Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой
қозғау:
1. Оқушылармен амандасып,
теңге туралы не білетіндерін сұрау.
2. Ұлттық валютаның ел үшін
неліктен маңызды екенін қысқаша
талқылаңыз.
Тақырыпқа
кіріспе:
«15 қараша Қазақстанда Ұлттық
валюта күні» ретінде тойланатынын
түсіндіру.
Теңгенің суреттерін көрсетіп,
оның дизайнын, номиналдарын және тарихи маңызын
талқылаңыз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Тақтаға мұғалімнің қойған
сұарғына жауаптарын жазады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен адалдық құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
Теңге мен тарихи валютаның басылған
суреттері
https://www.youtube.com/watch?v=to5dAsDax-U&pp=ygUPMTUg0pvQsNGA0LDRiNCw
|
Негізгі
бөлім
|
Талқылау (5
минут):
Қаржылық мәселелерде әділдік,
жауапкершілік және адалдық ұғымдарын
талқылаңыз.
Оқушылардан бұл құндылықтардың
ақшаны пайдалану және транзакциялар жасау кезінде қалай
қолданылатынын сұраңыз.
Топтық жаттығу (25 минут)
:
1 топ: Теңге тарихы туралы
қысқаша үзінді.
2 топ: Оқушылардан әділдік,
жауапкершілік және адалдық құндылықтарын білдіретін өздерінің
валюталық дизайнын жасауды сұраңыз.
3 топ: Оқушылар қаржылық
жағдайда әділдік немесе адалдық танытқан уақыт туралы жаза алатын
бөлім (мысалы, ақшаны бөлісу, үнемдеу және
т.б.)..
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген
тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып
қорғайды.
Оқушылар таңдаған таңбаларының
маңыздылығын және талқыланатын құндылықтармен байланысын түсіндіре
отырып, сыныпқа өздерінің валюталық үлгілерін
ұсынады.
Әр топ өздері таңдаған
тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып,
сыныпқа постерін ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен әділдік, мейірімділік құндылығын көріп отырмын
т.б.
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен жауапкершілік, достық құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
Тақта және
маркерлер
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
Қорытынды
|
Теңгенің маңыздылығын және
әділдік, жауапкершілік және адалдық құндылықтарын еске
түсіріңіз.
Оқушыларды осы құндылықтарды
күнделікті өмірде, әсіресе қаржылық мәселелерде қалай қолдануға
болатыны туралы ойлануға шақырыңыз.
|
|
Оқушыларды талқылауға қатысуы,
жұмыс парағын толтыру және валюталық дизайн әрекетіндегі
шығармашылық қабілетіне қарай бағалаңыз.
Тақырып пен талқыланған
құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс
беріңіз.
|
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
Сабақтың мақсаттары:
оқушыларды төтенше жағдайларда көмекке келетін қызметтермен
таныстыру. Төтенше жағдайлар қызметі мен сенім телефондарының
нөмірлерін қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету. Негізгі
міндеттер: 1. Оқушыларды «Шұғыл қызметтердің» негізгі нөмірлерімен
таныстыру. 2. Шұғыл қызметтерге қандай жағдайларда қоңырау шалу
керектігін түсіндіру. 3. Жедел қызмет операторына ақпаратты дұрыс
және нақты жеткізуге үйрету. 4. Оқушыларға сенім телефондарының
болуы туралы хабарлау.
|
Пікір
алмасады.
Жауаптарын тақтаға
жазады.
|
Талқылаулар мен презентациялар
кезінде қатысуды бағалаңыз.
|
Жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондары.
Рольдік ойындарға арналған телефон аппараттары. Пайдалы сілтемелер:
https://drive.google.com/file/d/1-DK6vY097pSASztikbI4JKDX2cg0CFc/view
https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view
|