«Заман шындығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
|
Оқылатын шығарма |
Е.Әбікенұлы «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі |
|
Оқу мақсаты |
11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
|
11.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ойлау дағдысының деңгейлері |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
|
-
тапсырма. Типтендіру әдісі арқылы берілген бейнелерді талдаңыз.
|
Пәтер берушілер бейнесі |
Пәтер жалдаушылар бейнесі |
|
|
|
|
Өмір шындығы көрінісі |
|
2-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлердің жасалу тәсілдерін талдаңыз.
|
Шығармадағы кейіпкер бейнесі |
Жинақтау тәсілі |
Даралау тәсілі |
|
Кім анау? – деді ашуланып. — Қайнағам еді, ауылдан келіпті. — Сендердің-ақ, қайнағаларың таусылмайды екен. — Апай, ақырын сөйлеңіз, естіп кояды. — Намысшылын, өздеріңше ақша бермей қонғызбақсындар ғой. — Міне ақша, – деп екі жүз теңгені ұсына берген едім: — Керегі жок, – деді сөзін шорт түйіп, – кетіңдер ертеңнен бастап. — Кетсек кеттік, қазір-ақ кетеміз, ит байласа тұрғысыз қу молаңнан. Естіген қайнағам естіді, аянудың жөні жоқ. |
|
|
3-тапсырма. Ерболат Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» » әңгімесіндегі адамгершілік құндылықтарды анықтап, көлемі 80-90 сөз әдеби эссе жазыңыз.
_____________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.
|
1 2 |
Кейіпкерлерге талдау жасау арқылы типтік образдарды анықтайды; |
1 |
|
Өмірлік мақсат-мұратын ажыратады; |
1 |
||
|
Портретін анықтайды; |
1 |
||
|
Кейіпкердің өзі өмір сүрген ортасына көзқарасы мен қарым-қатынасын ажыратады. |
1 |
||
|
Кейіпкер тілін анықтайды. |
1 |
||
|
Адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын анықтап, эссе жазады.
|
3 |
Шығармада көтерілген адамгершілік құндылықтарды көрсетеді; |
1 |
|
Пікіріне қатысты шығармадан дәлелдер келтіреді; |
1 |
||
|
Эссе құрылымын сақтайды. |
1 |
||
|
|
|
||
|
Барлығы |
8 |
||
Дескриптор:
-
Кейіпкерлер жүйесінің жинақтау және даралау тәсілі арқылы жасалғанын анықтайды;(кемінде 1 кейіпкер)
-
Тәсіл арқылы өмір шындығын көрсетеді;(кемінде 2-3)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып әдебиет Заман шындығы №2 БЖБ
11 сынып әдебиет Заман шындығы №2 БЖБ
«Заман шындығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
|
Оқылатын шығарма |
Е.Әбікенұлы «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі |
|
Оқу мақсаты |
11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
|
11.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ойлау дағдысының деңгейлері |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
|
-
тапсырма. Типтендіру әдісі арқылы берілген бейнелерді талдаңыз.
|
Пәтер берушілер бейнесі |
Пәтер жалдаушылар бейнесі |
|
|
|
|
Өмір шындығы көрінісі |
|
2-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлердің жасалу тәсілдерін талдаңыз.
|
Шығармадағы кейіпкер бейнесі |
Жинақтау тәсілі |
Даралау тәсілі |
|
Кім анау? – деді ашуланып. — Қайнағам еді, ауылдан келіпті. — Сендердің-ақ, қайнағаларың таусылмайды екен. — Апай, ақырын сөйлеңіз, естіп кояды. — Намысшылын, өздеріңше ақша бермей қонғызбақсындар ғой. — Міне ақша, – деп екі жүз теңгені ұсына берген едім: — Керегі жок, – деді сөзін шорт түйіп, – кетіңдер ертеңнен бастап. — Кетсек кеттік, қазір-ақ кетеміз, ит байласа тұрғысыз қу молаңнан. Естіген қайнағам естіді, аянудың жөні жоқ. |
|
|
3-тапсырма. Ерболат Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» » әңгімесіндегі адамгершілік құндылықтарды анықтап, көлемі 80-90 сөз әдеби эссе жазыңыз.
_____________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.
|
1 2 |
Кейіпкерлерге талдау жасау арқылы типтік образдарды анықтайды; |
1 |
|
Өмірлік мақсат-мұратын ажыратады; |
1 |
||
|
Портретін анықтайды; |
1 |
||
|
Кейіпкердің өзі өмір сүрген ортасына көзқарасы мен қарым-қатынасын ажыратады. |
1 |
||
|
Кейіпкер тілін анықтайды. |
1 |
||
|
Адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын анықтап, эссе жазады.
|
3 |
Шығармада көтерілген адамгершілік құндылықтарды көрсетеді; |
1 |
|
Пікіріне қатысты шығармадан дәлелдер келтіреді; |
1 |
||
|
Эссе құрылымын сақтайды. |
1 |
||
|
|
|
||
|
Барлығы |
8 |
||
Дескриптор:
-
Кейіпкерлер жүйесінің жинақтау және даралау тәсілі арқылы жасалғанын анықтайды;(кемінде 1 кейіпкер)
-
Тәсіл арқылы өмір шындығын көрсетеді;(кемінде 2-3)
шағым қалдыра аласыз













