Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сынып қазақ әдебиеті заман шындығы нәтиже сабақ 2-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
2-бөлім. Заман шындығы |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 11 «Ә» |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
11.2.2.1-шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау. |
Сабақтың мақсаты: |
Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақ тың басы |
«ЗАМАН ШЫНДЫҒЫ» бөлімі бойынша қорытынды сұрақтар мен тапсырмалар 1-тапсырма .Сұрақтарға жауап бер. 1) Баққожа Мұқайдың «Өмірзая» романы мен Ерболат Әбікеннің «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінде заман шындығы қалай көрінген? 2) Шығармадағы тұрмыстық –әлеуметтік мәселелер қандай тәсілдер арқылы жасалған: 3) Кейіпкерлердің мінез ерекшеліктері қалай суреттеледі? |
|
Жарай сың ! |
Парақ
|
|||||||||||||||
Сабақ тың ортасы
|
2-тапсырма. «Өмірзая»романындағы Аяған бейнесі арқылы берілген құндылықты анықтап,кестені толтыр.
3-тапсырма. Аяған образымен көрсетілген құндылықтың қазіргі қоғам үшін қаншалықты маңызды екеніне өмірден мысал келтір. |
|
Жарайсың!
|
|
|||||||||||||||
Сабақ тың соңы |
4-тапсырма. «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінен алынған үзінділердің қай кейіпкерге тән екенін анықтап,оны сипатта.
|
|
|
|
2-тапсырма. «Өмірзая»романындағы Аяған бейнесі арқылы берілген құндылықты анықтап,кестені толтыр.
|
|||||||||||||||
4-тапсырма. «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінен алынған үзінділердің қай кейіпкерге тән екенін анықтап,оны сипатта.
|