11 сынып геометрия 2 тоқсан 5 сабақ Көпжақтардың жазықтықпен қималары

Тақырып бойынша 13 материал табылды

11 сынып геометрия 2 тоқсан 5 сабақ Көпжақтардың жазықтықпен қималары

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім:

Көпжақтар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көпжақтардың жазықтықпен қималары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу

Сабақтың мақсаты:

- көпжақтың жазықтық пен қималарын сала білу

Құндылықтар:

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді

Оқушылар: слайдқа қарап тақырыпты түсінеді, түсінбеген жерлері болса, мұғалімнен сұрайды

П.6.Көпжақтардың жазықтықпен қималары

Берілген денені жазықтық екі денеге бөлетіні белгілі. Егер дененің α жазықтығымен шектелетін екі жарты кеңістікке де тиісті нүктелері бар болса, онда α-ны денені қиюшы жазықтық деп атайды. Ал дене мен жазықтықтың қиылысуынан пайда болған фигураны қима деп атайды.

Көпжақтың қимасын жазықтық арқылы тұрғызу дегеніміз – қиюшы жазықтықтың көпжақтың қырларымен қиылысатын нүктелерін белгілеп, сол нүктелерді көпжақ қырларына тиісті кесінділер арқылы байланыстыру.

Қиюшы жазықтық – берілген дене мен қима жазықтық үшін ортақ болатын нүктелер жиыны.

Көпжаққа қима тұрғызу ережелері.

1) бір жазықтықта жататын нүктелер арқылы түзулер жүргіземіз;

2) қима жазықтығы мен көпжақ қырларының қиылысу түзулерін іздейміз, ол үшін:

a) қима жазықтығына тиісті түзу мен бір жазықтықта жататын қырлардың біреуіне тиісті түзумен қиылысу нүктелерін іздейміз;

b) көпжақтың параллель жақтарын қима жазықтығы параллель түзулердің бойымен қияды.

Қиманы салу үшін ережелерді тұжырымдайық:

  1. Бір жақта жататын нүктелерді ғана қосуға болады.

  2. Бір жақта жататын түзулер қиылысады.

  3. Қиюшы жазықтық жақты тек бір рет қана қияды.

  4. Егер параллель жазықтықтар үшінші жазықтықпен қиылысатын болса, онда олардың қиылысу түзулері параллель болады.

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Смирнов В.А. және т.б. Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет

Сабақтың

ортасы


25минут

Бекіту тапсырмаларын орындау

1-тапсырма

Үш нүкте арқылы тетраэдрдың қимасын салу

Есеп. AC, SC және SB қырларында

сәйкесінше жататын K,M,N үш нүкте

арқылы өтетін SABC тетраэдрдың қимасын салыңыз.



Бағалау

Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды

Тақта;

Слайд;

Оқулық

Оқу құралдары;

Сызғыш түрлері

Шешуі:

  1. және болғандықтан осы нүктелер арқылы MN түзуін салыңыз.

  2. BSC жағында жататын қиылысу нүктесін табыңыз.

  3. , , бұл нүкте қиюшы жазықтықта жатады.



  1. және

  2. АВС жағында жататын қиылысу нүктесін табыңыз

  3. , бұл нүкте қиюшы жазықтықта жатыр

  4. N , L және K нүктелерін қосамыз. KLNM төртбұрыш – ізделінді қима болып табылады.



Светофор адісімен бағалайды

Немесе фигуралар адісімен.

Жасыл-өте жаксы

Сары-жаксы

Кызыл-орташа

Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Оқу құралдары;

Сызғыш түрлері

11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет

Жұппен жұмыс

  1. DABCтетраэдрдың Р,Мжәне Кнүктелері арқылы өтетін

қимасын салыңыз, мұнда жәнеАР=РD,

DМ=МВ.

  1. DABC тетраэдрда Р нүктесі-DA-ның ортасы, және DE:ЕВ=1:3. АС-ға параллель, Р жәнеЕнүктелері арқылы өтетін жазықтықпен тетраэдрды қиғандағы пайда болатын қиманы салыңыз.


Жұптық жұмыста екі жұлдыз бір тілек әдісімен бағалайды

Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Оқулықпен жұмыс


«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі


Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

Рефлексия.

Тіркесті толықтырыңыз:

«Бүгін мен сабақта ... білдім»

«Бүгін мен сабақта ... үйрендім»

«Бүгін мен сабақта ... таныстым»


Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу:

- тақырып бойынша не білемін?

- тағы не білгім келеді?

- не істей аламын?

Үйге тапсырма:№6.8

Ынталандыру сөздерін қолдану

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.


Бағалау парақтары;

оқулық




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі