Оқубағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2.6.1 кейіпкердің
портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру
себептерін мәтіннен тауып, бағалау
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Үш көңіл-күй» әдісі
1.Көңіл – күйіміз қандай? (бір
шапалақ)
2.Сабаққа дайындықтарың қалай? (екі
шапалақ)
3.Сабаққа ынталарың қандай? (3
шапалақ)
Жақсы
келді дегенше,
Жарық
келді десейші
Жақсылықтың
үлгісін
Алып
келді десейші.
Құндылық:
«Туған жердей жер болмас, туған елдей ел
болмас!»
Үй тапсырмасын
тексеру
Сұрақ-жауап әдісі
арқылы
Өткенді
пысықтау
Сұрақтардың
әрқайсысына 2 мақал-мәтелден айтады
Тапсырма
Жақсы
деген немене? Мақал-мәтел
айтады
Жаман
деген немене? Мақал-мәтел
айтады
Бейне
жазба көрсету
-«Жақсылық жасау» дегенде не естеріңе
түсті
- өзің
жасаған жақсылығыңды айтыңдаршы?
Отбасы,табиғат,мектеп
-Жақсылыққа жамандық бар ма?
Осы сұраққа жауап іздейік
- Ендеше бүгінгі
сабағымызда «Жақсылық жасау-борышың» тақырыбындағы мәтінді оқитын
боламыз.
|
Оқушылар бірге
айтады
Сұрақтардың
әрқайсысына 1 мақал-мәтелден айтады
|
Жарайсыңдар!
Сұрақтардың
әрқайсысына 1 мақал-мәтелден айтады -4 б
|
Мұғалім,оқушы
|
Сабақтың ортасы 10
мин
|
Оқу мақсатын
таныстырамын.
Кейіпкердің портретін
сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен
тауып, бағалайды
1-тапсырма
«Шапшаң ойлап, жылдам
жаз!» әдісі
7 тірек сөзді тақтаға
жазу
Ғалым,бала,жылан,түйе,ит,жеміс
ағашы.көріп жазуға (2 минут)
беріледі
2-
тапсырма
Оқылым
«Ілесіп көр» әдісімен
оқиды.
«Баланың
айласы» мәтінді түсініп
оқу
Нұсқау:
«Баланың айласы»
мәтінді
Оқушылардың мәтінді түсініп
оқып,сұрақтарға жауап беру
(10 минут)
беріледі
Автор туралы
түсінік.
Ы.Алтынсарин туралы
әңгімеле.
- Автор туралы
әңгімелейді.
Суретпен
жұмыс.
-Суретті пайдаланып, мәтінді
әңгімелеңдер.
|
Шығарманы түсініп,
тыңдайды
-7 тірек сөзді жазып
алады.
«Баланың
айласы» мәтінді түсініп
оқу
|
Дескриптор:
- Шығарманы түсініп, мәнерлеп
оқиды
-7 тірек сөзді толық
жазғанға -
3 балл
«Баланың
айласы» мәтінді түсініп
оқиды-1б
|

|
10
мин
|
3-
тапсырма
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы
оқушыларға сұрақтар қою
1.Ғалым келе жатып не
істеді?
2.Ол неліктен тасты алып
тастамақшы болады?
3.Тасты көтергенде нені
көреді?
4.Тауып алған сандықтан не
шығады?
5.Жылан не
істейді?
6.Ғалым оған не
дейді?
7.Жылан мен ғалым бірінші
кімге жүгінеді?
8.Жақсылыққа жамандық бар ма
?-деген сұраққа түйе қалай жауап береді?
9.Түйенің сөзін естей сап
жылан ғалымға не істейді?
10.Екінші рет ғалым мен жылан
кімге жолығады?
11.Жеміс ағашы қандай жауап
айтады?
12.Жылан осы кезде не
істейді?
13.Екеуі үшінші рет кімге
жолығады?
14.Ит ғалым мен жыланға қалай
жауап береді?
15.Осыдан кейін ғалым жыланға
не деп айтады?
16.Олар ең соңында кімге
жолығады?
17.Бала ғалым мен жыланға не
деп жауап берді?
Ал балалар сендердің ойларыңша
жақсылыққа жамандық бар ма?
Бала қандай айла тауып
айтты?
Жыланнан ғалымды кім
құтқарды?
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді-2
б
|
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Кері байланыс:
«Сұрақ-жауап» әдісі бойынша
өтеді. -Бүгінгі сабақты еске
түсірейік. -Бүгін сабақта не өттік? -Қандай тапсырмалар
жасадық
Үйге тапсырма Мәтінді
түсініп оқу
|
Тапсырма бойынша ой қорытып,
сабаққа рефлексия жасайды.
|

|
|