12 сабақ. Заттар қандай болады ҚМЖ 3 сынып жаратылыстану.docx

Тақырып бойынша 13 материал табылды

12 сабақ. Заттар қандай болады ҚМЖ 3 сынып жаратылыстану.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
12 сабақ. Заттар қандай болады ҚМЖ 3 сынып жаратылыстану.docx
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Зат.Ауа.Су.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

12 сабақ. Заттар қандай болады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу;

3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін,артықшылығы мен кемшілігін анықтау

Сабақтың мақсаты:

Дененің неден жасалғанын анықтайды

Заттың түрлі күйде болатынын білетін болады

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу,

заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру

Апта дәйексөзі: Тура биде туған жоқ


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

30минут

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3минут











Өткенді пысықтау

5 минут























Сабақ

тың ортасы

25 минут















































































Сергіту сәті

2 минут





































































Сабақты қорыту

5минут

































































Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуалды жақсарту



Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Қанайналым жүйесі мүшелерінің суреттерін салып, олардың қызметі жайында жазып кел.





Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

1-тапсырма

Неден жасалған?

«Жасырынған затты тап» ойыны.

Негеш пен Эврика ойнап отыр. Ойынға сен де қатыс. Денелердің неден жасалғанын анықта. Қар қиыршықтары неден құралады деп ойлайсың? Оны қалай дәлелдеуге болады?

Бізді қоршаған барлық нысан дене деп аталады. Дене заттан тұрады









ЕБҚ

Айналаңдағы заттардың неден жасалғанын анықта.



Топтық жұмыс

2-тапсырма

«Топтастыру» әдісі

Топқа сабақ басында берілген денелердің затын анықтау.

Қасық- дене, зат – темір. Сөздік кітапша-дене, зат- қағаз, қарындаш-дене, зат-ағаш, ойыншық-дене, зат-резіңке.

Дене заттан құралатынын және дене мен заттың айырмашылығын айту





ЕҚБ

Жауап бер

Табиғатта жаратылған заттарды қалай атауға болады?

Адамдар қолмен жасаған заттарды ше?







3-тапсырма

Сызбаны оқы.

Сызбадан түсінгеніңді жұпта талқыла.Зерттеу жұмысының нәтижесін осындай сызбаға жаз.







Сергіту сәті





Практикалық жұмыс

4-тапсырма

Анықта

Судың күйлерін анықта

Судың үш күйін таныстыру

Топтық жұмыс

1-топ: Су қандай?

2-топ: Мұз туралы не айтасыңдар?

3-топ: Бу қалай пайда болады?



5-тапсырма

Ойлан

Біздің айналамызда жасанды заттардан жасалған денелер көбейіп келеді. Бұл жақсы ма, әлде жаман ба? Өз пікіріңді түсіндір.

Сен білесің бе?

Алмаз-табиғатта кездесетін ең қатты зат. Одан әдемі әшекей бұйым-гаухартас жасайды.



Есте сақта!

Табиғи заттар табиғатта кездеседі. Жасанды заттар адамның қолымен жасалады.





ҚЖ:

Алдын-ала 4 қорапқа 4 зат салынады: темір қасық, сөздік кітапша, қарындаш, доп.

Әр топтан бір оқушы шығып, қораптағы затты қарайды, бірақ не екенін оқушыларға айтпайды. Басқа оқушылар оған сұрақтар қою арқылы табу керек. Ал тақтадағы бала оқушылардың сұрағына «иә» немесе «жоқ» деп жауап береді. Сынып оқушылары ол затты тапқанша сұрақ қою жалғаса береді. Егер оқушылар таба алмай жатқан жағдайда тақтадағы бала оқушыларға шешімін табуға көмектеседі.

1 топқа темір қасық, 2-топқа сөздік кітапша, 3-топқа қарындаш, 4-топқа доп беру.

Топ мүшелері бұл денелер туралы не білетіндерін ортаға салу.

Сұрақ: - Қасық неден жасалған?

Сөздік кітапша неден жасалған?

Қарындаш неден жасалған?

Ойыншық неден жасалған?

Бқл заттар не үшін пайдаланылады?





Үй тапсырмасы

Үйдегі заттарды салыстыр.

Кейбір заттарға назар аудар.

Олардың айырмашылығы мен ұқсастығын тауып, өз ойыңды дәлелде.



Кері байланыс



Мақсаты:

Бір-біріне құрмет сезімін ояту

Амандасады











Үй тапсырмасын тексертеді















Тапсырмалар

ды орындайды



















Ақпаратпен танысады









Заттарды топтастырады















Жеке жұмыс жасайды







Модель жасайды











Ақпаратпен танысады













Жаттығу жасайды











Тапсырманы орындайды



























Денелер туралы айтады

























Қосымша жұмыс атқарады





































Үй тапсырмасын алады

















Кері байланыс береді








Мақтап, мадақтап отыру

ҚБ:

« Транспортир » әдісі

Дескриптор:

Қанайналым жүйесі мүшелерінің суреттерін салады-1б Олардың қызметі жайында жазады-1б



Тамаша!



Дескриптор:

Заттардың неден жасалғанын табады-1б

Заттар туралыөз ойларын айтады-1б



Кереметсіңдер!















Дескриптор:

Дене заттан құралатынын және дене мен заттың айырмашылығын айтады-1б







Керемет!











Дескриптор:

Сызба бойынша зерттеу жүргізіп, оның нәтижесін шығарады-1б



Тамаша!







Керемет екен!







Тамаша!



Дескриптор:

Судың күйлерін анықтайды-1б

Судың үш күйі туралы білімдері бар-1б





Тамаша!









ДескриптоР:

Жасанды заттар мен табиғи заттар туралы өз ойларын айтады-1б

Табиғи заттардың пайдасын біледі-1б









Тамаша!





















Сендер мықты зерттеушісіңдер!

































«Медаль» әдісі









Суреттер



















Оқу құралдары

























Жұмыс дәптері





















Қимылдар















Суреттер







Сызба



















Оқулық





























Кесте







AutoShape 1









Оқулық



























Заттар























Суреттер































Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2025
188
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі