11 -сынып қазақ әдебиеті "Заман шындығы" бөлімі БЖБ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

11 -сынып қазақ әдебиеті "Заман шындығы" бөлімі БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
«Заман шындығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша даралық образдарды анықтайды. Мына эпизодты шығармадан тауып, бүгінгі өмірмен байланыстырыңыз: бүгінде өзектілігі бар мәселе ме?
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Заман шындығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары



Оқылатын шығарма

Б.Мұқай «Өмірзая» романы

Оқу мақсаты

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;


11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Бағалау критерийі

Білім алушы


  • Шығарманың жанрлық ерекшелігін ажыратады;


Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.

Ойлау дағдысының деңгейлері

Қолдану

Орындау уақыты

15-20 минут

1-тапсырма. Шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтаңыз.

«Өмірзая» шығармасының жанрлық ерекшелігі

1


2


3


4


5


2-тапсырма.

2.1. Шығармадағы Алдияр Ақпанұлын кейіпкер ретінде даралайтын қасиеттерді табыңыз.

Бұл образ арқылы автордың бізге көрсететін өмір шындығын бағалаңыз.

2.2. Шығармадағы Алмас Байсаловты кейіпкер ретінде даралайтын қасиеттерді табыңыз.

Бұл образ арқылы автордың бізге көрсететін өмір шындығын бағалаңыз.

3-тапсырма. Мына эпизодты шығармадан тауып, бүгінгі өмірмен байланыстырыңыз: бүгінде өзектілігі бар мәселе ме?

- Жетпіс жеті жыл ғұмыр кештім. Біздің ғұмыр құлдықпен өтті. Өмір – зая... Ұлыиіс деген жалғыз немерем бар. Қазақпын деуге намыстанады. Ол – менің болашағым. Бөтен. Мен де оған бөтенмін... Жатпын.

Ойыңызды 4-5 сөйлеммен дәлелдеп жазыңыз.

_____________________________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығарманың жанрлық ерекшелігін ажыратады.

1

Шығарманың жанрын ажыратады;

1

Шығарманың композициясын анықтайды;

1

Өз пікірін дәлелдейді.

1

Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.



2

Кейіпкерге талдау жасау арқылы дара образды анықтайды;

1

Өмірлік мақсат-мұратын ажыратады;

1

Кейіпкердің өзі өмір сүрген ортасына көзқарасы мен қарым-қатынасын ажыратады.

1

Келешек туралы пікірін анықтайды.

1

3

Бөлімдегі өзекті ойды айқындайды.

1

Өмірмен байланыстырады.

1

Ойын дәлелдеп жазады.

1

Барлығы

10









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2023
2510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі