11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы 18

М.Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы. «Шытырманда» бөлімі

Мақсаты

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер


Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

15 мин


Психологиялық ахуал туғызу.

Оқушыларды топқа бөліп, сабақ мақсатымен таныстыру.

Алдыңғы бөлімді меңгеру мақсатында «Джигсо» әдісін қолдану


Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.


Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Түсіну

6 мин

«Шытырманда» бөлімі


«Шытырманда» бөлімі бойынша видеоролик көрсету.

Бейнероликті мұқият тыңдау.

Қолдану


7 мин

«Тарсия» әдісі

Осы әдіс арқылы сұрақтарға жауап табады

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Берілген бөлімдерді меңгеріп, түсінгендерін айту керек.

Талдау



7 мин

Топпен жұмыс «Футбол әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты талдау


Берілген әдіс бойынша сұрақтарға жауап береді




Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды

Бағалау


3 мин

Оқушылар бүгінгі сабақта алған бағасын «Смарт сағат» әдісі арқылы бағалайды.

Мұғалім әр оқушыға «Смарт сағат» таратады.

Оқушылар осы әдісті пайдаланып өздерінің қорытынды бағасын шығарады.

Рефлексия

2 мин

«3-2-1»

Оқушыларға стикер тарады.

Бүгінгі сабаққа өз пікірлерін жазады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2023
420
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі