Тақырыбы
123
|
Ыбырай
Алтынсарин
|
Мақсаты
|
Оқушыларға
х Ыбырай Алтынсарин туралы
мағлұмат беру, таныстыру, өзіндік пікірлерін білдіру-ге
дағдыландыру, қазақ тілде сөйлеу қабілеттерін
дамыту
|
Жалпы
мақсат
|
Тапсырмалар бойынша атқарушы
ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және
тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға
дағдыландыру.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Ыбырай еңбектері туралы
білімдерін одан әрі дамыту, танымдық көзқарастарын нығайту,
шығармашылық ізденістерін
жетілдіру
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Композициялық талдау, Венн
диагамманы ,Сәйкестендру, Адасқа
әріптер
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Сәлемдесу
Сынып оқушыларына
жағымды ахуал туғызу
Түгелдеу
Топқа бөлу (Мозайка
арқылы 3 топқа бөлінеді)
|
Әр топ өзорнына отырып сабаққа
дайындалады
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
Композициялық
талдау жасау арқылы сұрақ жауап
өткізу
Үй тапсырмасын
кайталау
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ
туралы не білгендерін ортаға салады
|
Бір- біріне жақсы сөздер айта
отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен
сәттіліктілейді
|
Түсіну
|
Адасқан
әріптер
Өтке тақырыпты еске түсіру
және жаңа тақырыпты ашу
|
Өткен тақырыпты тексеру жэәне
жаңав тақырыпқа көшу мақсатында тақтаға шатасқан әріптерді ілу,
оқушылар әріптерден құрастырыз сөз жазу, әр топтан оқушы шығып
тақтаға өткен тақырыппен жаңа тақырыптың мағанасын ашады, айтып
түсіндіреді
|
Әр топтан оқушы шығып
шатасққан әріптерден ссөз құрап мағанасын ашады,түсіндіреді,
талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін
сөден жаңа тақырыпқа шатасқан әріптерден сөз
құрайды
|
Қолдану
|
Венн диаграмманы тапсырма
мақсатында қолдану
|
Тақырыптың мазмұнын қысқаша
баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны
неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат
жинайды
байланыстырыды, суреттейді -
өз бағасын береді
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға
салады.
|
Сергіту
сәті
|
«Қара жорға биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
«Сәйкестендіру» тақырыпқа қатысты жауаптарын
сәйкестендіру
арқылы сабақты
талдау
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін
пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа
тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды
сәйкестендіреді
|
Берілген жаңа тақырыпты топтан
талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға
жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын
көрсетеді.
Берілген сұрақтар арқылы
топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке
түседі.
|
Жинақтау
|
Жаттығу
жұмыстары
|
Топ бойынша тақырыпты жинақтау
үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын
орындайды
|
Тақырыпты меңгере отырып
жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты
жинақтайды
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топпн
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|