|
Тақырыбы 18 |
М.Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы. «Шытырманда» бөлімі |
|
|
Мақсаты |
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
|
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі 15 мин |
Психологиялық ахуал туғызу. Оқушыларды топқа бөліп, сабақ мақсатымен таныстыру. Алдыңғы бөлімді меңгеру мақсатында «Джигсо» әдісін қолдану |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып
11 сынып
|
Тақырыбы 18 |
М.Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы. «Шытырманда» бөлімі |
|
|
Мақсаты |
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
|
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі 15 мин |
Психологиялық ахуал туғызу. Оқушыларды топқа бөліп, сабақ мақсатымен таныстыру. Алдыңғы бөлімді меңгеру мақсатында «Джигсо» әдісін қолдану |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. |
шағым қалдыра аласыз













