Бекітемін:
|
Бөлім: |
Көпжақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дұрыс көпжақтар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
11.1.6-дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу |
|||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
|||||
|
Сабақ барысы: |
||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді Оқушылар: слайдқа қарап тақырыпты түсінеді, түсінбеген жерлері болса, мұғалімнен сұрайды Анықтама. Егер дөңес көпжақтың жақтары қабырғаларының саны бірдей дұрыс көпбұрыштар болса және көпжақтың әрбір төбесінен шығатын қырларының саны бірдей болса, онда оны дұрыс көпжақ деп атайды. –Сіздер қандай көпжақтылармен таңыссыздар? (тетраэдр, куб) Дұрыс көпжақтардың 5 түрі бар: дұрыс тетраэдр, гексаэдр, октаэдр, додекаэдр, икосаэдр. Дұрыс тетраэдр – дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Куб – алты квадраттан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Куб – жақтары тең тікбқрышты параллелепипед. Октаэдр – сегіз дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде төрт қыры тоғысады. Додекаэдр – дұрыс бесбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Икосаэдр – жиырма дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде бес қабырғадан тоғысады. Историялық материалы. Дұрыс көпжақтардың қасиеттері туралы ең алғаш рет грек ғалымы Платон тапты. Сондықтан дұрыс көпжақтар «Платон денелері» деп аталады. |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Смирнов В.А. және т.б. Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет |
|||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындау
|
Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық Оқу құралдары; Сызғыш түрлері |
|||
|
Светофор адісімен бағалайды Немесе фигуралар адісімен. Жасыл-өте жаксы Сары-жаксы Кызыл-орташа |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Оқу құралдары; |
|||||
|
Жұппен жұмыс |
Жұптық жұмыста екі жұлдыз бір тілек әдісімен бағалайды |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||||
|
Оқулықпен жұмыс |
Есептер шығару.Жұптық жұмыс.Оқушылар есептерді жұппен ақылдасып орындайды. 1) Кубтың қыры a-ға тең. Оның екі жағының диагональдары арқылы өтетін қиманың ауданын табыңдар.
Жауабы: Іргелес
жақтардың диагональдары арқылы өтетін қиманың
ауданы 2) DABC дұрыс тетраэдрінің қыры а-ға тең. ТетраэдрдіңАВС жағының центрі арқылы өтетін: a) BDC жағына параллель жазықтықпен; б) AD қырына перпендикуляр жазықтықпен қимасының ауданын табыңдар.
Жауабы:
а) . Тест. 1) Қандай дұрыс көпжақтың жиырма төбесі бар? a) Тетраэдр b) Октаэдр c) Додекаэдр d) Икосаэдр 2) Қандай дұрыс көпжақта бір төбесіндегі барлық жазық бұрыштардың қосындысы 240о–қа тең? a) Куб b) Октаэдр c) Додекаэдр d) Икосаэдр 3) Дұрыс көпжақтарға қатысты қандай тұжырым дұрыс емес? a) Тек үш дұрыс көпжақтың ғана жақтары дұрыс үшбұрыш болады. b) Тек бір дұрыс көпжақтың ғана жағы квадрат болады. c) Тек бір дұрыс көпжақтың ғана жағы дұрыс алтыбұрыш болады. d) Тек бір дұрыс көпжақтың ғана жағы дұрыс бесбұрыш болады. 4) Қандай дұрыс көпжақтың он екі жағы бар? a) Куб b) Октаэдр c) Додекаэдр d) Икосаэдр 5) Дұрыс икосаэдрдің барлық жақтары дұрыс ... a) Үшбұрыштар b) Квадраттар c) Бесбұрыштар d) Алты бұрыштар 6) Дөңес көпжақ дұрыс деп аталады, егер оның жақтары: a) Дұрыс көпбұрыштар b) Тең көпбұрыштар c) Көпбұрыштар d) Тең дұрыс көпбұрыштардың қабырғаларының саны көпжақтың әр төбесіндегі қырлардың санына тең |
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» |
Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№5.5 |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады |
Бағалау парақтары; оқулық |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып геометрия 2 тоқсан 8 сабақ Дұрыс көпжақтар
11 сынып геометрия 2 тоқсан 8 сабақ Дұрыс көпжақтар
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Көпжақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дұрыс көпжақтар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
11.1.6-дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу |
|||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
|||||
|
Сабақ барысы: |
||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді Оқушылар: слайдқа қарап тақырыпты түсінеді, түсінбеген жерлері болса, мұғалімнен сұрайды Анықтама. Егер дөңес көпжақтың жақтары қабырғаларының саны бірдей дұрыс көпбұрыштар болса және көпжақтың әрбір төбесінен шығатын қырларының саны бірдей болса, онда оны дұрыс көпжақ деп атайды. –Сіздер қандай көпжақтылармен таңыссыздар? (тетраэдр, куб) Дұрыс көпжақтардың 5 түрі бар: дұрыс тетраэдр, гексаэдр, октаэдр, додекаэдр, икосаэдр. Дұрыс тетраэдр – дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Куб – алты квадраттан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Куб – жақтары тең тікбқрышты параллелепипед. Октаэдр – сегіз дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде төрт қыры тоғысады. Додекаэдр – дұрыс бесбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Икосаэдр – жиырма дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде бес қабырғадан тоғысады. Историялық материалы. Дұрыс көпжақтардың қасиеттері туралы ең алғаш рет грек ғалымы Платон тапты. Сондықтан дұрыс көпжақтар «Платон денелері» деп аталады. |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Смирнов В.А. және т.б. Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық Мектеп, 2020. – 192 бет |
|||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындау
|
Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық Оқу құралдары; Сызғыш түрлері |
|||
|
Светофор адісімен бағалайды Немесе фигуралар адісімен. Жасыл-өте жаксы Сары-жаксы Кызыл-орташа |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Оқу құралдары; |
|||||
|
Жұппен жұмыс |
Жұптық жұмыста екі жұлдыз бір тілек әдісімен бағалайды |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||||
|
Оқулықпен жұмыс |
Есептер шығару.Жұптық жұмыс.Оқушылар есептерді жұппен ақылдасып орындайды. 1) Кубтың қыры a-ға тең. Оның екі жағының диагональдары арқылы өтетін қиманың ауданын табыңдар.
Жауабы: Іргелес
жақтардың диагональдары арқылы өтетін қиманың
ауданы 2) DABC дұрыс тетраэдрінің қыры а-ға тең. ТетраэдрдіңАВС жағының центрі арқылы өтетін: a) BDC жағына параллель жазықтықпен; б) AD қырына перпендикуляр жазықтықпен қимасының ауданын табыңдар.
Жауабы:
а) . Тест. 1) Қандай дұрыс көпжақтың жиырма төбесі бар? a) Тетраэдр b) Октаэдр c) Додекаэдр d) Икосаэдр 2) Қандай дұрыс көпжақта бір төбесіндегі барлық жазық бұрыштардың қосындысы 240о–қа тең? a) Куб b) Октаэдр c) Додекаэдр d) Икосаэдр 3) Дұрыс көпжақтарға қатысты қандай тұжырым дұрыс емес? a) Тек үш дұрыс көпжақтың ғана жақтары дұрыс үшбұрыш болады. b) Тек бір дұрыс көпжақтың ғана жағы квадрат болады. c) Тек бір дұрыс көпжақтың ғана жағы дұрыс алтыбұрыш болады. d) Тек бір дұрыс көпжақтың ғана жағы дұрыс бесбұрыш болады. 4) Қандай дұрыс көпжақтың он екі жағы бар? a) Куб b) Октаэдр c) Додекаэдр d) Икосаэдр 5) Дұрыс икосаэдрдің барлық жақтары дұрыс ... a) Үшбұрыштар b) Квадраттар c) Бесбұрыштар d) Алты бұрыштар 6) Дөңес көпжақ дұрыс деп аталады, егер оның жақтары: a) Дұрыс көпбұрыштар b) Тең көпбұрыштар c) Көпбұрыштар d) Тең дұрыс көпбұрыштардың қабырғаларының саны көпжақтың әр төбесіндегі қырлардың санына тең |
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» |
Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№5.5 |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады |
Бағалау парақтары; оқулық |
||
шағым қалдыра аласыз














