Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Екіншіден:
Жауапкершілікке тартуға кімнің құзыреті бар?
Педагогтерді кәсіби міндеттеріне кірмейтін жұмыс
түрлеріне тарту, олардан қызметтік міндетіне кірмейтін мәселелер
бойынша ақпарат немесе есеп талап ету фактілері бойынша арыз түскен
жағдайда, ҚР БҒМ білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі
комитетінің аумақтық департаменттері ҚСжАЕК органдарында жоспардан
тыс тексеруді тіркейді. Тексеруді ұйымға барып немесе қашықтан
жүргізеді.
Құқық бұзушылық фактісін дәлелдейтін
материалдар:
–педагогтердің кәсіби қызметіне қатысы жоқ жұмыс түрлеріне тартылғанын растайтын фото және бейнежазбалар, хаттардың, бұйрықтардың, актілердің, хаттамалардың көшірмелері немесе басқа да материалдар;
–жазбаша тапсырмалар
немесе олардың көшірмелері, бұйрықтардың көшірмелері, есеп беру
нысандарының көшірмелері мен педагогтен білім беру саласындағы
Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделмеген есептіліктің
немесе ақпараттың талап етілуін растайтын басқа да материалдар;
–Қазақстан Республикасының заңдарында көзделмеген тексерудің
жүргізілгенін растайтын фото немесе бейнежазбалары, күні, тексеруші
тұлғалардың аты-жөні, тексерудің мәні және басқа да
материалдар;
–тауардың немесе көрсетілетін қызметтің фото немесе бейнежазбасы,
сондай-ақ, сатып алу рәсімдері, чектері, тауарлық шоттар,
шот-фактуралар, түбіртектер мен басқа да материалдар;
– мектеп ұйымдастырмағаніс-шараларға қатысқанын растайтын фото
немесе бейнежазба, хаттардың, бұйрықтардың, актілердің,
хаттамалардың көшірмелері немесе педагогтің іс-шараларға
жіберілгенін растайтын басқа да материалдар бұзушылық жасау
фактісін дәлелдейді.
Егер алғаш рет бұзушылық жасаған адам кінәсін мойындаса, Комитет
және оның аумақтық органы әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама
толтырмайды, бірақ кінәлі адамға ескерту жасау туралы қаулы
шығарады.
Бұзушылыққа қайта жол берген адамға қатысты әкімшілік құқық
бұзушылық туралы хаттама толтырылады және әкімшілік айыппұл
салынады. Оның көлемі 20-дан 120 АЕК-ке
дейін.
Қазақстан Республикасы |
1. Орта білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесі:
1.1. білім алушыларды және (немесе) тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша (барлық пәндердің педагогтері):
1) орта білім беру ұйымдарына арналған 1-4 сыныптарға арналған сынып журналы;
2) орта білім беру ұйымдарына арналған 5-11 (12) сыныптарға арналған сынып журналы;
3) орта білім беру ұйымдарына арналған мектепалды сыныптарының журналы;
4) орта білім беру ұйымдарына арналған факультативтік сабақтардың немесе үйде оқыту журналы;
5) орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
6) орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспары;
7) жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер;
8) тәлімгер педагогтің жас маманмен жұмыс жоспары.
1.2. білім алушыларды және (немесе) тәрбиеленушілерді тәрбиелеу бойынша (сынып жетекшісінің функциясын атқаратын педагог):
1) тәрбие жұмысы жоспары;
2) орта білім беру ұйымдарына арналған ата-аналар жиналысының хаттамасы;
3) орта білім беру ұйымдарына арналған білім алушының жеке іс қағазы;
4) орта білім беру ұйымдарына арналған 1-4 сынып білім алушысының үлгерімі туралы табель;
5) орта білім беру ұйымдарына арналған 5-11 (12) сынып білім алушысының сабақ үлгерімі туралы табель;
1.3. білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша (басшы, қызмет бағыттары бойынша басшының орынбасары (оқу жұмысы бойынша, тәрбие жұмысы бойынша, бейіндік оқыту бойынша, ақпараттық технологиялар жөніндегі):
басшы:
1) орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-тәрбие жұмысы жоспары;
2) орта білім беру ұйымдарына арналған мектепті дамыту жоспары;
3) мектепішілік бақылау жоспары;
4) орта білім беру ұйымдарына арналған бұйрықтарды тіркеу кітабы;
5) орта білім беру ұйымдарына арналған педагогикалық кеңесі хаттамаларының кітабы;
6) орта білім беру ұйымдарына арналған педагогтердің жеке құрамын есепке алу кітабы;
7) орта білім беру ұйымдарына арналған білім алушыларды жазатын алфавиттік кітабы;
8) орта білім беру ұйымдарына арналған кеткен білім алушыларды есепке алу кітабы;
9) орта білім беру ұйымдарына арналған келген білім алушыларды есепке алу кітабы;
Қызмет бағыттары бойынша басшының орынбасары (оқу, тәрбие, ғылыми-әдістемелік, бейіндік оқыту бойынша, ақпараттық технологиялар жөніндегі):
1) орта білім беру ұйымдарына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары;
2) орта білім беру ұйымдарына арналған оқу жұмыс жоспары;
3) орта білім беру ұйымдарына арналған педагогтердің оқу жүктемесі (тарифтеу) туралы мәліметтер;
4) орта білім беру ұйымдарына арналған ғылыми-әдістемелік кеңес хаттамасы;
5) орта білім беру ұйымдарына арналған босатылған және ауыстырылған сабақтарды есепке алу журналы;
6) орта білім беру ұйымдарына арналған білім алушылардың үлгерімі туралы табельдерді есепке алу кітабы;
7) орта білім беру ұйымдарына арналған негізгі орта білім беру ұйымын бітіргендігі туралы аттестатты беру және есепке алу кітабы;
8) орта білім беру ұйымдарына арналған жалпы орта білім туралы аттестатты есепке алу және беру кітабы;
9) орта білім беру ұйымдарына арналған мақтау грамоталарын және мақтау қағаздарын беруді есепке алу кітабы;
|
Бұйрығына 2-қосымша |
||
|
Нысан |
||
Бұйрығына 6-қосымша |
|
|
|
|
Нысан |
|
____________пәні___________сыныбы
Аптасына:___сағат, барлығы:____сағат
№р/с |
Ауыспалы |
Сабақтар дың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ тоқсан |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV тоқсан |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бұйрығына 7-қосымша |
|
Нысан |
___________________________________________
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшілігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.
|
Бұйрығына 8-қосымша |
|
Нысан |
Сынып: Оқушылар саны: Педагог: Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
ЖББ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
ЖББ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
ЖББ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
ЖББ 1 |
|
|
ЖББ 2 |
|
|
ЖББ |
|
|
1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
________________________________________________________________________________
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері: _______________________________________________________________________
4. Жоспарланған түзету жұмысы:____________________________________________________
Дата________________Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
|
Бұйрығына 9-қосымша |
|
Нысан |
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
Білімі |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
Педагогикалық тәжірибе қорытындысы |
|
Лауазымы |
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
|
Сынып жетекшілігі |
|
Біліктілік санаты |
|
Педагог-тәлімгер туралы мәліметтер
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
Білімі |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
Оқу орнын бітірген жылы |
|
Дипломы бойынша мамандығы |
|
Педагогикалық өтілі |
|
Лауазымы |
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптары |
|
Біліктілік санаты |
|
Жұмыс жоспары |
жас маманның табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру-әдістемелік жағдай жасау, біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру |
Міндеттері |
- жас маманның кәсіби және психологиялық
бейімделуі үшін жағдай жасау; |
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық
құжаттамаен жұмыс; |
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |
Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау,
ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |