Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып 3 топта жұмыс
жасайды.
ТЖ
Махамбет
Өтемісұлының «Бағаналы терек» өлеңінен топтарға қиындылар беріледі,
оқушылар мағынасына, ұйқасына қарап өлеңді
құрастырады.
Өздерінің
құрастырғаны бойынша кімнің өлеңі, не туралы екендігіне болжам
жасайды.
Тақтадан дұрыс
нұсқасы көрсетіледі, топтар өздерін тексеріп, қателескен тұстарын
табады.
Әр топ өздеріне
берілген үзіндіні құрылысына талдайды, мағынасын
түсіндіреді.
ТЖ
Шығарма толық
беріледі, түсініп оқиды.
Композициялық
құрылымына талдау жасайды.
Оқиғаның басталуы
–
Байланысы
–
Дамуы
–
Шарықтау шегі
–
Оқиғаның (аяқталуы)
шешімі –
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау
жасайды
|
|
Ф. «Екі жұлдыз , бір тілек»
(топтар бір-біріне дескрипторға сәйкес кері байланыс
береді).
«6 НЕЛІКТЕН»
стратегиясы
Әр топтан 1 оқушы ортаға
шығады, жабулы тұрған сұрақтардың біреуін суырып, сұраққа жауап
береді. Жауап бере алса келесі «неліктен» сұрағын таңдайды, жауап
бере алмаса кезек келесі топқа беріледі. Отырған оқушылар да
шығарма сюжеті бойынша таңдаған оқушыға сұрақ қояды.
1. Неліктен Махамбет өлеңін «Бағаналы терек» деп атады?
2. Неліктен Махамбет «онымыз атқа мінгенде, жер қайысқан қол едік»
деді ?
3. Неліктен Махамбет Исатайды жоқтап сөйлейді?
4. Неліктен Махамбет ханның Ақ ордасын бұзуды ойлады ?
5. Неліктен Махамбет өзін «шамдансам жығар асаумын» деп
сипаттайды?
6. Неліктен Махамбет Баймағамбетті ата дұшпан деп
атайды?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау
жасайды
|
|
Ж.
«ПОПС»
формуласы
Оқушылар өлең
мазмұны бойынша өздерінің ойын
жазады.
Менің
ойымша....
Мен оны былай
дәлелдеймін...
Мынандай мысал
келтіремін...
Мынандай
қорытындыға келдім....
Дескриптор:
|
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Сынып 3 топта жұмыс
жасайды.
Оқушылар мағынасына,
ұйқасына қарап өлеңді
құрастырады.
Әр топ өздеріне
берілген үзіндіні құрылысына талдайды, мағынасын
түсіндіреді.
Оқушылар өлең
мазмұны бойынша өздерінің ойын
жазады.
|
ҚБ.Өзара
бағалау. Топтар бір-бірінің жұмысын
алмастырып, кері байланыс
береді.
Кестеге қай топтікі
сәйкес келетіндігін орналастырады,
дәлелдейді.
ҚБ. «Бір ғана
тілек»
Топ өкілдерінің
жауабына кері байланыс береді, тек жақсы тұстарын ғана атап
өтеді.
ҚБ
|
Оқулық
Қиынды
қағаздар
https://bilim-all.kz/olen/1592-Men---men-edim-men-edim-
|