|
Бекітемін : |
|
|
|
Тәрбие сағаты |
«1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қазақстан Республикасындағы халықтардың ынтымақтастықпен, бірлікпен, тең құқықпен өмір сүріп жатқандығын және оны үлгі етіп, әр халықтың салт - дәстүрлерін сақтап келе жатқан қаншама ұлттардың салт - саналарынан хабардар ету, балалардың өз өнерлерін көпшілік ортаға салу арқылы шығармашылық білімдерін көрсету, балалардың жаңа қырларын ашу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық мүдде |
|
|
Ресімдеу |
Слайд,презентация |
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
Таратпа қағаздар |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
||
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (10 мин) Жағымды көңіл -күйтуғызу. |
«Ой шақыру» 4 ұлт өкілдері бойынша топқа бөлу. І топ: орыс ұлты ІІ топ: неміс ұлты ІІІ топ: түрік ұлты IV топ: корея ұлты Мұғалім: Армысыздар құрметті қонақтар, қадірлі оқушылар! 1мамыр – Қазақстан халқының ынтымағы мен бірлігі мерекесі құтты болсын! Шаттық шеңбер жасау Қайырлы күн, балалар! Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш нұр іздеген, Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден Сендердей ақылды, мейірімді, білімге құштар балаларды көргеніме мен бүгін өте қуаныштымын. Ендеше, сендер де сондай қуанышты жүзбен бір - бірлеріңе күлімсірей қарап, бас иіп амандасайық. Мерекелік ашық сабағымызды бастамастан бұрын, алдымен амандасып алайық. Барлықтарыңыздың тұруларыңызды сұрап, түрлі халықтар қалай амандасатынымен танысып солар сияқты амандасып алайық. Қазақтар – қол алысады Италияда – құшақтасады Бразилияда – бір – бірінің иығын қағады Зимбабада – арқасымен амандасады Македонияда – шынтақпен Никаракуада – иықпен тіреседі Австралияда шапалақ, секіру, бөксе түйістіреді. Гимн- біздің Отанымыздың салтанатты үні. Өр үні. Өміршең үні. Оның қалықтай көтерілген әуеніне туған жердің рухы мен сазы шымырлай шалқиды. Кеудені мейірлі мақтанышқа бөлейді, арманыңды аялай самғайды. Қазақстан Республикасының гимн орындалады. Топтар өз тілдерінде топтарын таныстырады. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Ортаға шеңбер құрып, бір-бірімен амандасады. 4 топқа бөлінеді. Топтар өздерін таныстырады. |
Таратпа қағаздар |
|
Сабақ басы (20 мин) |
1 -
топ
|
Сұрақтарға жауап береді. |
Таратпа қағаздар |
|
«Тіл өнері» |
Құсқа екі қанат қандай қажет болса, осы күнгі
қазақ жастарына осы 3 тілді білу сондай
қажет.
|
мақал - мәтелдің түсіп қалға сөздерін тауып, 3 тілдегі баламасын айтады. |
Таратпа қағаздар |
|
Ойын |
1 - топ Ағылшындардың бас киімін шешіп
амандасуы. 4-топ. Қазақтардың амандасуы Италияндардың амандасуы |
Қай елдің амандасуы екенін табады |
|
|
Соңы |
«Туған еліме
тілегім» |
Оқушылар стикерлерге пікірлерін жазады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 мамыр
1 мамыр
|
Бекітемін : |
|
|
|
Тәрбие сағаты |
«1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қазақстан Республикасындағы халықтардың ынтымақтастықпен, бірлікпен, тең құқықпен өмір сүріп жатқандығын және оны үлгі етіп, әр халықтың салт - дәстүрлерін сақтап келе жатқан қаншама ұлттардың салт - саналарынан хабардар ету, балалардың өз өнерлерін көпшілік ортаға салу арқылы шығармашылық білімдерін көрсету, балалардың жаңа қырларын ашу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық мүдде |
|
|
Ресімдеу |
Слайд,презентация |
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
Таратпа қағаздар |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
||
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (10 мин) Жағымды көңіл -күйтуғызу. |
«Ой шақыру» 4 ұлт өкілдері бойынша топқа бөлу. І топ: орыс ұлты ІІ топ: неміс ұлты ІІІ топ: түрік ұлты IV топ: корея ұлты Мұғалім: Армысыздар құрметті қонақтар, қадірлі оқушылар! 1мамыр – Қазақстан халқының ынтымағы мен бірлігі мерекесі құтты болсын! Шаттық шеңбер жасау Қайырлы күн, балалар! Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш нұр іздеген, Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден Сендердей ақылды, мейірімді, білімге құштар балаларды көргеніме мен бүгін өте қуаныштымын. Ендеше, сендер де сондай қуанышты жүзбен бір - бірлеріңе күлімсірей қарап, бас иіп амандасайық. Мерекелік ашық сабағымызды бастамастан бұрын, алдымен амандасып алайық. Барлықтарыңыздың тұруларыңызды сұрап, түрлі халықтар қалай амандасатынымен танысып солар сияқты амандасып алайық. Қазақтар – қол алысады Италияда – құшақтасады Бразилияда – бір – бірінің иығын қағады Зимбабада – арқасымен амандасады Македонияда – шынтақпен Никаракуада – иықпен тіреседі Австралияда шапалақ, секіру, бөксе түйістіреді. Гимн- біздің Отанымыздың салтанатты үні. Өр үні. Өміршең үні. Оның қалықтай көтерілген әуеніне туған жердің рухы мен сазы шымырлай шалқиды. Кеудені мейірлі мақтанышқа бөлейді, арманыңды аялай самғайды. Қазақстан Республикасының гимн орындалады. Топтар өз тілдерінде топтарын таныстырады. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Ортаға шеңбер құрып, бір-бірімен амандасады. 4 топқа бөлінеді. Топтар өздерін таныстырады. |
Таратпа қағаздар |
|
Сабақ басы (20 мин) |
1 -
топ
|
Сұрақтарға жауап береді. |
Таратпа қағаздар |
|
«Тіл өнері» |
Құсқа екі қанат қандай қажет болса, осы күнгі
қазақ жастарына осы 3 тілді білу сондай
қажет.
|
мақал - мәтелдің түсіп қалға сөздерін тауып, 3 тілдегі баламасын айтады. |
Таратпа қағаздар |
|
Ойын |
1 - топ Ағылшындардың бас киімін шешіп
амандасуы. 4-топ. Қазақтардың амандасуы Италияндардың амандасуы |
Қай елдің амандасуы екенін табады |
|
|
Соңы |
«Туған еліме
тілегім» |
Оқушылар стикерлерге пікірлерін жазады |
|
шағым қалдыра аласыз













