Сабақтың
басы
10
мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгелдеу.
Қызығушылықты ояту: «Айна»
ойыны.
Оқушылар жұптасып, бір-біріне
қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың
біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі
қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды:
оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар
рөлдерімен алмасады. /Бұл ойын оқушыларға псиологиялық жағымды
ахуал орнатады/.
Өткен тақырыпты
пысықтау:
Сұрақ-жауап әдісі арқылы
сұраймын.
1.Бұлтты технология дегеніміз
не?
2.Бұлтты технологияларды
қандай салаларда қолданады?
3.БТ қандай артықшылықтары
бар?
4.Қандай кемшілігі
бар?
5.Қандай бұлттық
технология сервистерін білесіңдер?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Сабаққа көңілді
қатысады
Дескриптор:
-Сұраққа жауап
береді
|
Стикерлер арқылы
бірін-бірі бағалайды
|
Дәптер,
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Топтық
жұмыс: «Кластер»
әдісі
Оқушылар топта параграфтың
мәтінін оқиды және "Виртуалды шынайылық" деген кластер құрастырады.
Әр топтың спикері өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылаушы
сұрақтар қояды.
Жұптық
жұмыс:
№1 тапсырма: Қалып қойған
сөздерді жаз.
Р.Милгрэм
______________шынайылық моделін ұсынды. Бұл шынайы және виртуалды
әлемнің ______________ өмір сүретін және виртуалды тұтас өмір
аясында ____________ әлемде өзара әрекеттесе өмір сүретін
жүйе.
Оның аралық байланыстары –
______________ шынайылық пен _________________
шынайылық.
Қолдану
Кестені
толтыр.
Венн диаграммасын қолданып,
виртуалды және кеңейтілген шынайылықты
салыстыр.
(http://www.classtools.net/education-games-php/venn_intro
интернет-ресурсын
қолдануға
болады).
|
Дескриптор:
-Кластер
құрады
-Кластерді
қорғайды
-Сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
-Сөйлемдерді
толықтырады
Дескриптор:
-кестені
толтырады
-«Виртуалды және кеңейтілген
шынайылылық» кестесін толтырады
-Виртуалды және
кеңейтілген шынайылылықты салыстырады
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы
5
балл
Мадақ сөздері арқылы
бірін-бірі бағалау
\
5
балл
Мұғалімнің кері
байланысы
Ауызша
мадақтау
|
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Таратпа
қағаздар
Оқулық, кесте,
дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау:
«Серпілген сауал»
әдісі.
Топта
талқылаңдар
1.Қай салада виртуалды
шынайылықты, ал қай салада кеңейтілген шынайылықты көп
қолданады?
2.Аралас шынайылықты
қолданатын саланы атаңдар.
Кері
байланыс: Аяқталмаған сөйлем
әдісі
|
Дескриптор:
-Сұрақтарды топта
талқылайды
-Ойларымен
бөліседі
Кері байланыс
жасайды
|
Үш шапалақ арқылы
өзін-өзі бағалау.
|
Оқулық
|