Материалдар / 11 сынып ЖБ 17 сабақ Виртуалды және кеңейтілген шындық қмж

11 сынып ЖБ 17 сабақ Виртуалды және кеңейтілген шындық қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып ЖБ 17 сабақ Виртуалды және кеңейтілген шындық қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
67
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D модельдеу

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11 А

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Виртуалды және кеңейтілген шындық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.4.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсаттарын анықтайды

  • виртуалды және толықтырылған шындық бір-бірінен айырмашылығын ажыратады

  • виртуалды және толықтырылған шындықтың тиімді формасын нақты ситуация негізінде таңдау жасайды

ЕБҚЕ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)


Әділдік пен жауапкершілік құндылығы

Дәйек сөз - Әділдік пен жауапкершілік бір тұтас ұғым;

- қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;

- өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну;

- құқықтық білімді өмірде қолдана білу;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

Қызығушылықты ояту: «Айна» ойыны.

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. /Бұл ойын оқушыларға псиологиялық жағымды ахуал орнатады/.


Өткен тақырыпты пысықтау:

Сұрақ-жауап әдісі арқылы сұраймын.

1.Бұлтты технология дегеніміз не?

2.Бұлтты технологияларды қандай салаларда қолданады?

3.БТ қандай артықшылықтары бар?

4.Қандай кемшілігі бар?

5.Қандай бұлттық технология сервистерін білесіңдер?

1.Мұғаліммен амандасады.


Сабаққа көңілді қатысады









Дескриптор:

-Сұраққа жауап береді

















Стикерлер арқылы бірін-бірі бағалайды










Дәптер, оқулық

Сабақтың ортасы


30 мин

Жаңа сабақты түсіндіру


Топтық жұмыс: «Кластер» әдісі

Оқушылар топта параграфтың мәтінін оқиды және "Виртуалды шынайылық" деген кластер құрастырады. Әр топтың спикері өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылаушы сұрақтар қояды.


Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Қалып қойған сөздерді жаз.

Р.Милгрэм ______________шынайылық моделін ұсынды. Бұл шынайы және виртуалды әлемнің ______________ өмір сүретін және виртуалды тұтас өмір аясында ____________ әлемде өзара әрекеттесе өмір сүретін жүйе.

Оның аралық байланыстары – ______________ шынайылық пен _________________ шынайылық.


Қолдану

Кестені толтыр.

Венн диаграммасын қолданып, виртуалды және кеңейтілген шынайылықты

салыстыр. (http://www.classtools.net/education-games-php/venn_intro интернет-ресурсын

қолдануға болады).

Дескриптор:

-Кластер құрады

-Кластерді қорғайды

-Сұраққа жауап береді


Дескриптор:

-Сөйлемдерді толықтырады










Дескриптор:

-кестені толтырады

-«Виртуалды және кеңейтілген шынайылылық» кестесін толтырады

-Виртуалды және кеңейтілген шынайылылықты салыстырады

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы

5 балл


Мадақ сөздері арқылы бірін-бірі бағалау

\


5 балл






Мұғалімнің кері байланысы

Ауызша мадақтау





Жұмыс дәптері


Оқулық





Таратпа қағаздар












Оқулық, кесте, дәптер





Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау:

«Серпілген сауал» әдісі.

Топта талқылаңдар

1.Қай салада виртуалды шынайылықты, ал қай салада кеңейтілген шынайылықты көп қолданады?

2.Аралас шынайылықты қолданатын саланы атаңдар.

Кері байланыс: Аяқталмаған сөйлем әдісі

Дескриптор:

-Сұрақтарды топта талқылайды

-Ойларымен бөліседі




Кері байланыс жасайды


Үш шапалақ арқылы өзін-өзі бағалау.



Оқулық


Үйге тапсырма

«Виртуалды және кеңейтілген шынайылық эволюциясы» хронологиялық тізімін

жасаңдар.

Жазып алады


Күнделік









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ