Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10-сынып (ЖМБ) Әдебиет ТЖБ 4
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ
10-сынып
Қазақ әдебиеті
(Жаратылыстану-математикалық бағыт)
Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
Тараз – 2020
Баспаға Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің
Әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылған (хаттама №5, «24» желтоқсан 2019 жыл)
Пікір жазғандар:
Т.А.Мұқашев – М. Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Филология және журналистика» кафедрасының доценті, ф.ғ.к.
С.О. Құлбарақ – М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Дулатитану» ғылыми-зерттеу орталығының директоры, филология ғылымдарының докторы, профессор.
Редакция алқасы:
Ш.А.Усерова – Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің басшысы, төрайымы: Б.Х.Тажибаев – облыстық оқу-әдістемелік кабинеті басшысының орынбасары, төрайымның орынбасары; А.Н.Иманбекова – Тараз қаласы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің сарапшы мұғалімі, Ш.М.Жамалбекова – облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің «Білім үдерісін ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету» бөлімінің жетекшісі, редактор; А.А.Нұрмолдаева – техникалық корректор.
А.А Татибекова «Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы» 10-сынып Қазақ әдебиеті пәні (жаратылыстану-математикалық бағыт) – Тараз, 2020. – 92 б.
Әдістемелік жинаққа енген жиынтық бағалау тапсырмалары білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын шынайы бағалауда әдістемелік көмек көрсетеді.
Әдістемелік жинақ жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне арналған.
© Жамбыл облысы әкімдігі білім
басқармасының оқу-әдістемелік кабинеті
Тараз қ. 2020
Мазмұны:
Кіріспе ............................................................................................................................ 4
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар.......................................................................................................... 5
1-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................... 6
1-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» .............................................................. 9
2-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ................................................................... 12
2-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................ 15
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 18
1-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 19
1-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 22
2-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 25
2-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 28
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 31
1-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 32
1-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 35
2-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 38
2-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 41
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 44
1-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 45
1-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 48
2-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 51
2-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 54
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 57
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 67
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар....................................................................................................... 75
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар...................................................................................................... 83
Қорытынды ................................................................................................................. 91
Пайдаланылған әдебиеттер ....................................................................................... 92
Кіріспе
Жалпы орта білім беру мектептерінің 10-сынып жаратылыстану-математика бағытына арналған «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар пән мұғалімдеріне, білім алушыларға көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.
Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Оқу бағдарламасында қамтылған бөлімдер бойынша дайындалған жиынтық бағалау тапсырмаларының түрлері пән мұғалімдеріне әдістемелік қолдау көрсетуге бағытталды.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік құралда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сонымен қатар, бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларынан соң білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар нақты берілген.
Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, сонымен бірге бағалау және салыстыру дағдыларын тексеруге құрылып, соның негізінде пәндік білімді, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды бағалауды көздейді.
Әдістемелік жинаққа енген жиынтық бағалау тапсырмалары білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын шынайы бағалауда әдістемелік көмек көрсетеді.
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРЫ
«Қалың елім, қазағым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-нұсқа
Оқылатын шығарма |
Абай Құнанбайұлы «Сегіз аяқ» өлеңі |
Оқу мақсаты |
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
|
Ойлау дағдысының деңгейлері |
Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма. Абай Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңіндегі құбылту мен айшықтаудың түрлерін табыңыз. Олардың қызметін анықтаңыз.
Көркемдегіш құрал |
Құбылту мен айшықтау түрлеріне мысалдар |
Қолданудағы мақсаты |
Троп түрлері |
|
|
Айшықтаудың түрлері |
|
|
2-тапсырма. Ақынның «Сегіз аяқ» өлеңінен берілген мысалдар арқылы көркемдегіш құралды ажыратып, анықтама беріңіз.
Өлеңнен мысал |
Көркемдегіш құрал |
Анықтама |
Толғауы тоқсан қызыл тіл, Сөйлеймін десең өзің біл? |
|
|
Қайнайды қаның, Ашиды жаның... |
|
|
Болмасын кекшіл, Болсайшы көпшіл, Жан аямай кәсіп қыл. |
|
|
Білгенге жол бос, Болсайшы қол бос... |
|
|
3-тапсырма. А.Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңінің идеясын анықтап, оларды адамгершілік құндылықтар тұрғысынан маңызын талдап, көлемі 80-90 сөзден тұратын эссе жазыңыз.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Көркемдегіш құралдардың орнын, қолданылу мақсатын анықтайды. |
1 |
Құбылтудың түрлерін анықтайды; |
1 |
Айшықтаудың түрлерін анықтайды; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдың қолданылуын көтерілген мәселемен байланыстырады; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдың қолданылуын авторлық мақсатпен, негізгі идеямен байланыстырады. |
1 |
||
2 |
Көркемдегіш құралдарды ажыратады; |
1 |
|
Көркемдегіш құралдарды анықтайды; |
1 |
||
Анықтама береді. |
1 |
||
Адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын анықтап, эссе жазады. |
3 |
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |