Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 11

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әлем

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Шығармадағы ұлттық құндылықты анықтайды;

    Көптеген оқушылар:

    • Ұлттық құндылық көрінісіне шығармадан дәлел келтіреді;

    Кейбір оқушылар:

    • Әлемдік тақырыппен үндестігіне талдау жасайды.

    Бағалау критерийлері

    • әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдайды.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы



    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа аудару.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    ІІ. Қызығушылықты ояту. «Мендік пікір» арқылы Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасынан алған әсерін жеткізу

    • Мені қинағаны…

    • Мені түңілдіргені…

    • Мені жұбатқаны…

    • Мені өкіндіргені…

    • Мені үрейлендіргені…

    • Мені сүйсіндіргені…

    • Мені қуантқаны…

    • Мені қайраттандырғаны…

    • Менің тілегім…

    • Мені қызықтырғаны…

    • Біздің түйгеніміз:

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


    Оқушылар «Мендік пікір» арқылы Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасынан алған әсерін жеткізеді.










    11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






    Сабақтың

    ортасы





























































    ІІІ. Мағынаны тану. Әр топқа поэма үзіндісі беріледі. Поэма жолдарының мазмұндық құрылымына талдау жасайды.

    1-тапсырма.

    Поэма мазмұнын талдау үшін топтарға бірігіп, рөлдерін бөліп алады:

    1-оқушы: таныстырушы- шығарма идеясы мен тақырыбын таныстырады.

    2-оқушы: байланыстырушы – шығарма идеясын өмірмен байланыстырады.

    3-оқушы:салыстырушы: шығарманы басқа ақынның осы мазмұндас шығармасымен салыстырады.

    4-оқушы: суретші – поэма мазмұны бойынша сурет салады.

    Бір рөл алған әр топтың мүшесі жаңа топ құрап, ой тізбегін құрастырады. Мазмұндық құрылым сақталуы тиіс.

    Дескриптор:

    • шығарма идеясы мен тақырыбын анықтайды;

    • шығарма идеясын өмірмен байланыстырады;

    • шығарманы басқа ақынның осы мазмұндас шығармасымен салыстырады;

    • шығарма мазмұны бойынша сурет салады.

    ҚБ

    2-тапсырма.

    Көтерілген мәселе

    Ұлттық құндылық

    Дәлел

    (өлең жолы)




    Кестені топта талқылап толтырады. Еліміздің тарихымен байланыстыра отырып, ұтымды пікір білдірулері тиіс.

    1-топ.

    Дала, сенің ұлыңмын!

    Туған дала достар түгіл қастарсың

    Айта алмайтын құдіретті дастансың

    Бақытын бер бірақ келер ақынның

    Бір тарауын мына менен басталсын.

    Биік санап өз аспанын , өз айын

    Басынғанның тартқызайын сазайын

    Жабырқасаң , жаның болып күйзеліп,

    Ашулансаң, жүйкең болып тозайын.

    2-топ.

    Фәниден тез аттанармын аттансам

    Тірлігім не тағдырымнан шет қалсам?

    Қаның болып лапылдайын қуансаң,

    Көзің болып күлімдейін шаттансаң

    Және осыған жалпақ елді үндеуден

    Мәңгі бақи жалықпасын бұл кеудең

    Сақта сендік қасіретті сезбеуден

    Сақта сендік қасиетті білмеуден

    3-топ.

    Уақыт қана емдей алар емдесе

    Ауыр дертке шалдықпаған ел неше

    Қайғырыпсың қара аспанның астында

    Қара тау боп сен кеше

    Шаттандырып азаттығын, теңдігін

    Мақтандырып қазақтығын елдігін

    Дескриптор:

    • шығармадағы көтерілген мәселені анықтайды

    • шығармадағы ұлттық құндылықты анықтайды;

    • Шығармадан дәлел келтіреді.

    ҚБ

    Әр топқа поэма үзіндісі беріледі. Поэма жолдарының мазмұндық құрылымына талдау жасайды.




















    Кестені топта талқылап толтырады. Еліміздің тарихымен байланыстыра отырып, ұтымды пікір білдірулері тиіс.









    Шығармадағы көтерілген мәселені анықтайды

    • шығармадағы ұлттық құндылықты анықтайды;

    • Шығармадан дәлел келтіреді.














































    ҚБ



    Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын»







    А4 форматты қағаздар.























    Шығарма жолдары жазылған қағаздар.




    Сабақтың

    соңы

    5 минут



    Кері

    • 1.Бүгін мен өзіме қандай 3 жаңалық аштым?

    • 2.Менің үйренген 2 нәрсем...

    • 3.Жү

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Мурзабаева Лаззат Зарифхановна
      10 Қазан 2023
      1112
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      11 сынып қазақ әдебиеті «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әлем ҚМЖ

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      11 сынып қазақ әдебиеті «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әлем ҚМЖ

      Материал туралы қысқаша түсінік
      11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Сабақ

      Мектеп:

      Күні:

      Мұғалімнің аты-жөні:


      Сынып: 11

      Қатысқан оқушылар саны:

      Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әлем

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

      11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау.

      Сабақтың мақсаттары

      Барлық оқушылар:

      • Шығармадағы ұлттық құндылықты анықтайды;

      Көптеген оқушылар:

      • Ұлттық құндылық көрінісіне шығармадан дәлел келтіреді;

      Кейбір оқушылар:

      • Әлемдік тақырыппен үндестігіне талдау жасайды.

      Бағалау критерийлері

      • әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдайды.

      Жоспар

      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың

      басы



      І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа аудару.

      Жағымды психологиялық ахуал.

      ІІ. Қызығушылықты ояту. «Мендік пікір» арқылы Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасынан алған әсерін жеткізу

      • Мені қинағаны…

      • Мені түңілдіргені…

      • Мені жұбатқаны…

      • Мені өкіндіргені…

      • Мені үрейлендіргені…

      • Мені сүйсіндіргені…

      • Мені қуантқаны…

      • Мені қайраттандырғаны…

      • Менің тілегім…

      • Мені қызықтырғаны…

      • Біздің түйгеніміз:

      Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


      Оқушылар «Мендік пікір» арқылы Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасынан алған әсерін жеткізеді.










      11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






      Сабақтың

      ортасы





























































      ІІІ. Мағынаны тану. Әр топқа поэма үзіндісі беріледі. Поэма жолдарының мазмұндық құрылымына талдау жасайды.

      1-тапсырма.

      Поэма мазмұнын талдау үшін топтарға бірігіп, рөлдерін бөліп алады:

      1-оқушы: таныстырушы- шығарма идеясы мен тақырыбын таныстырады.

      2-оқушы: байланыстырушы – шығарма идеясын өмірмен байланыстырады.

      3-оқушы:салыстырушы: шығарманы басқа ақынның осы мазмұндас шығармасымен салыстырады.

      4-оқушы: суретші – поэма мазмұны бойынша сурет салады.

      Бір рөл алған әр топтың мүшесі жаңа топ құрап, ой тізбегін құрастырады. Мазмұндық құрылым сақталуы тиіс.

      Дескриптор:

      • шығарма идеясы мен тақырыбын анықтайды;

      • шығарма идеясын өмірмен байланыстырады;

      • шығарманы басқа ақынның осы мазмұндас шығармасымен салыстырады;

      • шығарма мазмұны бойынша сурет салады.

      ҚБ

      2-тапсырма.

      Көтерілген мәселе

      Ұлттық құндылық

      Дәлел

      (өлең жолы)




      Кестені топта талқылап толтырады. Еліміздің тарихымен байланыстыра отырып, ұтымды пікір білдірулері тиіс.

      1-топ.

      Дала, сенің ұлыңмын!

      Туған дала достар түгіл қастарсың

      Айта алмайтын құдіретті дастансың

      Бақытын бер бірақ келер ақынның

      Бір тарауын мына менен басталсын.

      Биік санап өз аспанын , өз айын

      Басынғанның тартқызайын сазайын

      Жабырқасаң , жаның болып күйзеліп,

      Ашулансаң, жүйкең болып тозайын.

      2-топ.

      Фәниден тез аттанармын аттансам

      Тірлігім не тағдырымнан шет қалсам?

      Қаның болып лапылдайын қуансаң,

      Көзің болып күлімдейін шаттансаң

      Және осыған жалпақ елді үндеуден

      Мәңгі бақи жалықпасын бұл кеудең

      Сақта сендік қасіретті сезбеуден

      Сақта сендік қасиетті білмеуден

      3-топ.

      Уақыт қана емдей алар емдесе

      Ауыр дертке шалдықпаған ел неше

      Қайғырыпсың қара аспанның астында

      Қара тау боп сен кеше

      Шаттандырып азаттығын, теңдігін

      Мақтандырып қазақтығын елдігін

      Дескриптор:

      • шығармадағы көтерілген мәселені анықтайды

      • шығармадағы ұлттық құндылықты анықтайды;

      • Шығармадан дәлел келтіреді.

      ҚБ

      Әр топқа поэма үзіндісі беріледі. Поэма жолдарының мазмұндық құрылымына талдау жасайды.




















      Кестені топта талқылап толтырады. Еліміздің тарихымен байланыстыра отырып, ұтымды пікір білдірулері тиіс.









      Шығармадағы көтерілген мәселені анықтайды

      • шығармадағы ұлттық құндылықты анықтайды;

      • Шығармадан дәлел келтіреді.














































      ҚБ



      Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын»







      А4 форматты қағаздар.























      Шығарма жолдары жазылған қағаздар.




      Сабақтың

      соңы

      5 минут



      Кері

      • 1.Бүгін мен өзіме қандай 3 жаңалық аштым?

      • 2.Менің үйренген 2 нәрсем...

      • 3.Жү

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 11 сынып
        10.10.2023
        1112
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Мурзабаева Лаззат Зарифхановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации