Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасындағы замана көрінісі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

    Сабақ мақсаттары

    Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасындағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

    Бағалау критерийлері

    • шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау, жинақтау.

    Құндылықтарды дарыту


    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы(6-құндылық).

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=yrfVHDKQN0o сілтемесі арқылы кіріп, «Біз түркілерміз» өлеңін тыңдайды.

    Бастапқы білім


    Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    Қызығушылықты ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен өлеңдегі берілген үзінді идеясын ашып, төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.

    Туған дала достар түгіл қастарсың

    Айта алмайтын құдіретті дастансың

    Бақытын бер бірақ келер ақынның

    Бір тарауын мына менен басталсын.

    Биік санап өз аспанын , өз айын

    Басынғанның тартқызайын сазайын

    Жабырқасаң , жаның болып күйзеліп,

    Ашулансаң, жүйкең болып тозайын.

    Фәниден тез аттанармын аттансам

    Тірлігім не тағдырымнан шет қалсам?

    Қаның болып лапылдайын қуансаң,

    Көзің болып күлімдейін шаттансаң

    Және осыған жалпақ елді үндеуден

    Мәңгі бақи жалықпасын бұл кеудең

    Сақта сендік қасіретті сезбеуден

    Сақта сендік қасиетті білмеуден

    Туған дала тұғырымсың сен менің

    Ерте түлеп,еркін қанат сермедім

    Құшайын деп қанша биік ұшсам да

    Шетіңді бір, шегіңді бір көрмедім

    Кеше

    Бүгін

    Болашақта





    Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіреді.


    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап


    11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

    Сабақтың ортасы












































    Мағынаны тану. 1-тапсырма.

    Берілген сілтеме арқылы Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасының аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар.


    Өлеңнің тақырыбын анықтаңыз

    Көтерілген мәселені анықтаңыз

    Ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптаптармен үндестігін ашыңыз

    Автордың тіліне баға беріңіз.






    Дескрипторлар:

    • поэма тақырыбын анықтайды;

    • Көтерілген мәселені анықтайды;

    • Ұлттық құндылықтарды анықтайды;

    • Автор тіліне баға береді.

    Өзара бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы дескрипторларға сүйене отырып жүргізіледі.


    2-тапсырма. ТЖ

    «Әдеби үйірме» әдісі. Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және поэманы оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Поэма композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады.

    Баяндап беруші – оның міндеті өз көзқарасы тұрғысынан немесе өз ойына сүйене отырып, осы шығарманың мазмұнын баяндау.

    Зерттеуші – оның міндеті (мәтінге байланысты) басты кейіпкердің мінезін немесе басты оқиғаны жан-жақты меңгеру және сипаттау. Сондай-ақ бұл жаңа сөздерді меңгеру және суреттеу немесе өткен тапсырманың қалған бөлігі болуы мүмкін.

    Сұрақтар құрастырушы – негізгі оқиғаларды қамтитын немесе өлеңнің жалпы мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды. Бастысы, оқушылар сұрақ қоюдың өлшемдерін, төменгі және жоғары деңгейлердің бөлінуі туралы ескерсе болды.

    Сілтемелер табушы – оның міндеті өлеңнің тақырыбын, руханилығын ашатын немесе құптайтын кез келген сілтемелерді – белгілі және аздап белгілі афоризмдер, мәтелдер табу.

    Бейнелеуші-суреттеуші – оның міндеті шығарма кейіпкерге немесе өлең мазмұны бойынша суреттеу.

    Дәнекер – оның міндеті негізгі идеяларды немесе оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстыру.


    Дескрипторлар:

    • шығарма мазмұнын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдайды;

    • Рөл бойынша тапсырмаларды орындай алады;

    • Өз ойларын еркін жеткізеді.

    Бағалау.

    Берілген сілтеме арқылы Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасының аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар.











    Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасын оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Өлең композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады.































    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



    https://www.youtube.com/watch?v=yrfVHDKQN0o



    Сабақтың соңы


    Рефлексия

    Бүгін мен . . . білдім.

    Мен үшін қызықты болды, себебі . . .

    Мен үшін қиындық туындады, ол . . .

    Мен тапсырманың барлығын орындадым, өйткені . . .

    Мен . . . түсіндім.

    Мен . . . сезіндім.

    Мен үшін . . . сәтті болды.

    Мені . . . таң қалдырды.

    . . . менің қолымнан келеді.

    Сабақ менің өмірім үшін . . . болды.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
















    Сабақ бойынша рефлексия


    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мурзабаева Лаззат Зарифхановна
    10 Қазан 2023
    710
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11 сынып әдебиеті Дала, сенің ұлыңмын» поэмасындағы замана көрінісі, ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11 сынып әдебиеті Дала, сенің ұлыңмын» поэмасындағы замана көрінісі, ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасындағы замана көрінісі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

    Сабақ мақсаттары

    Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасындағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

    Бағалау критерийлері

    • шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау, жинақтау.

    Құндылықтарды дарыту


    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы(6-құндылық).

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=yrfVHDKQN0o сілтемесі арқылы кіріп, «Біз түркілерміз» өлеңін тыңдайды.

    Бастапқы білім


    Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    Қызығушылықты ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен өлеңдегі берілген үзінді идеясын ашып, төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.

    Туған дала достар түгіл қастарсың

    Айта алмайтын құдіретті дастансың

    Бақытын бер бірақ келер ақынның

    Бір тарауын мына менен басталсын.

    Биік санап өз аспанын , өз айын

    Басынғанның тартқызайын сазайын

    Жабырқасаң , жаның болып күйзеліп,

    Ашулансаң, жүйкең болып тозайын.

    Фәниден тез аттанармын аттансам

    Тірлігім не тағдырымнан шет қалсам?

    Қаның болып лапылдайын қуансаң,

    Көзің болып күлімдейін шаттансаң

    Және осыған жалпақ елді үндеуден

    Мәңгі бақи жалықпасын бұл кеудең

    Сақта сендік қасіретті сезбеуден

    Сақта сендік қасиетті білмеуден

    Туған дала тұғырымсың сен менің

    Ерте түлеп,еркін қанат сермедім

    Құшайын деп қанша биік ұшсам да

    Шетіңді бір, шегіңді бір көрмедім

    Кеше

    Бүгін

    Болашақта





    Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіреді.


    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап


    11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

    Сабақтың ортасы












































    Мағынаны тану. 1-тапсырма.

    Берілген сілтеме арқылы Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасының аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар.


    Өлеңнің тақырыбын анықтаңыз

    Көтерілген мәселені анықтаңыз

    Ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптаптармен үндестігін ашыңыз

    Автордың тіліне баға беріңіз.






    Дескрипторлар:

    • поэма тақырыбын анықтайды;

    • Көтерілген мәселені анықтайды;

    • Ұлттық құндылықтарды анықтайды;

    • Автор тіліне баға береді.

    Өзара бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы дескрипторларға сүйене отырып жүргізіледі.


    2-тапсырма. ТЖ

    «Әдеби үйірме» әдісі. Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және поэманы оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Поэма композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады.

    Баяндап беруші – оның міндеті өз көзқарасы тұрғысынан немесе өз ойына сүйене отырып, осы шығарманың мазмұнын баяндау.

    Зерттеуші – оның міндеті (мәтінге байланысты) басты кейіпкердің мінезін немесе басты оқиғаны жан-жақты меңгеру және сипаттау. Сондай-ақ бұл жаңа сөздерді меңгеру және суреттеу немесе өткен тапсырманың қалған бөлігі болуы мүмкін.

    Сұрақтар құрастырушы – негізгі оқиғаларды қамтитын немесе өлеңнің жалпы мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды. Бастысы, оқушылар сұрақ қоюдың өлшемдерін, төменгі және жоғары деңгейлердің бөлінуі туралы ескерсе болды.

    Сілтемелер табушы – оның міндеті өлеңнің тақырыбын, руханилығын ашатын немесе құптайтын кез келген сілтемелерді – белгілі және аздап белгілі афоризмдер, мәтелдер табу.

    Бейнелеуші-суреттеуші – оның міндеті шығарма кейіпкерге немесе өлең мазмұны бойынша суреттеу.

    Дәнекер – оның міндеті негізгі идеяларды немесе оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстыру.


    Дескрипторлар:

    • шығарма мазмұнын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдайды;

    • Рөл бойынша тапсырмаларды орындай алады;

    • Өз ойларын еркін жеткізеді.

    Бағалау.

    Берілген сілтеме арқылы Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасының аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар.











    Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және Ж. Әбдірашевтың «Дала, сенің ұлыңмын!» поэмасын оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Өлең композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады.































    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



    https://www.youtube.com/watch?v=yrfVHDKQN0o



    Сабақтың соңы


    Рефлексия

    Бүгін мен . . . білдім.

    Мен үшін қызықты болды, себебі . . .

    Мен үшін қиындық туындады, ол . . .

    Мен тапсырманың барлығын орындадым, өйткені . . .

    Мен . . . түсіндім.

    Мен . . . сезіндім.

    Мен үшін . . . сәтті болды.

    Мені . . . таң қалдырды.

    . . . менің қолымнан келеді.

    Сабақ менің өмірім үшін . . . болды.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
















    Сабақ бойынша рефлексия


    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 11 сынып
    10.10.2023
    710
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мурзабаева Лаззат Зарифхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации