10-сынып қазақ әдебиеті БЖБ ҚГБ 4-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10-сынып қазақ әдебиеті БЖБ ҚГБ 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып қазақ әдебиеті БЖБ ҚГБ 4-тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі

Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

І нұсқа

Оқу мақсаты

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау

10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау

Бағалау критерийі

Білім алушы

Көркем шығармадағы кейіпкерлерден типтік образды анықтайды.

Авторлық идеяны өмірмен байланыстырады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырмалар

1. «FILA » әдісі арқылы көркем шығармадағы Демежанның образдық тұлғасын ашыңыз.

F /Дерек/ –_________________________________________________________

I /Пікір/ – _________________________________________________________

L /Сұрақ/ – ________________________________________________________

A /Іс-әрекет/ – _____________________________________________________


2. «Тағдыр» романындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтаңыз.


Автор идеясы

Өмір шындығы

1



2



3



4




3.Ойыңызды дәлелдер келтіре отырып, 3-4 сөйлеммен жеткізіңіз.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Көркем шығармадағы кейіпкерлерден типтік образды анықтайды

1

Шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинайды

1

1

1

кейіпкер туралы өзінің ой- пікірін білдіреді;

1


кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар құрастырады;

1

1

автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған мінездемесін табады;

1

Авторлық идеяны өмірмен байланыстырады

2

авторлық идеяны анықтайды;

1

шығарма идеясының өмірмен байланысын анықтайды ;

1


дәлелдер келтіреді.

1

Барлық балл

10





«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)

Білім алушының аты-жөні______________________________________



Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Көркем шығармадағы кейіпкерлерден типтік образды анықтайды

ШShape1 ығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинауда, кейіпкер туралы өзінің ой- пікірін білдіруде, образдық тұлғасын ашатын сұрақтар құрастыруда, автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған мінездемесін табуда қиналады.


Шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинауда, кейіпкер туралы өзінің ой- пікірін білдіруде, образдық тұлғасын ашатын сұрақтар құрастыруда, автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған мінездемесін табуда қателіктер жібереді.

Shape2


Шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинайды, кейіпкер туралы өзінің ой- пікірін білдіреді, образдық тұлғасын ашатын сұрақтар құрастырады, автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған мінездемесін табады.

Shape3

Авторлық идеяны өмірмен байланыстырады

АShape4 вторлық идеяны табуда, шығарма идеясының өмірмен байланысын анықтауда, дәлелдер келтіруде қиналады.




Авторлық идеяны табуда, шығарма идеясының өмірмен байланысын анықтауда, дәлелдер келтіруде

қShape5 ателіктер жібереді.




АShape6 вторлық идеяны табады, шығарма идеясының өмірмен байланысын анықтайды, дәлелдер келтіреді.



«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі

Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

ІІ нұсқа

Оқу мақсаты

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы мәселелермен байланыстыру 10.3.3.1 шығарманың идеясын жалпыадам заттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Бағалау критерийі

Білім алушы

Көркем шығарма үзінділерін ғаламдық тақырыппен байланыстырады

Жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан идеяны анықтап, әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар

1.Қ.Жұмаділовтың «Тағдыр»романынан алынған үзіндідегі өзекті мәселені ғаламдық тақырыппен байланыстырыңыз.


1. Қазақтың мінезін өзгерту үшін, алдымен, оның кәсібін өзгерту керек деген ой келді Демежанға.

2. Халық неғұрлым кіші болған сайын, оның уайымы соғұрлым үлкен болады, - деді Ли-шансың.

3. Билік екі жүзді қылыш сияқты, оны ұстай білетін адам болмаса: не өзі арандайды, не елді арандатады.

Үзіндідегі өзекті мәселе

Ғаламдық тақырып

Байланысы











2. «Тағдыр» - ұлттық ой-санаға қозғау салған шығарма» немесе «Өзгелерге ұқсамайтын ерекше тағдыр иесі» деген тақырыптардың біріне әдеби эссе жазыңыз

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Көркем шығарма үзінділерін ғаламдық тақырыппен байланыстырады


1

Үзіндідегі өзекті ойды анықтайды;

1


ғаламдық тақырыппен байланыстырады;

1


өз ойын білдіреді;

1

Жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан идеяны анықтап, әдеби эссе жазады


2

шығармадағы жалпыадамзаттық

құндылықтарды көрсетеді;

2

өзіндік баға береді;

2

жеке қөзқарасын мысалдармен

дәлелдейді;

2

эссе құрылымын сақтайды.

1

Барлық балл

10






























«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы бойынша жиынтық бағалаудың

нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)

Білім алушының аты-жөні______________________________________



Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Көркем шығарма үзінділерін ғаламдық тақырыппен байланыстырады


Автор көтерген өзекті мәселені анықтауда, мәселенің өзектілігін ғаламдық тақырыптармен байланыстыруда,

мShape7 ысалдар келтіруде қиналады

АShape8 втор көтерген өзекті мәселені анықтауда, мәселенің өзектілігін ғаламдық тақырыптармен байланыстыруда, мысалдар келтіруде қателер жібереді.

АShape9 втор көтерген өзекті мәселені анықтайды, мәселенің өзектілігін ғаламдық тақырыптармен байланыстырады, мысалдар келтіреді.

Жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан идеяны анықтап, әдеби эссе жазады


ШShape10 ығармадағы жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтауда, өзіндік пікір білдіруде, қөзқарасын мысалдармен дәлелдеп, эссе жазуда қиналады.

ШShape11 ығармадағы жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтауда, өзіндік пікір білдіруде, қөзқарасын мысалдармен дәлелдеп, эссе жазуда қателіктер жібереді.

Shape12 Шығармадағы жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтайды, өзіндік пікір білдіреді, қөзқарасын мысалдармен дәлелдеп, эссе жазады.







«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі

«Шахмардан Құсайыновтың «Томирис» драмасы, Ш.Мұртазаның «Тәуекел той» әңгімесі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

І нұсқа


Оқу мақсаты

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау

10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу

Бағалау критерийі

Білім алушы

Шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін түсіндіреді

Көтерілген мәселеге өз пікірін білдіріп, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Жоғары деңг

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2024
1149
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі