Материалдар / 10 сынып қоғамдық гуманитарлық бағыт.Қазақ тілі .Тіл – ұлттың жаны

10 сынып қоғамдық гуманитарлық бағыт.Қазақ тілі .Тіл – ұлттың жаны

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.7.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу; 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
60
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет.

Тілдік жүйе және норма

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 10

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Тіл – ұлттың жаны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.7.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу;

10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, тақырып бойынша мәліметтер іздену, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Көпшілігі: тақырып бойынша БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Кейбір оқушылар: БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау, дәйексөз келтіру жолдарын білу, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Бағалау критерийі

  • БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректер жинақтайды;

  • сілтеме жасап, дәйексөз келтіреді,

  • әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы













































Сабақтың ортасы



























Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Ой шақыру. «Тіл» сөзіне ассоциограмма жасаңдар.

Артық болмас білгенің!

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді оқыңдар. Тіл мәселесі туралы БАҚ, энциклопедиялық,

ғылыми-көпшілік ресурстардан оқыған деректеріңе сілтеме

жасаңдар.

Оқылым мәтіні.

Дескриптор


  • Мәтінді түсініп оқиды;

  • ақпаратты сызба бойынша топтастырады;

  • БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерге

  • сілтеме жасайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

4-тапсырма. Мектепте оқытылатын сүйікті пәндеріңнен мәтін алып, оның ғылыми стильге жататынын анықтайтын дәйектерді жазыңдар.

Дескриптор:

  • сүйікті пәндеріңнен мәтін алады;

  • ғылыми стильге жататынын анықтайтын дәйектерді жаз.

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Бекіту. Тіл туралы ұлт зиялыларының нақыл сөздерімен танысып, өз пі кірлеріңді әуен, әуез, кідіріс пен қарқынды сақтап айтыңдар., бүгінгі тақырыпты қорытындылаңдар.

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.


Оқушылар «Тіл» сөзіне ассоциограмма жасайды. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.








Мәтінді түсініп оқып, ондағы ақпаратты сызба бойынша топтастырыңдар. БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерге

сілтеме жасаңдар.










Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Мектепте оқытылатын сүйікті пәндеріңнен мәтін алып, оның ғылыми стильге жататынын анықтайтын дәйектерді жазыңдар.

Тіл туралы ұлт зиялыларының нақыл сөздерімен танысып, өз пі кірлеріңді әуен, әуез, кідіріс пен қарқынды сақтап айтыңдар., бүгінгі тақырыпты қорытындылаңдар.








ҚБ























ҚБ
















ҚБ





ҚБ



10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



























(Б.Құлжанова)










































Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 7-тапсырма







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ