Материалдар / №12 М.Өтемісұлы. Бағаналы терек

№12 М.Өтемісұлы. Бағаналы терек

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
40
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

Махамбет Өтемісұлы "Бағаналы терек" өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы: шығарманың мазмұнын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі: өлеңді құрылысына талдайды

Оқушылардың кейбірі: шығарманы композициялық құрылымына талдайды

Бағалау критерийлері


  • әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы







































Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Сабаққа дайындықтарын тексеру.

  • Оқу мақсатын таныстыру.

Сынып 3 топта жұмыс жасайды.

ТЖ

Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек» өлеңінен топтарға қиындылар беріледі, оқушылар мағынасына, ұйқасына қарап өлеңді құрастырады.


Өздерінің құрастырғаны бойынша кімнің өлеңі, не туралы екендігіне болжам жасайды.

Тақтадан дұрыс нұсқасы көрсетіледі, топтар өздерін тексеріп, қателескен тұстарын табады.


Әр топ өздеріне берілген үзіндіні құрылысына талдайды, мағынасын түсіндіреді.


Басталуы

Дамуы

Аяқталуы




ТЖ

Шығарма толық беріледі, түсініп оқиды.

Композициялық құрылымына талдау жасайды.


Оқиғаның басталуы –


Байланысы –


Дамуы –


Шарықтау шегі –


Оқиғаның (аяқталуы) шешімі –


Бағалау критерийі

Дескриптор

әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды

  • өлең мазмұнын түсінеді;

  • композициялық талдау жасайды


Ф. «Екі жұлдыз , бір тілек» (топтар бір-біріне дескрипторға сәйкес кері байланыс береді).


«6 НЕЛІКТЕН» стратегиясы

Әр топтан 1 оқушы ортаға шығады, жабулы тұрған сұрақтардың біреуін суырып, сұраққа жауап береді. Жауап бере алса келесі «неліктен» сұрағын таңдайды, жауап бере алмаса кезек келесі топқа беріледі. Отырған оқушылар да шығарма сюжеті бойынша таңдаған оқушыға сұрақ қояды.
1. Неліктен Махамбет өлеңін «Бағаналы терек» деп атады? 
2. Неліктен Махамбет «онымыз атқа мінгенде, жер қайысқан қол едік» деді ? 
3. Неліктен Махамбет Исатайды жоқтап сөйлейді? 
4. Неліктен Махамбет ханның Ақ ордасын бұзуды ойлады ? 
5. Неліктен Махамбет өзін «
шамдансам жығар асаумын» деп сипаттайды
6. Неліктен Махамбет Баймағамбетті ата дұшпан деп атайды?

Бағалау критерийі

Дескриптор

әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды

  • сұрақтарға жауап береді;

  • шығарма сюжеті бойынша таңдаған оқушыға сұрақ қояды.


Ж.

«ПОПС» формуласы

Оқушылар өлең мазмұны бойынша өздерінің ойын жазады.

Менің ойымша....

Мен оны былай дәлелдеймін...

Мынандай мысал келтіремін...

Мынандай қорытындыға келдім....

Дескриптор:

  • өлең мазмұны бойынша өздерінің ойын жазады.

  • дәлел келтіреді;

  • мысал келтіреді;

  • қорытынды жасайды.


Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сынып 3 топта жұмыс жасайды.


Оқушылар мағынасына, ұйқасына қарап өлеңді құрастырады.




Әр топ өздеріне берілген үзіндіні құрылысына талдайды, мағынасын түсіндіреді.
























































Оқушылар өлең мазмұны бойынша өздерінің ойын жазады.
















ҚБ.Өзара бағалау. Топтар бір-бірінің жұмысын алмастырып, кері байланыс береді.

Кестеге қай топтікі сәйкес келетіндігін орналастырады, дәлелдейді.


































ҚБ. «Бір ғана тілек»

Топ өкілдерінің жауабына кері байланыс береді, тек жақсы тұстарын ғана атап өтеді.









ҚБ




Оқулық







Қиынды қағаздар
























https://bilim-all.kz/olen/1592-Men---men-edim-men-edim-

Сабақтың соңы

Рефлексия


К еме – сабақтан алған әсері;

Желкен – ұсынысы;

Ту – сабақтағы өз жетістігі



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ