§19.Жұқпалы аурулар және олардың алдын-алу шаралары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

§19.Жұқпалы аурулар және олардың алдын-алу шаралары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұқпалы аурулар және алдын-алу шаралары тақырыбына қмж+презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді: Смаилова И.А _____________

Бөлім:

5-бөлім. Заттардың тасымалдануы

Педагогтің аты-жөні:

Исмухамбет Д.С

Күні:

15.11.24ж.

Сыныбы: 8- «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§19. Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу шаралары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.3.1 қарапайымдылар,бактериялар,саңырауқұлақтар,вирустармен туындайтын аурулардың ерекшеліктерімен алдын алу шараларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Жұқпалы аурулардың түрлерін, жұқпалы аурулардың ерекшеліктерін және олардың алдын алу шараларын сипаттайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






Қызығушылықты ояту

10 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.

1.«Таңда талда әдісі» әдіс арқылы өткен тақырыпты талқылап сұрақтарын талқылау.

Сұрақтар:

  1. Иммуитет туралы не білесің?

  2. Иммунитет туралы зерттеген ғалымдар?

  3. Иммунитет түрлері

  4. Фагацитоз дегеніміз не?

  5. Лейкоциттердің типтері

  6. Лимфоциттің қандай түрлері бар?

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.










Алдыңғы сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді









Оқушылардың бойында тыңдау, сезімдерімен бөлісу дағдыларын дамытуға бағыттау








ҚБ:

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл









Иммунитет туралы біледі

Сұрақтарға дұрыс жауап береді


1-3 балл






Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап» т.б


Дәптер

Оқулық Алматы: «Атамұра» 2018. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимова







АКТ


Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин


Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу шаралары тақырыбына қатысты тақырыпты ашу мақсатындағы сұрақтар қойылады:

Қандай жұқпалы ауруларды білесіңдер? Күнделікті өмірде жұқпалы аурулармен шалдықпас үшін қандай сақтық шаралар қолдаанасындар?

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар оқулықты оқып, түсінік қалыптастырады.

Қысқаша түсінік қалыптастыру...

§19. Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу шаралары тақырыбы бойынша презентация көрсетіліп, сол арқылы сабақ түсіндіріледі.


Білім алушылар қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады







Оқушылар зер салып тыңдап, тақырыпты ұғады.






Түсінбеген жерлерін мұғалімнен сұрайды









ҚБ:

жарайсың, жақсы,

талпын, дұрыс айтасың, мен сенімен келісемін





Презентация:

https://www.canva.com/design/DAGWX-LEu5M/O8cc9EHJuPJtzNBEivl3fA/edit?utm_content=DAGWX-LEu5M&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2018. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимова

85-86-87 беттер

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

20 мин.

Мақсаты.

-Жұқпалы аурулардың түрлерін, жұқпалы аурулардың ерекшеліктерін және олардың алдын алу шараларын сипаттайды.

Оқулықпен жұмыс

Кітапта берілген термин сөздерді оқып, оларға анықтама береді.





Топтық жұмыс

Жұқпалы ауруларға қатысты 3-топқа жағдаяттық сұрақтар беріледі, әр топ сұрақты талқылайды


1-топ

Сыныптастарыңызбен бірге демалыс орнына бардыңыз. Жолдастарыңыздың бірі (Айдос) демалыс орнында ағын су ішкен. Бірнеше күннен кейін Айдостың іш қатты ауырып, қызуы көтеріліп, диарея және әлсіздік пайда болды. Дәрігер оның ............... ауырғанын айтты.


2-топ

Жанардың тамағы ауырып, жөтел пайда болып, дене қызуы көтерілген. Одан соң тыныс алуында қиындықтар байқалған. Жанар бірнеше күн бұрын сыныптағы туған күн кешіне қатысып, сыныптастарымен жақын байланыста болған еді. Дәрігер оған .......... диагнозын қойды.


3-топ

Жазғы демалыста сіз және достарыңыз табиғатта демалып, шетелге шықтыңыздар. Бірнеше аптадан кейін достарыңыздың біріне (Нұрлан) бөртпе шығып, жаралар пайда болды және ол өзін әлсіз сезіне бастады. Дәрігер оның ................ ауырғанын айтты. Бұл паразиттік ауру екені және оны масалардың бір түрі арқылы жұқтыратыны анықталды.



3-тапсырма

Ойлан, тап!”

Оқушылар wordwall платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді.

  1. Ауру қоздырушыларын ата

  2. Қоздырушысы қарапайымдар болып табылатын жұқпалы ауру?

  3. Қоздырушысы тоқ ішекті зақымдайтын ауру

  4. Хлорлы әк пен қышқыл ерітінділері тез заласыздандыратын ауру түрі?

  5. Фитофтороз ауруы түсетін жеміс пен көкеніс түрлері?

Оқушылар мақсаттарға жету үшін сабаққа белсенді қатысады



Оқушылар өз ойларымен бөліседі



Логикалық сұрақтарға жауап береді





Оқушылар топтасып жұмыс жасайды.











Жұпта талқылау жасау арқылы берілген ақпаратты саралап, бағандарға жіктейді





Оқушылар жауаптарын дәптерге жазады













Cынып бойынша сұрақтардың дұрыс бұрыстығын анықтайды






Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл









Термин сөздермен жұмыс

Терминдердің анықтамасын біледі


Олардың мағынасын түсінеді.


1балл



1балл





ҚБ:

жарайсың, жақсы,

талпын, дұрыс айтасың, мен сенімен келісемін





Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл









әр аурудың рөлін түсінеді

Аурулардың түрлерін анықтап, сұрақтарға жауап береді.


3балл



Алғаш аяқтаған 1 топқа бонусқа 1 балл






Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл









Жұқпалы ауру түрлерін ажырата алады.

Салыстырмалы сипаттай алады


Айырмашылықтарын біледі


1балл


1балл











ҚБ:

жарайсың, жақсы,

талпын, дұрыс айтасың, мен сенімен келісемін





Презентация:

https://www.canva.com/design/DAGWL-y07pw/Wpd2PIRqiMQ4pwnW5p6Zlw/edit?utm_content=DAGWL-y07pw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2018. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимова

85-86-87 беттер







АКТ








Дәптер, презентация:

https://www.canva.com/design/DAGWFrgkvt4/13MvB9xW5S_pxS_baGqT4Q/edit?utm_content=DAGWFrgkvt4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton








https://wordwall.net/ru/resource/81951032

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үйге: §19 оқу және Бағалау бөліміндегі алғашқы тапсырманы орындау


Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады





Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2018. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимова

85-86-87беттер



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.



Әр деңгейлі тапсырмаларды беру арқылы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2024
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі