«ҚАЙТҚАНДА»
ТАРАУЫ
БОЙЫНША
ТАПСЫРМАЛАР
![]()
-
Тараудағы басты оқиғалар мен оларға қатысты кейіпкерлерді жазыңыз
(кем дегенде 5 оқиға болуы шарт).
|
Р/с |
Тараудағы басты оқиғалар |
Кейіпкерлер |
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
2. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен жай-күйіне қатысты үзінділер қай кейіпкерге қатысты екенін анықтаңыз. Кейіпкерді сипаттап, баға беріңіз.
|
Кейіпкердің сөйлеген сөзі мен іс-әрекеті |
Кейіпкердің аты-жөні |
Кейіпкер сипаты |
|
– Шүкірлік, әке,– деп біраз тұрды да: – ат барған соң, дәріс тәмам болмаса да, қазіреттің рұқсатын, фатикасын алып қайттым,– деді. |
|
|
|
– Шырағым, сен бала емессің, естиярсың. Өзің барсаң бір сәрі. Ондай жаман, сұмдық жерге Абайды несіне апардың? |
|
|
|
– Әй, шырағым балам, әуелі ар жағыңда әкең тұр... Сәлем бер! – деді. |
|
|
|
– Пай, жаман қатындар сілекейлеп, баламыздың бетінен сүйер жер де қалдырмады-ау, – деп паңдана күлді де, Абайды көзінен сүйді. |
|
|
|
Әңгімесінің барлық жерін дәмді ғып, қызықтырып айтады. |
|
|
|
Есіктен кіре, үйде отырған үлкендерге ашық дауыспен, айқын етіп сәлем берді. |
|
|
|
– Барлық байлау осы болғаны ма? Ит те болса, бауыр емес пе еді? |
|
|
|
– Өй, кәрі малғұн! – деп, Жексенді желкеден қойып жіберді. |
|
|
|
Біреуді мақтап, біреуден сұрап жырлайтын ақын емес. |
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып "Абай жолы" Қайтқанда бөлімі бойынша тапсырма
11 сынып "Абай жолы" Қайтқанда бөлімі бойынша тапсырма
«ҚАЙТҚАНДА»
ТАРАУЫ
БОЙЫНША
ТАПСЫРМАЛАР
![]()
-
Тараудағы басты оқиғалар мен оларға қатысты кейіпкерлерді жазыңыз
(кем дегенде 5 оқиға болуы шарт).
|
Р/с |
Тараудағы басты оқиғалар |
Кейіпкерлер |
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
2. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен жай-күйіне қатысты үзінділер қай кейіпкерге қатысты екенін анықтаңыз. Кейіпкерді сипаттап, баға беріңіз.
|
Кейіпкердің сөйлеген сөзі мен іс-әрекеті |
Кейіпкердің аты-жөні |
Кейіпкер сипаты |
|
– Шүкірлік, әке,– деп біраз тұрды да: – ат барған соң, дәріс тәмам болмаса да, қазіреттің рұқсатын, фатикасын алып қайттым,– деді. |
|
|
|
– Шырағым, сен бала емессің, естиярсың. Өзің барсаң бір сәрі. Ондай жаман, сұмдық жерге Абайды несіне апардың? |
|
|
|
– Әй, шырағым балам, әуелі ар жағыңда әкең тұр... Сәлем бер! – деді. |
|
|
|
– Пай, жаман қатындар сілекейлеп, баламыздың бетінен сүйер жер де қалдырмады-ау, – деп паңдана күлді де, Абайды көзінен сүйді. |
|
|
|
Әңгімесінің барлық жерін дәмді ғып, қызықтырып айтады. |
|
|
|
Есіктен кіре, үйде отырған үлкендерге ашық дауыспен, айқын етіп сәлем берді. |
|
|
|
– Барлық байлау осы болғаны ма? Ит те болса, бауыр емес пе еді? |
|
|
|
– Өй, кәрі малғұн! – деп, Жексенді желкеден қойып жіберді. |
|
|
|
Біреуді мақтап, біреуден сұрап жырлайтын ақын емес. |
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













