Сабақың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесемін. Оқушылар назарын сабаққа
аудартамын, сабақтың тақырыбы мен мақсатын болжап табу үшін «Шерхан
атаның хатын» оқып беремін. Сол арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын
болжап табады.
Сабақтың тақырыбын
анықтағаннан кейін «Сократтық сауал» әдісі арқылы бірнеше сұрақ
қоямын.
-
Шығарма не себепті «Бесеудің
хаты» деп аталады?
-
Шығарма арқау болған қандай
оқиға?
-
Шығармадағы эпизодтар тарихпен
сәйкес келе ме?
|
Оқушылар амандасады, тақырыпты
анықтайды.
, алдына мақсат
қояды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Хат жазған
бесеуін:Ғ.Мүсірепов,Мансұр Ғатаулин,Емберген Алтынбаев,Мұташ
Дәулетқалиев,Қадыр Қуанышевты
атайды.
|
Мадақтау
|
Шерхан атаның
хаты
Слайд
№1
«Сократтық сауал»
әдісі
|
Сабақтың
ортасы
|
ФС. Келешекте бәрің
де бай дәулетті, тоқ өмір сүрсін деген ниетпен бәріңе Каspi.kz
банктен жеке-жеке депозит ашып қойдым. Бүгінгі сабақта 1 балл
100000 теңгеге теңестіріледі. Бағалау шкаласын таратып
беремін.
1-тапсырма Шығармадағы кейіпкерлер
жүйесін,рөлін анықта
2-тапсырма. Кейіпкерлердің
бірін ( Голощекин, Сталин,Мүсірепов, Рысқұлов ) таңда, диаграмманы
толтыра отырып жинақта, мінез –құлқы ерекшелігіне шығармадан дәлел
келтіре отырып, кейіпкерді
дарала.
мінезі
Іс-әрекеті
Кейіпкер
Көңіл-күйі,сөзі
Өмірлік
ұстанымы
ЕББҚ (зейіні шашыраңқы)
оқушылармен бірге дарынды оқушылар жұптаса отырып, графикалық
органайзерді
толтырады.
|
Бағалау
критерийлерімен,бағалау шкаласымен
танысады.
Драмадағы кейіпкерлердің рөлін
анықтайды
1.Кейіпкерлердің бірін
таңдайды.
2. Іс-әрекетін
бағалайды.
3. Өмірлік ұстанымын
айқындайды
4.Кейіпкердің сөзін дәлел
келтіре отырып, көңіл-күйін
анықтайды.
5. Мінездеме
береді
ЕББҚ (зейіні
шашыраңқы)оқушылармен бірге дарынды оқушылар жұптаса отырып,
графикалық органайзерді
толтырады.
|
Тамаша! Кейіпкерлер жүйесін
анықтау қолыңнан келді!
Дескриптор:
1.
Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің іс-әрекеті, ұстанымы,сөзі арқылы көңіл күйін
анықтап, кейіпкерлерді жинақтайды. 5балл
Кейіпкерге мінездеме
бере отырып, даралайды. 5
балл
|
Бағалау
шкаласы,маркерлер
https://learningapps.org/watch?v=p99szer6t23
«Дара құты»
әдісі
Графикалық
органайзер
|
Сабақтың
соңы
(Бекіту)
|
4-тапсырма. Топтық
жұмыс. «Сұрақ қойып үйрен» әдісі.
Оқушыларға сұрақ қоюға арналған (Блум бойынша)
карточкаларды таратып беремін. Тірек
сұрақтарды пайдалана отырып, шығармадағы кейіпкерлердің бейнесін
ашатын сұрақ құрастырады,басқа топтар дайын сұраққа жауап
береді.
|
1.Оқушылар топтаса
отырып, бір-біріне шығармадағы
кейіпкер бейнесін ашатын сұрақтар дайындайды; 2.Оқушылар өзара
дайындаған сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ:
«отшашу»
|
«Сұрақ қойып үйрен»
әдісі
Үлестірмелі
карточкалар
отшашу
|
(Кері
байланыс)
|
Сабақтағы алған
білімдерін анықтау мақсатында «дара құты әдісін ұсынамын. Хатқа
сабақтан алған әсерлерін,сонымен қатар кейіпкерлер бойындағы үлгі
тұтарлық қасиеттерді жаза отырып,дара құтыны
толтырады.
|
Дара құтыны
пікірлерімен толтырады. Бағалау шкаласын « Каspi.kz» банкоматына
салады.
|
10 баллдық
шкала
|
«Кaspi Gold»
банкомат,
Карточкалар
Дара
құты
|