Материалдар / 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2023
286
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы 18

М.Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы. «Шытырманда» бөлімі

Мақсаты

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер


Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

15 мин


Психологиялық ахуал туғызу.

Оқушыларды топқа бөліп, сабақ мақсатымен таныстыру.

Алдыңғы бөлімді меңгеру мақсатында «Джигсо» әдісін қолдану


Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.


Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Түсіну

6 мин

«Шытырманда» бөлімі


«Шытырманда» бөлімі бойынша видеоролик көрсету.

Бейнероликті мұқият тыңдау.

Қолдану


7 мин

«Тарсия» әдісі

Осы әдіс арқылы сұрақтарға жауап табады

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Берілген бөлімдерді меңгеріп, түсінгендерін айту керек.

Талдау



7 мин

Топпен жұмыс «Футбол әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты талдау


Берілген әдіс бойынша сұрақтарға жауап береді




Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды

Бағалау


3 мин

Оқушылар бүгінгі сабақта алған бағасын «Смарт сағат» әдісі арқылы бағалайды.

Мұғалім әр оқушыға «Смарт сағат» таратады.

Оқушылар осы әдісті пайдаланып өздерінің қорытынды бағасын шығарады.

Рефлексия

2 мин

«3-2-1»

Оқушыларға стикер тарады.

Бүгінгі сабаққа өз пікірлерін жазады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!