 + 0 = 8

5 + 2 + 3 = 10

5 + 1 + 4 = 10

0 + 7 + 3 = 10




4-тапсырма

Арифметикалық пирамиданың қалай құрылғанын анықта

Пирамиданың қалай құрылғанын анықтап, есептеуді орындайды.

2+1=3

1+4=5

3+2=5

3+1=4

5+5=10



ҚЖ:

«Үздік қатар» ойыны

Әр қатарға бір бағаннан беру

Қосу кестесін жаттап алыңдар



Ауызша санайды






Тақтада амалдар орындайды





Есепшотпен жұмыс жасайды



Сандар құрамын есіне түсіреді




Жеке жұмыс жасайды














Өзіндік жұмыс жасайды













Тібекті аяқтайды








Сергіту сәтін өткізеді







Оқушылар үш санның қосындысы көрсетігне санға тең болатындай мысалдар жазады












Оқушылар сол жақтан төменнен бастап жоғарыға қарай жүріп отыру керектігін анықтайды.





Амалдарды орындайды





Қосу кестесімен жұмыс жасайды




Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру



Дескриптор:

Амалдарды орындады

Қосу мен азайтуды біледі





Дескриптор:

Сандар құрамын біледі

Есепшотпен жұмыс жасай алады





Тамаша жұмыс жасадың!





Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты «Шапалақ» әдісіарқылы өзін-өзі бағалайды


Дескриптор:

Мысалдар құрай алды

Кестені дұрыс толтырды






Дескриптор:

Амалдарды орындады

Тізбекті аяқтай алды







Дескриптор:

Әр қабаттағы бос орындарды толтырды

Сандарды анықтау үшін қосындысы 8-ге, 10-ға тең болатындай үш қосылғышты анықтады









Дескриптор:

Арифметикалық пирамиданың қалай құрылғанын анықтады

Есептеуді орындады







Дескриптор:

Тізбекті толықтырды

Амалдарды орындады





«Білім сандығы» әдісі





суреттер


Суреттер





Қималар






Есепшот


оқулық




оқулық













Кесте






оқулық










Қима қағаз









Сандар суреті








Оқулық
























Қосу кестесі




Суреттер









Стикерлер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
228
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі