10 сынып қоғамдық гуманитарлық бағыт.Қазақ тілі .Тіл – ұлттың жаны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10 сынып қоғамдық гуманитарлық бағыт.Қазақ тілі .Тіл – ұлттың жаны

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.7.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу; 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет.

Тілдік жүйе және норма

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 10

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Тіл – ұлттың жаны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.7.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу;

10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, тақырып бойынша мәліметтер іздену, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Көпшілігі: тақырып бойынша БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Кейбір оқушылар: БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау, дәйексөз келтіру жолдарын білу, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Бағалау критерийі

  • БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректер жинақтайды;

  • сілтеме жасап, дәйексөз келтіреді,

  • әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы













































Сабақтың ортасы



























Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Ой шақыру. «Тіл» сөзіне ассоциограмма жасаңдар.

Артық болмас білгенің!

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді оқыңдар. Тіл мәселесі туралы БАҚ, энциклопедиялық,

ғылыми-көпшілік ресурстардан оқыған деректеріңе сілтеме

жасаңдар.

Оқылым мәтіні.

Дескриптор


  • Мәтінді түсініп оқиды;

  • ақпаратты сызба бойынша топтастырады;

  • БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерге

  • сілтеме жасайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

4-тапсырма. Мектепте оқытылатын сүйікті пәндеріңнен мәтін алып, оның ғылыми стильге жататынын анықтайтын дәйектерді жазыңдар.

Дескриптор:

  • сүйікті пәндеріңнен мәтін алады;

  • ғылыми стильге жататынын анықтайтын дәйектерді жаз.

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Бекіту. Тіл туралы ұлт зиялыларының нақыл сөздерімен танысып, өз пі кірлеріңді әуен, әуез, кідіріс пен қарқынды сақтап айтыңдар., бүгінгі тақырыпты қорытындылаңдар.

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.


Оқушылар «Тіл» сөзіне ассоциограмма жасайды. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.








Мәтінді түсініп оқып, ондағы ақпаратты сызба бойынша топтастырыңдар. БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерге

сілтеме жасаңдар.










Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Мектепте оқытылатын сүйікті пәндеріңнен мәтін алып, оның ғылыми стильге жататынын анықтайтын дәйектерді жазыңдар.

Тіл туралы ұлт зиялыларының нақыл сөздерімен танысып, өз пі кірлеріңді әуен, әуез, кідіріс пен қарқынды сақтап айтыңдар., бүгінгі тақырыпты қорытындылаңдар.








ҚБ























ҚБ
















ҚБ





ҚБ



10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



























(Б.Құлжанова)










































Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 7-тапсырма







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2024
304
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі