Материалдар / 1867 – 1868 жылдардағы «Уақытша ережелер», 1886, 1891 жылдардағы «Басқару туралы ережелер»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1867 – 1868 жылдардағы «Уақытша ережелер», 1886, 1891 жылдардағы «Басқару туралы ережелер»

Материал туралы қысқаша түсінік
1867 – 1868 жылдардағы уақытша ережелер туралы қарастырылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
974
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:______________________ Күні:____________Сыныбы: 10 БПәні: Қазақстан тарихыПән мұғалімі: Мұратбекұлы Мейрамбек
Тақырыбы1867 – 1868 жылдардағы «Уақытша ережелер», 1886, 1891 жылдардағы «Басқару туралы ережелер»
МақсатыОқышыларға Қазақстандағы 1867 – 1868, 1886 – 1891 жылдардағы реформаның мәні мен маңызымен танысып оларға баға беріп өзіндік пікір айтуға үйренеді
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже1867 – 1868, 1886 – 1891 ж реформа нәтижесінде Қазақстанның аумақтарға бөлінгендігін және жергілікті халықтың жағдайы ескерілмегенін түсіне отырып бұл реформаның қазақстан тарихында алатын орнын айқындау.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Салыстыру кестесі, Жұптық жұмыс, Эссе
Қолданылатын ресурстарКарта, тақта, стикерлер, маркерлер, портреттер,
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі



Тренинг
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.Мұғаліммен сәлемдеседі.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді.
БілуМиға шабуылКім жылдамИнтерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.Миға шабуыл әдісін пайдалануОқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

ТүсінуҚазақстанның Ресейге қосыл уының салдары мен маңызы Постермен өткен тақырыпты қорғау

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды
ҚолдануЖұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)Берілген сөздерге шағын эссе жазадыТопқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар бередіЖұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

ТалдауСалыстыру кестесі

Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
Жинақтауақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы жинақтайдыТарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа тақырып төңірегіәнде шағын әңгіме жазу тапсырыладыӘр топ өзара тақырыпқа қатысты шағын әңгіме жаза отырып өз ойларын жинақтайы ортаға шығып әңгімелерін оқиды






БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын таратуӘр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керекӘр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
РефлексияЕкі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыруОқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырмаӨлеңді мәнерлеп оқу.«Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша , альбом жасау.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!