Тексерілді:
|
Құндылық Апта дәйек сөзі |
«Бірлік және ынтымақ» Ынтымақ – бұзылмайтын қорған |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Таңғажайып жаңа жыл Жасанды интеллект адамнан асып түсе ала ма? |
|
|
Құндылықты дарыту |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Жаңа жылдық әуен ойнап тұрады. Сынып жаңа жылдық безендірумен дайындалады. Мұғалім оқушыларды құттықтап,
сабақты ашық деп жариялайды. Құрметті оқушылар! Бүгін біз сіздермен ерекше мереке – Жаңа жылды атап өтеміз. Бұл мереке баршамызға жаңа үміттер, жаңа армандар, жаңа мақсаттар әкеледі. Жаңа жыл туралы сұрақ-жауап:
(Оқушылар жауап береді, мұғалім қосымша ақпарат береді.) |
Интеллектуалдық викторина Тақырып: Жаңа жыл тарихы, салт-дәстүрлері және әртүрлі елдерде тойлау ерекшеліктері. Мысал сұрақтары: Жаңа жыл алғаш қай елде тойлана бастады? Қандай елде Жаңа жылды қытайлық ай күнтізбесі бойынша тойлайды? Қазақстанда Жаңа жылды тойлаудың дәстүрлерін атаңыз. Ең алғаш шырша безендіру дәстүрі қай елде пайда болды? |
|
презентация |
||||
|
Сабақтың ортасы 20мин |
А) Шығармашылық тапсырма:
Ә) Ойындар мен сайыстар:
Б) Театрландырылған қойылым: «Аяз ата мен Ақшақардың ертегісі». (Оқушылар ертегі кейіпкерлерін ойнап, кішкене көрініс қояды.)
|
Шығармашылық тапсырмалар"Жаңа жыл тілегі": Әр оқушы қиялдағы тілектерін жазып, сынып шыршасына ілу. "Кино сценарийі": Топқа бөлініп, қысқа Жаңа жылдық қойылым сценариін дайындау. "Ертегі жазу": Әр топ қиялдағы Жаңа жыл туралы қысқа ертегі жазады және сыныпта оқып береді. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
. Негізгі міндеттері:
Сабақтың барысы 1. Кіріспе Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Оң әсері:
Теріс әсері:
«Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.
Пайдалы сілтемелер: |
3. Қорытынды: «Болашақта сіз үшін қажетті жасанды интеллект» тақырыбында оқушылар қысқаша пікірлерін білдіреді. |
|
|
||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Міне, оқушылар, біз Жаңа жылды осылайша ерекше қарсы алдық. Жаңа жыл баршамызға табысты, бақытты болсын! Армандарымыз орындалсын!
Оқушылардың
тілектері: Әуен ойнатылады, шағын жаңа жылдық би ұйымдастырылады.
|
Логикалық тапсырмаларСөзжұмбақ немесе ребус құрастыру: Жаңа жыл тақырыбына арналған сөзжұмбақтарды шешу немесе өздері құрастыру. Құпия хат: Оқушыларға "Аяз Ата" жазған хаттың кодталған бөлігін шешу керек.
|
|
презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 сынып тәрбие қмж
10 сынып тәрбие қмж
Тексерілді:
|
Құндылық Апта дәйек сөзі |
«Бірлік және ынтымақ» Ынтымақ – бұзылмайтын қорған |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Таңғажайып жаңа жыл Жасанды интеллект адамнан асып түсе ала ма? |
|
|
Құндылықты дарыту |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Жаңа жылдық әуен ойнап тұрады. Сынып жаңа жылдық безендірумен дайындалады. Мұғалім оқушыларды құттықтап,
сабақты ашық деп жариялайды. Құрметті оқушылар! Бүгін біз сіздермен ерекше мереке – Жаңа жылды атап өтеміз. Бұл мереке баршамызға жаңа үміттер, жаңа армандар, жаңа мақсаттар әкеледі. Жаңа жыл туралы сұрақ-жауап:
(Оқушылар жауап береді, мұғалім қосымша ақпарат береді.) |
Интеллектуалдық викторина Тақырып: Жаңа жыл тарихы, салт-дәстүрлері және әртүрлі елдерде тойлау ерекшеліктері. Мысал сұрақтары: Жаңа жыл алғаш қай елде тойлана бастады? Қандай елде Жаңа жылды қытайлық ай күнтізбесі бойынша тойлайды? Қазақстанда Жаңа жылды тойлаудың дәстүрлерін атаңыз. Ең алғаш шырша безендіру дәстүрі қай елде пайда болды? |
|
презентация |
||||
|
Сабақтың ортасы 20мин |
А) Шығармашылық тапсырма:
Ә) Ойындар мен сайыстар:
Б) Театрландырылған қойылым: «Аяз ата мен Ақшақардың ертегісі». (Оқушылар ертегі кейіпкерлерін ойнап, кішкене көрініс қояды.)
|
Шығармашылық тапсырмалар"Жаңа жыл тілегі": Әр оқушы қиялдағы тілектерін жазып, сынып шыршасына ілу. "Кино сценарийі": Топқа бөлініп, қысқа Жаңа жылдық қойылым сценариін дайындау. "Ертегі жазу": Әр топ қиялдағы Жаңа жыл туралы қысқа ертегі жазады және сыныпта оқып береді. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
. Негізгі міндеттері:
Сабақтың барысы 1. Кіріспе Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Оң әсері:
Теріс әсері:
«Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.
Пайдалы сілтемелер: |
3. Қорытынды: «Болашақта сіз үшін қажетті жасанды интеллект» тақырыбында оқушылар қысқаша пікірлерін білдіреді. |
|
|
||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Міне, оқушылар, біз Жаңа жылды осылайша ерекше қарсы алдық. Жаңа жыл баршамызға табысты, бақытты болсын! Армандарымыз орындалсын!
Оқушылардың
тілектері: Әуен ойнатылады, шағын жаңа жылдық би ұйымдастырылады.
|
Логикалық тапсырмаларСөзжұмбақ немесе ребус құрастыру: Жаңа жыл тақырыбына арналған сөзжұмбақтарды шешу немесе өздері құрастыру. Құпия хат: Оқушыларға "Аяз Ата" жазған хаттың кодталған бөлігін шешу керек.
|
|
презентация |
шағым қалдыра аласыз













