11 сынып әдебиет ҚМЖ «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әдеби сын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

11 сынып әдебиет ҚМЖ «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әдеби сын

Материал туралы қысқаша түсінік
шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бөлім:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әдеби сын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.4.1 - шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу;

Сабақтың мақсаттары

«Дала, сенің ұлыңмын» поэмасына өз көзқарасын білдіре отырып, идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.

Бағалау критерийлері

  • шығарма мазмұнына байланысты өз көзқарасын білдіреді;

  • идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстырады;

  • әдеби сын жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Тілдік мақсаттар

Сөздер мен сөз тіркестер: мәңгүрт, рухани мәңгүрт, сана-сезімнің рухани катаклизмі, адамгершілік, ұлттық трагедия, т.б.

Пән лексикасы және терминология: роман, ғаламдық тақырып,

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

менің ойымша....,

мен оны былай түсіндіремін.....,

себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын....,

мәселенің шешу жолдарын ұсынар болсам,....,

қорыта келе,.......

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Осыған дейін меңгерілген білім

«Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа адару.

Қызығушылықты ояту.

«Екі жақты түсініктеме күнделігі» стратегиясы

Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасын оқып, шығармадан оқушы өзіне қатты әсер еткен тұстарын немесе үзінділерді таңдап алып, кестенің оң жақ бетіне жазады. Келесі сол жақ бетіне не себепті әсер еткенін жазады.

Маған әсер еткені ... мені таңқалдырды...

себебі





Дескрипторлар:

  • Өлеңнен мысал келтіреді;

  • Себебін нақты жазады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасын оқып, шығармадан оқушы өзіне қатты әсер еткен тұстарын немесе үзінділерді таңдап алып, кестенің оң жақ бетіне жазады. Келесі сол жақ бетіне не себепті әсер еткенін жазады.







ҚБ




11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы




Мағынаны тану. Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасын Ж.Молдағалиевтың «Мен қазақпын» өлеңімен ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырып, талдау жүргізіңіз.








Дескрипторлар:

  • Өлеңдерді салыстырып талдайды;

  • Ұқсастығы мен айырмашылықтарын таба алады.

ҚБ

Тапсырма. Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасын автор қолданған тірек сөздерді әлем және қазақ әдебиетіндегі құндылықтардың үндесуіне талдау жасаңыз.

Тірек сөздердің қолданысы

Әлем және қазақ әдебиетіндегі құндылықтардың байланысы

Сіздің ойыңыз






Дескриптор:

  • Тірек сөздердің қолданысын талдайды;

  • Әлем және қазақ әдебиетіндегі құндылықтардың байланысын анықтайды;

  • Өз ойын білдіреді.

ҚБ

Тапсырма. «Дала, сенің ұлыңмын» және «Мен қазақпын» шығармаларын салыстыра отырып, 100 сөз көлемінде әдеби сын жазыңыз.

Дескриптор:

  • Шығармаларды салыстырады;

  • Идеясын анықтайды;

  • Әдеби сын жазады.

Құрылымы мен сөз көлемін сақтап әдеби сын жазады.

«Автор орындығында» өз жұмыстарын оқиды.

Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасын Ж.Молдағалиевтың «Мен қазақпын» өлеңімен ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырып, талдау жүргізіңіз.


Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасын автор қолданған тірек сөздерді әлем және қазақ әдебиетіндегі құндылықтардың үндесуіне талдау жасаңыз.



«Дала, сенің ұлыңмын» және «Мен қазақпын» шығармаларын салыстыра отырып, 100 сөз көлемінде әдеби сын жазыңыз.












ҚБ












ҚБ







ҚБ






Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы, Ж.Молдағалиев «Мен қазақпын» өлеңі

Сабақтың соңы

2 минут

Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?


Үй тапсырмасы

«Ұлпан» романындағы Ұлпан мен Есеней бейнесі және олардың тарихи тұлғалары тақырыбында зерттеу мақаласын жазу.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.10.2023
627
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі