Материалдар / 19-ғасырдағы әдебиет
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

19-ғасырдағы әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
849
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: 7.12.2018Сынып: 9бСабақ: Қазақ әдебиетіСабақтың тақырыбы: XIX ғ. 1-ші жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениетіМақсаты: XIX ғ. 1-ші жартысында қазақ әдебиетінде екі идеялық ағым: еңбекші бұқара мүддесін көздеген және ірі ақсүйектер мүдделерін жақтаған ақындар, суырып салма жыршылар шығармашылығы қалыптасқанын оқушыларға түсіндіру.2.Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру 3.Оқушыларды әдеби шығармаларды және мәдени мұраларды құрметтей білуге тәрбиелеу.Сабақтың түрі: араласӘдісі: ауызша баяндау, әңгімелесу, сұрақ-жауап.Сабақ барысы1.Ұйымдастыру.II Үй тапсырмасын тексеру Сұрақтар1Қазақстанның Ресей құрамына кіруінің аяқтала бастағанын қандай мәліметтер сипаттайды? 2.Орыс жазушыларының шығармаларында қазақ тақырыбы қандай орын алады? 3 Орыс ғалымдары мен саяхатшыларының зерттеулеріIII Жаңа тақырып. Жоспар. 1 Әдебиет.2 Махамбет Өтемісұлы 3 Шернияз Жарылғасұлы 4.Шөже Қаржаубайұлы 4. Сүйінбай АронұлыА) топпен жұмыс1- топ. Махамбет Өтемісұлы туралы оқып, түсіндіру (Махамбет Өтемісұлы (1804-1846 жж.) өмір сүрген. Болашақ ақынның әкесі Ішкі Ордадағы ауқатты, ханға жақын, ықпалды адамдардың бірі болған. Ақындық талабымен көзге түскен Махамбетті Жәңгірхан өз ұлы Зұлқарнайынмен қосып, Орынборға оқуға жібереді. Махамбет өз өлеңдерінде езілген еңбекшілер өмірін, билеуші таптың озбырлығын суреттейді. Халық мүддесіне мейлінше берілген Махамбет өлеңдері 1836-1838 жж. Бөкей Ордасындағы шаруалар көтерілісінің себептерін, мақсаттарын айқындайды)

2- топ. Шернияз Жарылғасұлы туралы оқып, түсіндіру.( Шернияз Жарылғасұлы (1807-1867 жж) Ол 1836-1838 жж. Бөкей Ордасындағы шаруалар көтерілісіне қатысты.Қозғалыс басылғаннан кейін де Махамбет Өтемісұлынан қол үзген жоқ. Шернияздың әдебиет саласына қосқан бір жаңалығы –дәстүрлі, көне замандардан бері көшпенділер өмірінде белгілі орын алған суырыпсалмалық өнерді жетілдірді.Феодал топтардың оғаш мінездерін әжуалап, уытты мысқылмен әшкерелеп отырды.)

3 - топөже Қаржаубайұлы туралы оқып, түсіндіру (Шөже Қаржаубайұлы ( 1808-1895 жж.) Жастай екі көзінен бірдей айырылған ,оған ақындық өнер күнкөріс көзі болды. Шөже – ірі эпик ақын. «Қозы Көрпеш-Баян Сұлу» жырының ең көркем нұсқасы Шөженің айтуымен таралған)

4-топ. Сүйінбай Аронұлы туралы оқып, түсіндіру.(Сүйінбай Аронұлы (1822-1895 жж.) Халықтың сүйікті ақыны Сүйінбай өз өлеңдерінде өмір шындығын, қазақ еңбекшілерінің ой-арманын жырлап өткен.)Деңгейлік тапсырмалар орындайды.8.Үйге тапсырмалар беруҚорытындылау
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!