Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен
оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа
сәттілік тілейді.
Қызығушылықты
ояту.
1.«5 қадам»
әдісі. Оқушылар тақтаға жазылған
кейіпкердің атына байланысты 5 қасиет атап шығу
қажет.
Сейітқұл
1.________________
2._____________________
3.__________________________
4._____________________________
5._____________________________________
2.Әңгімені толық оқыған не
оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» деп жауап беру арқылы
ойнатылады. Оқушылар қағаздың екі жағына дұрыс/бұрыс деп жазады.
Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды, қай сұрақтың жауабы дұрыс
болса, оқушылар парақтың дұрыс деген жазуын, ал жауап қате болса,
бұрыс деген жазуын көтереді.
1. Қыпшақ Сейітқұл егінші-
дұрыс
2. Сейітқұлдың ағасы да
егіншілік кәсіппен айналасқан-
бұрыс
3.Сейітқұл елімен бірге
Қабырға өзенінің маңында тоқтайды. –
дұрыс
4.Сейітқұлдың елінің саны бес
жүзге жетеді. – бұрыс.
5. Сейітқұл Бұхара, Қоқан
маңында жәрменке базар ашты–
дұрыс.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар тақтаға жазылған
кейіпкердің атына байланысты 5 қасиет атап шығу
қажет.
Әңгімені толық оқыған не
оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» деп жауап беру арқылы
ойнатылады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айқындалады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану.
1-тапсырма. Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін
анықтайды.
Кейіпкерлер
|
Портреті
|
Іс-әрекеттері
|
Сейітқұл
|
|
|
Ағасы
|
|
|
Дескриптор:
-
-кейіпкерлер портретін
анықтайды;
-
-кейіпкерлер іс-әрекетін
анықтайды;
-
-нақты
дәлелдер келтіреді.
ҚБ. Бағалау.
Тапсырма. 2-тапсырма.Жеке жұмыс. Енді
кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтай түсейік. Ол үшін мына
үзінділермен танысайық.
Сейітқұл
|
Сейітқұлдың
ағасы
|
Қабырғаның бойына келген
соң, Сейітқұл қолына кетпен алып, отыз үйлі кедейіне де кетпен
беріп, жер
тегістеп, егін егуге
кірісті. Түркістан жағында
көрген
үлгісімен судан арық қазып
шығарып, егінге су
жіберді.
Егіні піскен соң орып, жиып
алып, артығын төңірегіндегі көшпелі елге сатып, мал етті. Жаңа
мекен еткен
жеріне орныққан соң,
Сейітқұл егінді жылдан-жылға күшейтіп, арық басына шығыр салып,
суды шығырмен айдап, астықтың артығын төңіректегі елге малға
айырбас етумен,бұлардың малдары көбейіп, бай
болды.
|
Сейітқұлдың бір ағасы бар
еді, жол жүріп, ұрлық,
барымтаны әдет еткен;
інісінің қанша айтқан ақылына болмай, үш-төрт үймен жалғыз-ақ сол
көшпей, ескі орны Түркістан жағында
қалды.
|
-
Осы екі кейіпкерлердің
бойынан қандай қасиеттерді байқауға
болады?
-
Осы ерекшеліктер
арқылы қандай ой түюге
болады?
-
Автор осы шығарма
арқылы не айтқысы келді?
-
Шығарманың тәрбиелік
мәні неде?
Дескриптор:
-
Кейіпкерлердің
ерекшелігін анықтайды;
-
Ерекшеліктерді анықтау
арқылы қорытынды ой айтады;
-
Автордың айтпақ ойын
болжамдайды;
ҚБ
Тапсырма. Кейіпкерлерді өмірмен
байланыстырып, өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
-Егер
де......
1.Егер де сен Сейтқұлдың
орнында болсаң не істер едің?
-Тағы
қалай.....
1.Тағы қалай кейіпкердің
мінез-құлқын өзгертер едің?Ағалы-інілі екеуінің түбінде
түсінісетініне сенесіңдер ме?
Дескриптор:
- Креативті ой
ұсынады;
- Өмірмен байланыстырып,
қорытынды жасайды.
ҚБ
Тапсырма. «Сейітқұлдай
болайық», «Біз еңбекқор жастармыз» тақырыбында шағын әдеби эссе
жазыңдар.
Дескриптор:
- Эссенің құрылымын
сақтайды;
- Нақты дәлел
келтіреді;
- Түйінді ой
айтады.
ҚБ
|
Кейіпкерлер портреті мен
іс-әрекетін анықтайды.
Кейіпкерлердің бойындағы
қасиеттері мен әрекеттеріне талдау
жасайды.
Кейіпкерлерді өмірмен
байланыстырып, өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
«Сейітқұлдай болайық», «Біз
еңбекқор жастармыз» тақырыбында шағын әдеби эссе
жазыңдар.
|
«Жұлдызша»
Смайликтер
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
Оқулықпен
жұмыс
А3 парағы,оқулық,
маркер
стикер
|