|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Абенова Жанар |
|||||
|
Пән/Сынып: |
3-сынып |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Демалу мәдениеті.. |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2-3 амалмен орындалатын есептершығару |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есептің шартын кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
- 2-3 амалмен орындалатын есептерді модельдеуді үйренеді; - кесте бойынша есептер құрастырып шығара алады; |
|||||
|
|
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут 8 минут 7 минут |
Ұйымдастыру Жаңа сабақ |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру; Психологиялық ахуал
Матемтика сабағын бастаймыз. Демалу мәдениеті бөлімін жалғастырамыз. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Ой қозғау. «Матемаикалық диктант» әдісі арқылы пысықтау Сабағымыздың тақырыбы: 2-3 амалмен орындалатын есептершығару (Бекіту сабағы) Бүгінгі сабақта сен: - 2-3 амалмен орындалатын есептерді модельдеуді үйренесің.
Дескриптор: -Сурет бойынша есеп құрастыра алады -Шешуін табады. |
Оқушылар алдыларына берілген қима қағаздармен өзерінің көңіл күйлерін білдіреді. Сұрақтарды мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып, түсіндіру. Жаңа сабақты түсіндіру |
Мақтау ,мадақтау Басскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау |
Слайд № 1 Слайд № 2 Слайд №3 Слайд №4 Слайд № 3 Слайд № 4 |
|
|
5 минут 5 минут 5 минут 5 минут |
Тақырыпты меңгеру машығы |
3-тапсырма Амалдарды баған түрінде жаз және есепте. 205 • 3 – 108• 4 300+124• 5-258 400+134*4-158= Өзіңді тексер! 205 • 3 – 108 • 4=1047
300+124• 5-258=662
400+134*4-158=378
Ауа райы әдісі арқылы орындату
Дескриптор: -Кесте бойынша есептің шартын топта құрастырады, шешуін табады. |
2-3 амалмен орындалатын есепті шешу Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастырып шығару Амалдарды орындау Оқушылар көбейтуге берілген тапсырмаларды ауызша орындайды Топтаса отырып кесте бойынша есептің шартын құрастырады шешуін табады. |
Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы дұрыс орындаған топтардың барлық оқушыларын бағалау. |
Слайд № 5 Слайд № 6 Слайд № 7 Слайд № 8 Слайд № 9 |
|
|
5 минут |
Бекіту |
Ойлан, тап. Тест тапсырмасы арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау Үй тапсырмасы: Рефлексия Бүгін сабақта: 2-3 амалмен орындалатын есептерді қалай меңгергендеріңді Ауа райы әдәсі арқылы жеткізіңдер. Сабақ аяқталды, сау болыңыздар! |
Сабақты бекіту |
Тест сұрақтарына жауап береді Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау |
Слайд № 11 Слайд № 12 |
|
Тексерілді: ДОІЖО
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
17-сабақ.Екі -үш амалмен орындалатын есептер шығару
17-сабақ.Екі -үш амалмен орындалатын есептер шығару
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Абенова Жанар |
|||||
|
Пән/Сынып: |
3-сынып |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Демалу мәдениеті.. |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2-3 амалмен орындалатын есептершығару |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есептің шартын кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
- 2-3 амалмен орындалатын есептерді модельдеуді үйренеді; - кесте бойынша есептер құрастырып шығара алады; |
|||||
|
|
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут 8 минут 7 минут |
Ұйымдастыру Жаңа сабақ |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру; Психологиялық ахуал
Матемтика сабағын бастаймыз. Демалу мәдениеті бөлімін жалғастырамыз. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Ой қозғау. «Матемаикалық диктант» әдісі арқылы пысықтау Сабағымыздың тақырыбы: 2-3 амалмен орындалатын есептершығару (Бекіту сабағы) Бүгінгі сабақта сен: - 2-3 амалмен орындалатын есептерді модельдеуді үйренесің.
Дескриптор: -Сурет бойынша есеп құрастыра алады -Шешуін табады. |
Оқушылар алдыларына берілген қима қағаздармен өзерінің көңіл күйлерін білдіреді. Сұрақтарды мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып, түсіндіру. Жаңа сабақты түсіндіру |
Мақтау ,мадақтау Басскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау |
Слайд № 1 Слайд № 2 Слайд №3 Слайд №4 Слайд № 3 Слайд № 4 |
|
|
5 минут 5 минут 5 минут 5 минут |
Тақырыпты меңгеру машығы |
3-тапсырма Амалдарды баған түрінде жаз және есепте. 205 • 3 – 108• 4 300+124• 5-258 400+134*4-158= Өзіңді тексер! 205 • 3 – 108 • 4=1047
300+124• 5-258=662
400+134*4-158=378
Ауа райы әдісі арқылы орындату
Дескриптор: -Кесте бойынша есептің шартын топта құрастырады, шешуін табады. |
2-3 амалмен орындалатын есепті шешу Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастырып шығару Амалдарды орындау Оқушылар көбейтуге берілген тапсырмаларды ауызша орындайды Топтаса отырып кесте бойынша есептің шартын құрастырады шешуін табады. |
Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы дұрыс орындаған топтардың барлық оқушыларын бағалау. |
Слайд № 5 Слайд № 6 Слайд № 7 Слайд № 8 Слайд № 9 |
|
|
5 минут |
Бекіту |
Ойлан, тап. Тест тапсырмасы арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау Үй тапсырмасы: Рефлексия Бүгін сабақта: 2-3 амалмен орындалатын есептерді қалай меңгергендеріңді Ауа райы әдәсі арқылы жеткізіңдер. Сабақ аяқталды, сау болыңыздар! |
Сабақты бекіту |
Тест сұрақтарына жауап береді Мақтау, мадақтау Баскедбол әдісі арқылы бағалау |
Слайд № 11 Слайд № 12 |
|
Тексерілді: ДОІЖО
шағым қалдыра аласыз




















