Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Амандасу,
түгендеу.
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек
айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Оқушылар бір -біріне
жақсы сөздер айтады
|
ҚБ
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы!»
«Қандай
тамаша!»
|
ДК
|
Жаңа сабаққа кіріспе
«Ой
түрткі»
3-5
мин
|
Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
https://wordwall.net/ru/resource/84975121/%d0%b0%d0%b9%d0%b3%d2%af%d0%bb-%d0%ba%d0%b5%d0%bc%d0%b5%d0%bb%d0%b1%d0%b0%d0%b5%d0%b2%d0%b0-%d1%82%d1%83%d1%80%d0%b0%d0%bb%d1%8b-%d0%bd%d0%b5-%d0%b1%d1%96%d0%bb%d0%b5%d0%bc%d1%96%d0%b7
сілтемесі арқылы кіріп,
сұрақтарға жауап беру.
|
ҚБ
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы!»
«Қандай
тамаша!»
|
ДК
|
|
Эпигрф мағынасын
ашу.
Автор: «Жазушы
ізгіліктің иесі болуы тиіс»
Сөз
қоржынынан:
Қос, оғлан,шомбал,
аламан,теке түрікмен, дегдар, сүрей
|
Эпиграфпен келісу, келіспеу
пікірлерін айтады, дәлелдер келтіреді
Сөз қоржынындағы сөздерді
мағынасын талдайды
|
ҚБ
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы!»
«Қандай
тамаша!»
|
ДК
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30-32
мин.
|
Оқулықтың 60-62- беттерін
оқыту
|
Берілген көркем шығармалары
туралы мәліметті толық оқып, нұсқаулық бойынша тапсырмаларды
орындайды:
-
62-63-беттегі сұрақтарға жауап
беру
Әңгіменің негізгі идеясы мен
жанрлық ерекшелігін атап көрсетеді
|
Дескриптор:
-
балл
-Сұрақтарға жауап
береді
-Түртіп алуда керекті
мәліметті жазады
-идеясын
айтады
-жанрлық ерекшелігін
атайды
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК экраны
|
Жұптық
жұмыс
|
Көркем шығарма бойынша
тапсырма беремін
|
әңгімеге
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну
үшін мазмұн тезисін
жазады
мазмұнына байланысты сұрақ
құрастырады
әдеби шығарманың композициялық
ерекшеліктеріне талдау
жасайды;
|
Дескриптор:
Жалпы – 6
балл.
-
сюжеттік-композициялық талдау
жасайды
-Мазмұн тезисін
жазады
-Сұрақтар
құрастырады
-Композициялық
ерекшеліктерін талдау жасайды
-Ресурстарды тиімді
пайдаланады
-тапсырманы орындауда
бесленділік танытады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3-5
мин.
|
«Соңғы сөзді мен айтамын»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - соңғы сөзды мен
айтамын, бүгінгі сабақта....
|
Мұғалім
оқушыларға: Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|