11 сынып геометрия 2 тоқсан 7 сабақ Дұрыс көпжақтар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

11 сынып геометрия 2 тоқсан 7 сабақ Дұрыс көпжақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.6-дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім:

Көпжақтар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дұрыс көпжақтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.1.6-дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу;

Сабақтың мақсаты:

- дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу

Құндылықтар:

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді

Оқушылар: слайдқа қарап тақырыпты түсінеді, түсінбеген жерлері болса, мұғалімнен сұрайды

Анықтама. Егер дөңес көпжақтың жақтары қабырғаларының саны бірдей дұрыс көпбұрыштар болса және көпжақтың әрбір төбесінен шығатын қырларының саны бірдей болса, онда оны дұрыс көпжақ деп атайды.

Сіздер қандай көпжақтылармен таңыссыздар? (тетраэдр, куб)

Дұрыс көпжақтардың 5 түрі бар: дұрыс тетраэдр, гексаэдр, октаэдр, додекаэдр, икосаэдр.

Дұрыс тетраэдр – дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады.

Куб – алты квадраттан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Куб – жақтары тең тікбқрышты параллелепипед.

Октаэдр – сегіз дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде төрт қыры тоғысады.

Додекаэдр – дұрыс бесбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады.

Икосаэдр – жиырма дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде бес қабырғадан тоғысады.

Историялық материалы.

Дұрыс көпжақтардың қасиеттері туралы ең алғаш рет грек ғалымы Платон тапты. Сондықтан дұрыс көпжақтар «Платон денелері» деп аталады.

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Смирнов В.А. және т.б. Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет

Сабақтың

ортасы


25минут

Тапсырма 1.

Оқушылар кестені үлгі бойынша толтырады және жауаптарымен тексереді.

Жақтары

Дұрыс n бұрыштың ішкі бұрышы

Көпжақ бұрышының бар болу шарты

·n < 360º

Қорытынды

n=3

n=4

n=5

n=6

Дұрыс үшбұрыш

= 60º






Квадрат

= 90º






Дұрыс бесбұрыш

= 108º






Дұрыс алты бұрыш

=120º






Жұптық жұмыс.Оқушылар жазбаны қолданып, көпжақтың моделін құрастырады және оның түрін анықтайды.

1-ші оқушыға кесте

Көпжақтыңатауы

Қабырға ұзындығы

Толық бетінің ауданы

Дұрыс тетраэдр

а = 5 см

см2

Дұрыс октаэдр

а = см

см2

Дұрыс икосаэдр

а = 7 см

см2

Дұрыс гексаэдр

(куб)

а = см

см2

Дұрыс додекаэдр

а = 2 см

см2


2-ші оқушыға кесте

Көпжақтыңатауы

Қабырға ұзындығы

Толық бетінің ауданы

Дұрыс тетраэдр

а = см

см2

Дұрыс октаэдр

а = 4 см

см2

Дұрыс икосаэдр

а = см

см2

Дұрыс гексаэдр

(куб)

а = 2 см

см2

Дұрыс додекаэдр

а = см

см2



Бағалау

Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды

Тақта;

Слайд;

Оқулық

Оқу құралдары;

Сызғыш түрлері

Светофор адісімен бағалайды

Немесе фигуралар адісімен.

Жасыл-өте жаксы

Сары-жаксы

Кызыл-орташа

Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Оқу құралдары;


Жұппен жұмыс

Жұптық жұмыста екі жұлдыз бір тілек әдісімен бағалайды

Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Оқулықпен жұмыс


5.1.

1) Дұрыс тетраэдрдін; 2) кубтың; 3) октаэдрдін; 4) икосаэдрдін;

5) додекаэдрдің неше төбесі, кыры және жағы болады?

5.2. Үшурышты бипирамида екі дурыс тетраэдрдің беттерін беттесті-ріп құрастырылды («би» косымшасы екеу, еселеуді білдіреді).

Пайда болган көпжак дұрыс бола ма? Неліктен?

5.3. Төртбурышты бипирамида бүйір жақтары дурыс үшбурыш бола-тын екі төртбурышты пирамиданың табандарын беттестіріп құ-

растырылды. Пайда болган көпжак дұрыс бола ма?

5.4. Торкөз кағазга 5.2-суреттегіге ұқсас октаэдрді салыңдар

«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі


Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер


Дайын жоспары бойынша 1-2, 3- тапсырмаларды шешу.

1. Қырлары 10 см болатын дұрыс тетраэдрдің биіктігін табыңыз.

2. Кристалл октаэдр пішіндес ортақ табандары бар екі дұрыс пирамидадан тұрады. Пирамиданың табан қырлары 6 см. Октаэдрдің биіктігі 14 см. Кристалдың бүйір бетінің ауданын табыңыз.

3. Текшенің қарама-қарсы жақтарындағы екі параллель емес диагоналдарының ұштары тетраэдрдің төбелері болып табылатынын дәлелдеңіз.

Бағалау: оқушылар жеке жұмыс қорытындысы бойынша өз жұмысын бағалайды

Бағалау: оқушылар жеке жұмыс қорытындысы бойынша өз жұмысын бағалайды

Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

Рефлексия.

Тіркесті толықтырыңыз:

«Бүгін мен сабақта ... білдім»

«Бүгін мен сабақта ... үйрендім»

«Бүгін мен сабақта ... таныстым»


Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу:

- тақырып бойынша не білемін?

- тағы не білгім келеді?

- не істей аламын?

Үйге тапсырма:№5.5

Ынталандыру сөздерін қолдану

1-10 баллдық жүйеде бағаланады

Бағалау парақтары;

оқулық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі