Абдилдаева Ақмарал Бекбергеновна
Алматы қаласы Алатау ауданы №182 жалпы білім беретін мектеп.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі. Зерттеуші- педагог
|
Бөлім: Туризм: экотуризм. Шешендік сөздер |
Мектеп: №182 Пәні: қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:29-30 наурыз 2023ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдилдаева А
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 11 А,Ә |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Туризм түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Туризм: экотуризм тақырыбында білімдерін тереңдетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
11-сынып қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінді мұқият тыңдаңыз. 1-тапсырма. Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз. Автор бұл сөздерді қандай мақсатта қолданады?
Дескриптор:
ҚБ. Бағалау. «Одағайлар» 2-тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ
ҚБ |
Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз.
Сызбадағы мәліметтерді деректермен толықтырып, шағын мәтін жазады.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Сұрақтар бойынша сұхбат құрады; Туризмнің әлемдік нарықта алатын орны туралы дөңгелек үстел өткізеді; Тыңдаушыларға ықпал ете біледі; Шешен сөйлеу принциптерін сақтайды.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
11-сынып Қазақ тілі оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
(«Қазақ энциклопедиясы», 5-том)
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдилдаева Ақмарал БекбергеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 11- сынып Қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Туризм
Тақырып бойынша 11 материал табылды
11- сынып Қазақ тілі Сабақ тақырыбы: ТуризмМатериал туралы қысқаша түсінік
11- сынып Жаратылыстану- математика бағыты
Қазақ тілі
Материалдың қысқаша нұсқасы Абдилдаева Ақмарал Бекбергеновна Алматы қаласы Алатау ауданы №182 жалпы білім беретін мектеп. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі. Зерттеуші- педагог
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















