Биология пәнінен қысқа мерзімді (сабақ) жоспары №__
|
Бөлім: |
8.3В Қозғалыс |
|
|
Педагогтің ТАӘ |
Серікказы Дина |
|
|
Күні/Дата: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§15. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңыз |
|
|
Оқу бағдарла масына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.2.5 – Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
бұлшық ет ұлпасының қызметтері түрлері мен олардың қызметтерін сипаттайды және адам бұлшық еттерінің құрылысы мен бұлшықет топтарын оқып таниды |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы / Начало урока |
Миға шабуыл сұрағы
Оқушыларды тексере отырып,жаңа тақырыптың тақырыбын анықтауда оқушылардың алдыңғы сабақты қайталау сұрақтарын ауызша қою
Суреттерге қатысты қойылатын сұрақтар:
1 - Дәрумендер дегеніміз не? 2- Адам ағзасында қандай дәрумендер кездеседі? 3. -Не себепті адам дәруменсіз өмір сүре алмайды? Видео арқылы сабақ түсіндіру Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді, бақылайды. Бейне жазбамен танысады |
Суреттерге қарап өз ойларын айтады Сұрақтарға жауап бере отырып жалпы тақырып атауын анықтауға тырысады Таным дағдыларын дамыту мақсатында сұрақтарға жауап береді. |
3 «шапалақ әдісі»
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді. |
ИК тақта Cуреттер Видео https://youtu.be/5MysgBCFOYg?si=Ft7z80FiC7yxv1WO Презентация |
|
Сабақтың ортасы
1-тапсырма |
Оқушыларды 2 санаққа санатып, 2 топқа бөледі Топтық жұмыс «Сөзжұмбақ»
Ойын барысында қызықты сөзжұмбақты дұрыс шешу арқасында оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығын арттыру және оқу процесін түрде ұйымдастыру.Табылған сөз топтын атауы болады және оқушылар оған анықтама береді Проблемалық сұрақтарды екі топқа конверт арқылы береді Неге С дәруменін өмірлік дәрумен деп атаймыз? Табиғи тамаққа қарағанда, жасанды дәрумендірілген тамақ өнімдерін тұтынған жөн бе? |
шыққан сөзге анықтама беру арқылы мысалдар келтіреді |
Сөзжұмбақты дұрыс шешімін таба алады-1 балл Анықталған сөзге не сөйлемге түсінік пен мысал береді. – 2 балл |
|
|
2-тапсырма |
«Семантикалық карта» оқушылар жұппен жұмыс жасау арқылы кестеге дәрумен бойынша сипаттайды.
|
Оқушылар жұппен жұмыс жасау арқылы кестеге дәрумен бойынша сипаттайды. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді. Адам ағзасындағы дәрумендерді кесте арқылы сипаттай алады-2 балл -Дәрумендердің тәуліктік мөлшерін біледі және ағзада атқаратын қызметін сипатттай алады-2балл |
Қағаз сурет және кесте |
|
3-тапсырма |
«Витамин әдісі»
Қан ұюының бұзылуы қай дәрумен жетіспесе пайда болады?
|
Оқушылар берілген сұрақтарға тұрғысынан жауап беру кезінде өмірден мысал келтіреді немесе қызықты ақпарат қосады. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді. Берілген сұрақтарға тұрғысынан жауап береді-2балл Қосымша қызықты ақпаратпен бөліседі.-1 балл |
Сурет, Дәрумен бөтелкесі, таблетка суреттері |
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
Бағалау |
Кері байланыс: Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді. (Бұл кері байланыс түрі,
яғни «Инстаграмм әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шаруына көмектеседі.)
Қорытынды. Мұғалім сабақты қорытындылайды, белсенді оқушыларды марапаттайды. |
Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді (Бұл кері байланыс түрі, яғни «инстаграм» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.) |
Бағалау жүйесі Жүгіруші баллдық шкаласы бойынша қай топ жоғары шкала жинайды , сол топқа сыйлық беріледі |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
§15. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы
§15. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы
Биология пәнінен қысқа мерзімді (сабақ) жоспары №__
|
Бөлім: |
8.3В Қозғалыс |
|
|
Педагогтің ТАӘ |
Серікказы Дина |
|
|
Күні/Дата: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§15. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңыз |
|
|
Оқу бағдарла масына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.2.5 – Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
бұлшық ет ұлпасының қызметтері түрлері мен олардың қызметтерін сипаттайды және адам бұлшық еттерінің құрылысы мен бұлшықет топтарын оқып таниды |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы / Начало урока |
Миға шабуыл сұрағы
Оқушыларды тексере отырып,жаңа тақырыптың тақырыбын анықтауда оқушылардың алдыңғы сабақты қайталау сұрақтарын ауызша қою
Суреттерге қатысты қойылатын сұрақтар:
1 - Дәрумендер дегеніміз не? 2- Адам ағзасында қандай дәрумендер кездеседі? 3. -Не себепті адам дәруменсіз өмір сүре алмайды? Видео арқылы сабақ түсіндіру Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді, бақылайды. Бейне жазбамен танысады |
Суреттерге қарап өз ойларын айтады Сұрақтарға жауап бере отырып жалпы тақырып атауын анықтауға тырысады Таным дағдыларын дамыту мақсатында сұрақтарға жауап береді. |
3 «шапалақ әдісі»
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді. |
ИК тақта Cуреттер Видео https://youtu.be/5MysgBCFOYg?si=Ft7z80FiC7yxv1WO Презентация |
|
Сабақтың ортасы
1-тапсырма |
Оқушыларды 2 санаққа санатып, 2 топқа бөледі Топтық жұмыс «Сөзжұмбақ»
Ойын барысында қызықты сөзжұмбақты дұрыс шешу арқасында оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығын арттыру және оқу процесін түрде ұйымдастыру.Табылған сөз топтын атауы болады және оқушылар оған анықтама береді Проблемалық сұрақтарды екі топқа конверт арқылы береді Неге С дәруменін өмірлік дәрумен деп атаймыз? Табиғи тамаққа қарағанда, жасанды дәрумендірілген тамақ өнімдерін тұтынған жөн бе? |
шыққан сөзге анықтама беру арқылы мысалдар келтіреді |
Сөзжұмбақты дұрыс шешімін таба алады-1 балл Анықталған сөзге не сөйлемге түсінік пен мысал береді. – 2 балл |
|
|
2-тапсырма |
«Семантикалық карта» оқушылар жұппен жұмыс жасау арқылы кестеге дәрумен бойынша сипаттайды.
|
Оқушылар жұппен жұмыс жасау арқылы кестеге дәрумен бойынша сипаттайды. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді. Адам ағзасындағы дәрумендерді кесте арқылы сипаттай алады-2 балл -Дәрумендердің тәуліктік мөлшерін біледі және ағзада атқаратын қызметін сипатттай алады-2балл |
Қағаз сурет және кесте |
|
3-тапсырма |
«Витамин әдісі»
Қан ұюының бұзылуы қай дәрумен жетіспесе пайда болады?
|
Оқушылар берілген сұрақтарға тұрғысынан жауап беру кезінде өмірден мысал келтіреді немесе қызықты ақпарат қосады. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді. Берілген сұрақтарға тұрғысынан жауап береді-2балл Қосымша қызықты ақпаратпен бөліседі.-1 балл |
Сурет, Дәрумен бөтелкесі, таблетка суреттері |
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
Бағалау |
Кері байланыс: Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді. (Бұл кері байланыс түрі,
яғни «Инстаграмм әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шаруына көмектеседі.)
Қорытынды. Мұғалім сабақты қорытындылайды, белсенді оқушыларды марапаттайды. |
Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді (Бұл кері байланыс түрі, яғни «инстаграм» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.) |
Бағалау жүйесі Жүгіруші баллдық шкаласы бойынша қай топ жоғары шкала жинайды , сол топқа сыйлық беріледі |
|
шағым қалдыра аласыз






















