Материалдар / 11- сынып Қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Туризм
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

11- сынып Қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Туризм

Материал туралы қысқаша түсінік
11- сынып Жаратылыстану- математика бағыты Қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2023
1146
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Абдилдаева Ақмарал Бекбергеновна

Алматы қаласы Алатау ауданы №182 жалпы білім беретін мектеп.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі. Зерттеуші- педагог



Бөлім: Туризм: экотуризм. Шешендік сөздер

Мектеп: №182 Пәні: қазақ тілі

Күні:29-30 наурыз 2023ж

Мұғалімнің аты-жөні: Абдилдаева А


Сынып: 11 А,Ә

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Туризм түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау;

11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау;

Сабақтың мақсаты

Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау.

Бағалау критерийі

  • мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдайды;

  • мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазады;

  • өзіндік тұжырым жасайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Алдыңғы білім

Туризм: экотуризм тақырыбында білімдерін тереңдетеді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту.

  • Суретте не бейнеленген?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау













ҚБ


11-сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы

































ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Мәтінді мұқият тыңдаңыз.

1-тапсырма. Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз. Автор бұл сөздерді қандай мақсатта қолданады?

Терминдер мен ұғымдар, тілдік оралымдар

Мағынасы

Автордың қолдану мақсаты





Дескриптор:

  • мақсатты аудиторияға сай терминдер мен ұғымдар, тілдік оралымдарды теріп жазады;

  • олардың мағынасын өз сөзімен түсіндіреді;

  • автордың қолдану мақсатын айқындайды.

ҚБ. Бағалау. «Одағайлар»

2-тапсырма.

Дескриптор:

  • Сызбадағы мәліметтерді деректермен толықтырып, шағын мәтін жазады.

ҚБ

ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Сұрақтар бойынша сұхбат құрады;

  • Туризмнің әлемдік нарықта алатын орны туралы дөңгелек үстел өткізеді;

  • Тыңдаушыларға ықпал ете біледі;

  • Шешен сөйлеу принциптерін сақтайды.

ҚБ

Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз.






























Сызбадағы мәліметтерді деректермен толықтырып, шағын мәтін жазады.



















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.















Сұрақтар бойынша сұхбат құрады;

Туризмнің әлемдік нарықта алатын орны туралы дөңгелек үстел өткізеді;

Тыңдаушыларға ықпал ете біледі;

Шешен сөйлеу принциптерін сақтайды.































ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

































ҚБ















ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

11-сынып

Қазақ тілі

оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



(«Қазақ энциклопедиясы», 5-том)











































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!