10 сынып геометрия 3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

10 сынып геометрия 3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
3 тоқсан бжб, тжб
Материалдың қысқаша нұсқасы

3 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ


«Кеңістіктегі перпендикулярлық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып



Оқыту мақсаттары








Бағалау критерийлері






Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты

Тікбұрышты параллелепипед

Shape1 Жазық фигураның жазықтыққа ортогональ проекциясы және оның ауданы

10.1.2 Тікбұрышты параллелепипед анықтамасын және қасиеттерін білу

Shape2 10.3.7 Тікбұрышты параллелепипедтің қасиеттерін қорытып шығару және есептер шығаруда қолдану

10.3.6 Жазық фигураның жазықтыққа ортогональ проекциясы ауданының формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану

Білім алушы

Shape3 Тікбұрышты параллелепипедтің қасиеттерін қолданады

Жазық фигураның жазықтыққа ортогональ проекциясы ауданының формуласын қолданады

Қолдану


25 минут
















Оқушының аты-жөні: Сыныбы: 10 « » Пәні:Геометрия Күні:

Орындау уақыты: 25 минут


Shape4 Тапсырмалар 1.

а) Тікбұрышты параллелепипедтің өлшемдері: 1; 4 және 5. Оның диагоналын есептеңіз.


b) Тікбұрышты параллелепипедтің өлшемдері: 3; а; 2 және оның көлемі 24. Тікбұрышты параллелепипедтің белгісіз өлшемін табыңыз.


Shape5 2. Үшбұрыштың ауданы 28, ал оның α жазықтығындағы проекциясының ауданы 4√5. α жазықтығы мен үшбұрыш арасындағы бұрыштың косинусын табыңыз.


3. Катеттері 16 см және 17 см болатын тікбұрышты үшбұрыш жазықтықпен 600 бұрыш жасайды. Осы үшбұрыштың проекциясының ауданын табыңдаз?


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Shape6 Shape7 Shape8 Shape9

Бағалау критерийлері



Дескриптор



Балл


Білім алушы

Тікбұрышты параллелепипедтің





тікбұрышты параллелепипедтің табанының диагоналын есептейді;



1

қасиеттерін қолданады

тікбұрышты параллелепипедтің диагоналын есептейді;



1






1b

тікбұрышты параллелепипед көлемінің формуласын қолданады;



1


тікбұрышты параллелепипедтің белгісіз өлшемін анықтайды;



1

Жазық фигураның жазықтыққа ортогональ





2

ортогональ проекция ауданының формуласын қолданады;



1

проекциясы ауданының формуласын қолданады

жазық фигура мен оның ортогональ проекциясы арасындағы бұрыштың косинусын табады;



1












3

есеп шартына сай сызбаны сызады;

1


ортогональ проекция ауданының формуласын қолданады;



1


тік бұрышты үшбұрыштың ауданын есептейді;



1

тік бұрышты үшбұрыштың ауданын өрнектейді;



1


тік бұрышты үшбұрыштың проекциясының ауданын табады.



1

Барлығы:

11


















«Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып













Оқыту мақсаттары














Бағалау критерийлері

Кеңістіктегі векторлар және оларға амалдар қолдану. Коллинеар және компланар векторлар

Shape10 Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі Кеңістіктегі вектордың координаталары

Координатасымен берілген векторларды қосу және азайту, координатасымен берілген векторды санға көбейту Векторды үш компланар емес вектор бойынша жіктеу

Екі нүктенің арақашықтығы Кесіндіні берілген қатынаста бөлу Кесінді ортасының координаталары


10.4.6 Кеңістіктегі нүктені оның координаталары бойынша тікбұрышты координаталар жүйесінде кескіндеу;

10.4.13 Координаталарымен берілген векторларды қосуды және векторды санға көбейтуді орындау;

10.4.14 Векторлардың коллинеарлық және компланарлық шартын білу және оны есептер шығаруда қолдану;

10.4.12 Кеңістіктегі вектордың координаталарын және ұзындығын таба білу;

10.4.8 Кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүкте координаталарының формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;


Білім алушы:

Кеңістіктегі нүктені тікбұрышты координаталар жүйесінде кескіндейді

Векторларды қосу және векторды санға көбейтуді орындайды

Векторлардың коллинеарлық шартын қолданады

Кеңістіктегі вектордың координаталарын және ұзындығын табады

Кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүкте координаталарының формулаларын қолданады



Оқушының аты-жөні: Сыныбы: 10 « » Пәні:Геометрия Күні:

Орындау уақыты: 25 минут


Shape11 Тапсырмалар

1. A(0;-4;5), B(-2;7;4), C(0;3;0) және D(5;2;6) нүктелері берілген. Осы нүктелерді тікбұрышты координаталар жүйесінде кескіндеңіз. Осьтерге, жазықтықтарға тиісті нүктелерді анықтаңыз. [3 балл]


Shape12 Shape13 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape14 2. a 3;0;2, k 1;2;5, n 1;1;1және d 8;4;1векторлары берілген. e 5a k 6n d векторының координаталарын табыңыз. [3 балл]


Shape20 Shape21 Shape22 Shape23 3. c 2;6;8және d 1;3;4векторлары коллинеар болады ма? [2 балл]


Shape24

4. A(2;-1;3), B(0;3;5), C(-4;7;2) нүктелері берілген. |2??3??|табыңыз. [4 балл]


Shape26 5. EF кесіндісі берілген және оның басы болатын Е1;2;4нүктесі белгілі.

Егер, К0;0;2нүктесі кесіндіні 3:1 қатынаста бөлсе, онда EF кесіндісі ұшының

координаталарын табыңыз.

[3 балл]

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




































Shape27
























3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу



Ұзақтығы – 45 минут Балл саны – 20



Тапсырма түрлері:

ҚЖ қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.



Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.































Код: Г-10-

Күні:16.03.22.

Пәні: Геометрия.



3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары



Shape28 Shape29 1. a 3; 2; mжәне b 9; n;12коллинеар векторлары берілген. m , n мәндерін табыңыз. [3]



2. Тікбұрышты параллелепипедтің табанында қандай фигура орналасатынын жазыңыз.

[1]



Shape35 Shape32 Shape31 Shape30 Shape33 Shape34 3. Қосынды векторды табыңыз: DF 2AF 0,5FD3FA1,5DF AK .

[3]



Shape36 4. Егер үшбұрыштың ауданы 28, ал оның α жазықтығына проекциясының ауданы 14√2 болса, онда үшбұрышпен α жазықтығының арасындағы бұрышты табыңыз.

[3]



5. ABC үшбұрышының төбелері координаттарымен берілген: A0,5; 1,5; 1 , B2; 1; 0, C3; 4; 2. D нүктесі BC қабырғасының ортасы.



а) D нүктесінің координаттарын анықтаңыз.

[2] b) AD медианасының ұзындығын табыңыз.

[2]



⃗⃗⃗⃗ ⃗⃗⃗⃗⃗ ⃗⃗⃗⃗

6. DABC тетраэдрінде АВС үшбұрышының медианалар қиылысу нүктесі О. FAD және

АF:FD=3:1 болса, сызбаны орындап, ?? векторын ??, ??, ?? векторлары арқылы жіктеңіз.

[6]





























Балл қою кестесіShape39











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі