Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 11- сынып Қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Туризм
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
11- сынып Қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Туризм
Материал туралы қысқаша түсінік
11- сынып Жаратылыстану- математика бағыты
Қазақ тілі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Абдилдаева Ақмарал
Бекбергеновна
Алматы қаласы Алатау ауданы
№182 жалпы білім беретін мектеп.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі. Зерттеуші-
педагог
Бөлім:Туризм: экотуризм. Шешендік
сөздер
Мектеп: №182 Пәні: қазақтілі
Күні:29-30 наурыз
2023ж
Мұғалімнің аты-жөні: Абдилдаева
А
Сынып: 11 А,Ә
Қатысқандар саны: Қатыспағандар
саны:
Сабақтың тақырыбы
Туризм
түрлері
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы
арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған
терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін
талдау;
11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі
графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен
үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым
жасау;
Сабақтың мақсаты
Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян)
мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік
оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; мәтін құрылымын сақтай
отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды
тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым
жасау.
Бағалау критерийі
мәтіндердегі
(бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды,
тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін
талдайды;
мәтін құрылымын
сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректердің маңызды
тұстары мен үрдістерді талдап
жазады;
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:Тренинг.«Жүректен- жүрекке» әдісімен
оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа
сәттілік тілейді.
Сұрақтарға жауап беру арқылы
сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айқындалады.
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
11-сынып қазақ
тілі
Сабақтың
ортасы
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.
Мәтінді мұқият
тыңдаңыз.
1-тапсырма.Мақсатты аудиторияға арналған
терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың
мағынасын түсіндіріңіз. Автор бұл сөздерді қандай мақсатта
қолданады?
Терминдер мен ұғымдар,
тілдік оралымдар
Мағынасы
Автордың қолдану
мақсаты
Дескриптор:
мақсатты
аудиторияға сай терминдер мен ұғымдар, тілдік
оралымдардытеріп жазады;
олардың
мағынасын өз сөзімен түсіндіреді;
автордың
қолдану мақсатын айқындайды.
ҚБ.Бағалау.
«Одағайлар»
2-тапсырма.
Дескриптор:
Сызбадағы мәліметтерді
деректермен толықтырып, шағын мәтін
жазады.
ҚБ
ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН.
Тапсырма.
Дескриптор:
Сұрақтар бойынша сұхбат
құрады;
Туризмнің әлемдік нарықта
алатын орны туралы дөңгелек үстел
өткізеді;
Тыңдаушыларға ықпал ете
біледі;
Шешен сөйлеу принциптерін
сақтайды.
ҚБ
Мақсатты аудиторияға арналған
терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың
мағынасын түсіндіріңіз.
Сызбадағы мәліметтерді
деректермен толықтырып, шағын мәтін
жазады.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Сұрақтар бойынша сұхбат
құрады;
Туризмнің әлемдік нарықта
алатын орны туралы дөңгелек үстел
өткізеді;
Тыңдаушыларға ықпал ете
біледі;
Шешен сөйлеу принциптерін
сақтайды.
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
11-сынып
Қазақ
тілі
оқулығы
Оқулықпен
жұмыс
А3 парағы,оқулық,
маркер
(«Қазақ энциклопедиясы»,
5-том)
693 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз