Материалдар / №1. БЖБ 6 сынып ҚАЗАҚ ТІЛІ ІІІ тоқсан

№1. БЖБ 6 сынып ҚАЗАҚ ТІЛІ ІІІ тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
№1. БЖБ 6 сынып ҚАЗАҚ ТІЛІ ІІІ тоқсан
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

6-cынып. № 1 БЖБ

Бөлім: «Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология»

Оқу мақсаты

6.1.3.1- тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау;

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

6.4.4.2 етістіктің етіс түрлері мен салтсабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану


Бағалау критерийі Білім алушы

    • Мәтін мазмұнындағы детальді ақпараттарды анықтайды:

    • Мәтіндегі есімдіктердің мағыналық түрлерін ажыратады;

    • Салт сабақты етістіктерді ажыратады.


Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты 15 -20 минут


1-тапсырма.Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сұрақтарға жауап беру арқылы детальді ақпараттарды табыңыз. (ауызша орындалады).

  • Судың қасиетін зерттеген ғалым кім?

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

  • Ол зерттеу барысында нені байқады?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Сумен емделудің қандай түрі бар?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Ол адам ағзасына қалай әсер етеді?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Адам денесінің қанша пайызы судан тұрады?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Су - тіршілік көзі

Су − тіршілік көзі. Осы мөлдір сұйықтыққа бар тіршілік тәуелді. Алайда күнделікті тұрмыстың ажырамас бөлігіне айналған судың емдік қасиеттері жайында көбі біле бермейді. Су адамның шөлін қандыру немесе тұрмыстық қажеттілігінен басқа да жайларда пайдаға асады. Назарларыңызға судың пайдасы, емдік қасиеттері жайында мәлімет ұсынамыз. Жапон ғалымы Масару Эмото бірнеше жыл бойы судың қасиетін зерттеген. Ол тазартылған суды бір ыдысқа құйып, сол судың жанына адамдар келіп «махаббат», «періште», «рақмет», «бейбітшілік» деген сияқты жақсы сөздер айтқан. Ғалым осы суды қатырып, суретке түсірген кезде кристалдары керемет әдемі, үйлесімді болып шыққанын байқаған. Ал дәл осы суға «ыза», «соғыс», «қан», «өлім» сияқты жағымсыз сөздер айтқан кезде кристалдары мүлде басқа, бей-берекет, көмескі, қара лай болып шыққанын көріпті. Жапон ғалымы су біздің барлық эмоциямызды, сезімімізді, сөзіміз бен дұғамызды, музыканы қабылдайтынын осылай дәлелдеген.

Дәрігерлердің айтуынша, сумен емделудің қарапайым әдіс-тәсілі көп. Мәселен, суды алдымен қатырып, кейін ерітіп ішуге болады. Тек үстіңгі қабатын төгіп тастау керек. Өйткені ауыр металдар судың бетіне көтеріледі. Осы суды адам күнде таңертең аш қарынға ішіп отырса, емдік қасиеті зор. Адам ағзасы бірден жұмысқа кіріседі. Ағзаға таза су енеді де, ол біздің сұйықтық қанымызға әсер етеді және тазалық ақпаратын жеткізеді. Сөйтіп бойымыздағы сұйықтықтардың құрылымдануына ықпал жасайды. Адам денесінің 70% судан тұрады. Ендеше ағзадағы судың құрамын өзгерте отырып, сауығуға әбден болады.

2-тапсырма. Мәтінді тағы бір қайталап тыңдаңыз. Тыңдай отырып, мәтіннен есімдіктерді теріп жазыңыз.

Есімдіктер

Мағыналық түрлері

















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

* Мәтін мазмұнындағы детальді ақпараттарды анықтайды:


1

Мәтін мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі детальді ақпараттарды табады:

1-ақпарат

2-ақпарат

3-ақпарат

4-ақпарат

5-ақпарат



1

1

1

1

1

*Мәтіндегі есімдіктердің мағыналық түрлерін ажыратады;

1

Мәтінді тыңдай отырып, мәтіннен есімдіктерді теріп жазады.

1

1



Есімдіктердің мағыналық түрлерін ажыратады;

1

1

1



Барлығы

10

Ықтимал жауаптар

1-тапсырма.Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сұрақтарға жауап беру арқылы детальді ақпараттарды табыңыз. (ауызша орындалады).

  • Судың қасиетін зерттеген ғалым кім?

Жапон ғалымы Масару Эмото бірнеше жыл бойы судың қасиетін зерттеген. ______________________

  • Ол зерттеу барысында нені байқады?

Ол тазартылған суды бір ыдысқа құйып, сол судың жанына адамдар келіп «махаббат», «періште», «рақмет», «бейбітшілік» деген сияқты жақсы сөздер айтқан. Ғалым осы суды қатырып, суретке түсірген кезде кристалдары керемет әдемі, үйлесімді болып шыққанын байқаған. _____________________

  • Сумен емделудің қандай түрі бар?

Мәселен, суды алдымен қатырып, кейін ерітіп ішуге болады. Тек үстіңгі қабатын төгіп тастау керек. Өйткені ауыр металдар судың бетіне көтеріледі. Осы суды адам күнде таңертең аш қарынға ішіп отырса, емдік қасиеті зор.________________________

  • Ол адам ағзасына қалай әсер етеді?

Осы суды адам күнде таңертең аш қарынға ішіп отырса, емдік қасиеті зор. Адам ағзасы бірден жұмысқа кіріседі. Ағзаға таза су енеді де, ол біздің сұйықтық қанымызға әсер етеді және тазалық ақпаратын жеткізеді. Сөйтіп бойымыздағы сұйықтықтардың құрылымдануына ықпал жасайды.

  • Адам денесінің қанша пайызы судан тұрады?

Адам денесінің 70% судан тұрады. _____________


2-тапсырма. Мәтінді тағы бір қайталап тыңдаңыз. Тыңдай отырып, мәтіннен есімдіктерді теріп жазыңыз.

Есімдіктер

Мағыналық түрлері

Осы

Сілтеу есімдігі

Бар

Жалпылау есімдігі

Ол

Сілтеу есімдігі

Бірнеше

Белгісіздік есімдігі

Ол

Жіктеу есімдігі

Сол

Сілтеу есімдігі

Біздің

Жіктеу есімдігі

Барлық

Жалпылау есімдігі




Жариялаған:
автор
24 Ақпан 2025
121
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі