Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Күні: 7.12.2018Сынып: 9бСабақ: Қазақ әдебиетіСабақтың тақырыбы: XIX ғ. 1-ші жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениетіМақсаты: XIX ғ. 1-ші жартысында қазақ әдебиетінде екі идеялық ағым: еңбекші бұқара мүддесін көздеген және ірі ақсүйектер мүдделерін жақтаған ақындар, суырып салма жыршылар шығармашылығы қалыптасқанын оқушыларға түсіндіру.2.Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру 3.Оқушыларды әдеби шығармаларды және мәдени мұраларды құрметтей білуге тәрбиелеу.Сабақтың түрі: араласӘдісі: ауызшабаяндау, әңгімелесу, сұрақ-жауап.Сабақ барысы1.Ұйымдастыру.II Үй тапсырмасынтексеру Сұрақтар1Қазақстанның Ресей құрамына кіруінің аяқтала бастағанын қандай мәліметтер сипаттайды? 2.Орыс жазушыларының шығармаларында қазақ тақырыбы қандай орыналады? 3 Орыс ғалымдары мен саяхатшыларының зерттеулеріIII Жаңа тақырып. Жоспар. 1 Әдебиет.2 Махамбет Өтемісұлы 3 Шернияз Жарылғасұлы 4.Шөже Қаржаубайұлы 4. Сүйінбай АронұлыА) топпен жұмыс1- топ. Махамбет Өтемісұлы туралы оқып, түсіндіру (Махамбет Өтемісұлы (1804-1846 жж.) өмір сүрген. Болашақ ақынның әкесі Ішкі Ордадағы ауқатты, ханға жақын, ықпалды адамдардың бірі болған. Ақындық талабымен көзге түскен Махамбетті Жәңгірхан өз ұлы Зұлқарнайынмен қосып, Орынборға оқуға жібереді. Махамбет өз өлеңдерінде езілген еңбекшілер өмірін, билеуші таптың озбырлығын суреттейді. Халық мүддесіне мейліншеберілген Махамбет өлеңдері 1836-1838 жж. Бөкей Ордасындағы шаруалар көтерілісінің себептерін, мақсаттарын айқындайды)
2- топ. Шернияз Жарылғасұлы туралы оқып, түсіндіру.(Шернияз Жарылғасұлы (1807-1867 жж) Ол 1836-1838 жж. Бөкей Ордасындағы шаруалар көтерілісіне қатысты.Қозғалыс басылғаннан кейін де Махамбет Өтемісұлынан қол үзген жоқ. Шернияздың әдебиет саласына қосқан бір жаңалығы –дәстүрлі, көне замандарданбері көшпенділер өмірінде белгіліорын алған суырыпсалмалық өнерді жетілдірді.Феодал топтардыңоғаш мінездерін әжуалап, уытты мысқылмен әшкерелеп отырды.)
3 - топ.Шөже Қаржаубайұлы туралы оқып, түсіндіру (Шөже Қаржаубайұлы ( 1808-1895 жж.) Жастайекі көзінен бірдей айырылған ,оған ақындық өнер күнкөріс көзі болды. Шөже – ірі эпик ақын. «Қозы Көрпеш-Баян Сұлу» жырының ең көркем нұсқасы Шөженің айтуымен таралған)
4-топ. Сүйінбай Аронұлы туралы оқып, түсіндіру.(Сүйінбай Аронұлы (1822-1895 жж.) Халықтың сүйікті ақыны Сүйінбай өз өлеңдерінде өмір шындығын, қазақ еңбекшілерінің ой-арманынжырлап өткен.)Деңгейлік тапсырмалар орындайды.8.Үйге тапсырмалар беруҚорытындылау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз