Бекітемін:
|
Бөлім: |
Көпжақтар |
||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||
|
Күні: |
|
||||||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көпжақтардың жазықтықпен қималары |
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- көпжақтың жазықтық пен қималарын сала білу |
||||||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді Оқушылар: слайдқа қарап тақырыпты түсінеді, түсінбеген жерлері болса, мұғалімнен сұрайды П.6.Көпжақтардың жазықтықпен қималары Берілген денені жазықтық екі денеге бөлетіні белгілі. Егер дененің α жазықтығымен шектелетін екі жарты кеңістікке де тиісті нүктелері бар болса, онда α-ны денені қиюшы жазықтық деп атайды. Ал дене мен жазықтықтың қиылысуынан пайда болған фигураны қима деп атайды. Көпжақтың қимасын жазықтық арқылы тұрғызу дегеніміз – қиюшы жазықтықтың көпжақтың қырларымен қиылысатын нүктелерін белгілеп, сол нүктелерді көпжақ қырларына тиісті кесінділер арқылы байланыстыру. Қиюшы жазықтық – берілген дене мен қима жазықтық үшін ортақ болатын нүктелер жиыны. Көпжаққа қима тұрғызу ережелері. 1) бір жазықтықта жататын нүктелер арқылы түзулер жүргіземіз; 2) қима жазықтығы мен көпжақ қырларының қиылысу түзулерін іздейміз, ол үшін: a) қима жазықтығына тиісті түзу мен бір жазықтықта жататын қырлардың біреуіне тиісті түзумен қиылысу нүктелерін іздейміз; b) көпжақтың параллель жақтарын қима жазықтығы параллель түзулердің бойымен қияды. Қиманы салу үшін ережелерді тұжырымдайық:
|
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Смирнов В.А. және т.б. Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет |
||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындау 1-тапсырма Үш нүкте арқылы тетраэдрдың қимасын салу
|
Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық Оқу құралдары; Сызғыш түрлері |
||||||
|
Светофор адісімен бағалайды Немесе фигуралар адісімен. Жасыл-өте жаксы Сары-жаксы Кызыл-орташа
|
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Оқу құралдары; Сызғыш түрлері 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет |
|||||||
|
Жұппен жұмыс |
қимасын салыңыз,
мұнда DМ=МВ.
|
Жұптық жұмыста екі жұлдыз бір тілек әдісімен бағалайды |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||||||
|
Оқулықпен жұмыс
|
|
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым»
|
Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№6.8 |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады.
|
Бағалау парақтары; оқулық |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып геометрия 2 тоқсан 5 сабақ Көпжақтардың жазықтықпен қималары
11 сынып геометрия 2 тоқсан 5 сабақ Көпжақтардың жазықтықпен қималары
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Көпжақтар |
||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||
|
Күні: |
|
||||||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көпжақтардың жазықтықпен қималары |
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- көпжақтың жазықтық пен қималарын сала білу |
||||||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді Оқушылар: слайдқа қарап тақырыпты түсінеді, түсінбеген жерлері болса, мұғалімнен сұрайды П.6.Көпжақтардың жазықтықпен қималары Берілген денені жазықтық екі денеге бөлетіні белгілі. Егер дененің α жазықтығымен шектелетін екі жарты кеңістікке де тиісті нүктелері бар болса, онда α-ны денені қиюшы жазықтық деп атайды. Ал дене мен жазықтықтың қиылысуынан пайда болған фигураны қима деп атайды. Көпжақтың қимасын жазықтық арқылы тұрғызу дегеніміз – қиюшы жазықтықтың көпжақтың қырларымен қиылысатын нүктелерін белгілеп, сол нүктелерді көпжақ қырларына тиісті кесінділер арқылы байланыстыру. Қиюшы жазықтық – берілген дене мен қима жазықтық үшін ортақ болатын нүктелер жиыны. Көпжаққа қима тұрғызу ережелері. 1) бір жазықтықта жататын нүктелер арқылы түзулер жүргіземіз; 2) қима жазықтығы мен көпжақ қырларының қиылысу түзулерін іздейміз, ол үшін: a) қима жазықтығына тиісті түзу мен бір жазықтықта жататын қырлардың біреуіне тиісті түзумен қиылысу нүктелерін іздейміз; b) көпжақтың параллель жақтарын қима жазықтығы параллель түзулердің бойымен қияды. Қиманы салу үшін ережелерді тұжырымдайық:
|
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Смирнов В.А. және т.б. Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет |
||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындау 1-тапсырма Үш нүкте арқылы тетраэдрдың қимасын салу
|
Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық Оқу құралдары; Сызғыш түрлері |
||||||
|
Светофор адісімен бағалайды Немесе фигуралар адісімен. Жасыл-өте жаксы Сары-жаксы Кызыл-орташа
|
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Оқу құралдары; Сызғыш түрлері 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет |
|||||||
|
Жұппен жұмыс |
қимасын салыңыз,
мұнда DМ=МВ.
|
Жұптық жұмыста екі жұлдыз бір тілек әдісімен бағалайды |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||||||
|
Оқулықпен жұмыс
|
|
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым»
|
Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№6.8 |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады.
|
Бағалау парақтары; оқулық |
|||||
шағым қалдыра аласыз


















