Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: сабақ 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Менің отбасым және достарым

    Сабақтың тақырыбы:

    Қағаздың құпиялары. Қағаздың қандай қасиеттері бар.


    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.1.1.1 материалдың түрлерімен танысу барысында қасиеттерінің сипаттамасын (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі) анықтау1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    • Материалдың атауы мен қолдануын тәжербиеде пайдалана алады.

    • Шығармашылық идеяларды дамытады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы




    Амандасу

    «Жүректен -жүрекке» әдісі арқылы балаларды көтеріңкі көңіл күй сыйлау.

    Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.


    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Суретті қағазды конфеттер.

    Суреттер жиынтығы.





    Ортасы





    Миға шабуыл

    Балаларға сұрақ қою арқылы

    4) Қағаз неден алынады?

    5) Қағаздың түрлерін білесің бе?

    6) Қағаз туралы қандай қызықты дерек білесің?

    Қағаз жазуға, сызуға, сурет салуға және түрлі қажеттіліктерге жарайтын ағаштан жасалған материал. Қағаз жасайтын шикізатты дайындау үшін ағаштарды кеседі. Бұтақ, жапырақ, тамырынан тазартады. Сонан соң ұсақталғанша үгітеді де, ол ұнтағы шыққанша майдалана береді. Бұдан соң ұлпа әр түрлі өңдеуден өтеді. Дымқыл әрі борпылдақ ұнтақ машинадан өтіп, тығыз да теп – тегіс аппақ қағазға айналады. Қағаз тұңғыш рет 2-ғасырда Қытайда жасалды, Еуропада 11 – 12-ғасырларда пайда болды. Оған негізгі материал ретінде зығыр, мақта, кендірпайдаланылды. Қағаздың 600-ден астам түрі бар. Қағаз 11 топқа бөлінеді: Баспалық қағаз (баспаханалық, офсеттік, иллюстрациялық, картографиялық, т.б.) – тегістігімен, түсінің ақтығымен ерекшеленеді, баспа бояуы жақсы жұғылады.

    Бірнеше тәжірибе жасап көрейік.

    №1. «Қағаз мөлдір емес»

    Балалардың алдына сурет және әйнек берілген.Балалар сол арқылы суретті қарайды.

    --Біз суретті неліктен көріп тұрмыз?

    Өйткені әйнек мөлдір. Енді әйнектің орнына қағаз парағын аламыз. Қағаз арқылы біздің суретіміз көріне ме?

    Жоқ. Өйткені қағаз мөлдір емес. Бұл қағаздың қасиеті. Балалар, қағаз қандай? Бұдан қандай шешім шығаруға болады?

    Балалар: Қағаз мөлдір емес.

    №2. «Қағаз умаждалады,мыжылады,дыбыс шығарады»

    -Енді осы қағазды алып шытырлатып көрейікші,дыбыс шығарады ма?

    -Қағаз шытырлайды,дыбыс шығарады.

    -Енді осы қағазды алып алақанымызға салып умаждап көрейікші,қағаз қандай болды?

    -Қағаз умаждалып дөңгелек болды. -Бұдан қандай шешім шығаруға болады? -Қағаз шытырлайды,дыбыс шығарады,умаждалады. -Жақсы балалар,енді осы дөңгелек қағаздарымызды арнайы ыдысқа салып қояйық.Бұл бізге сабақтың соңында керек болады.

    Сергіту сәті.

    Тәжірибе №3. «Қағаз су өкізеді»

    Үстел үстінде ішінде су құйылған ыдыс тұр. Енді осы ыдысқа майлық қағаздан және қатты қағаздан жасалған қайықты салып көрейікші.Майлық қағазымызға не болды? Ол толығымен ылғалданды.Қатты қағаздан жасалған қайығымызда суды өзіне сіңіріп алды.

    -Қағаздың қайсысы бірінші суды сіңірді?

    -Майлық қағазы.

    -Неге?

    -Өйткені майлық қағазы жұмсақ,жұқа.

    -Қатты қағаз ше?

    -Қатты қағаз да суды сіңіреді,бірақ оған уақыт көбірек кетеді екен.

    -Неге?

    -Өйткені қатты қағаз қалың,қатты.

    -Дұрыс айтасыңдар,қағаздың барлық түрі судан қорқады екен,тез ылғалданады.

    Балалар,сендер қалай ойлайсыңдар, жаңбырлы күні қағаздан жасалған қолшатырмен көшеге шыға аламыз ба?

    -Жоқ

    - Неге?

    -Өйткені қағаз қолшатырдан су өтіп кетеді.

    -Балалар,бұдан қандай шешім шығарамыз?

    Қағаз тез ылғалданады, яғни су өткізеді.

    №4.«Қағаз тез жыртылады» Балалар,қалай ойлайсыңдар,қағаздан киім тігіп кисек бола ма?

    Балалар:Жоқ,қағаздан киім тігілмейді.

    Неге қағаздан киім тігілмейді?

    Балалар:Өйткені қағаз тез жыртылады. Қане,онда қағаз тез жыртылама екен іс-тәжірбие арқылы дәлелдеп көрейік.Сендердің алдыларыңда екі лента жатыр.Біреуі қағаздан, ал екіншісі матадан жасалған. Бірінші қолымызға матадан жасалған лентаны алып жыртып көрейікші. Мата лента жыртылады ма екен?(Жоқ) Ал қағаз лентаны алып жыртып көрейік.Не байқадық?Бұдан қандай шешім шығарамыз? Балалар:Қағаз лента тез жыртылады. Бұл қағаздың тағы бір қасиеті -қағаз оңай жыртылады. Қағазға тәжірбие жасау арқылы біраз қасиеттерімен таныстық,түрлерін,қағаз қандай болатынын білдік. Қағаздың түрлері-ақ қағаз,түрлі-түсті қағаз,қатты қағаз,майлық қағазы... және де қағаз су сіңіргіш,тез жанады,шытырлайды,тез жыртылады... Балалар,біз қағаздың тез жыртылатынын, умаждалатынын білеміз, сондықтан кітапты көргенде абайлап,жыртып алмай ұқыптап ұстау керек.Сонда ғана біздің кітабымыз бізге көп уақытқа дейін қызмет етеді.Сендерге ұнады ма?Қане,олай болса бір-бірімізге қол шапалақтайықшы.

    Дескриптор

    Біледі:Қағаздың түрлерін.

    Игереді: Тәжірбие арқылы қағаз қасиеттерін.

    Меңгереді:Қағаздың қайдан келетінін.

    -Балалар, бүгін сендер тәжірбие жасау арқылы қағаздың кейбір қасиеттерімен, қағаз түрлерімен таныстыңдар.

    «Болады-болмайды»ойыны

    Мен сендерге заттардың атын айтамын,ал сендер сол заттардың арсындағы қайсы қағаздан жасалатынын қол шапалақтау арқылы білдіретін боласыңдар.Олай болса,мұқият тыңдаймыз.

    Қағаз кітап Қағаз орамал

    Қағаз кеме Қағаз орындық

    Қағаз аяқ-киім Қағаз майлық

    Қағаз дәптер Қағаз ақша

    Қағаз үстел Қағаз қолшатыр

    Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі










    Қағаздан жасалған әр түрлі қораптарды, өзіне қызмет ететін заттарды жасап үйренеді.

    Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

    Дискриптор

    Отбасы және достарын басты құндылық ретінде қалыптастырады.

    Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі.

    Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

    АКТ қолдану

    Мұғалім- оқушы

    https://bilimland.kz

    Құрал- жабдығын қадағалау т.б.

    Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.


    ҚЕ. қайшы мен желіммен.




    Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


    Аяқталуы



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.

    Picture 1


    Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




    Қосымша ақпарат

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

    1:

    2:






    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: сабақ 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Менің отбасым және достарым

    Сабақтың тақырыбы:

    Қағазды қалай қауіпсіз кесуге болады?

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.1.2.2 қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    • Қайшымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйренеді;

    • Шығармашылық идеяларды дамытады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы




    Амандасу.

    Сабаққа дайындау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейтқасымова Гүлдана Турашовна
    14 Сәуір 2023
    463
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1 сынып 2 тоқсан көркем еңбек

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1 сынып 2 тоқсан көркем еңбек

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2 сыныпқа арналған көркем еңбек пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: сабақ 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Менің отбасым және достарым

    Сабақтың тақырыбы:

    Қағаздың құпиялары. Қағаздың қандай қасиеттері бар.


    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.1.1.1 материалдың түрлерімен танысу барысында қасиеттерінің сипаттамасын (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі) анықтау1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    • Материалдың атауы мен қолдануын тәжербиеде пайдалана алады.

    • Шығармашылық идеяларды дамытады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы




    Амандасу

    «Жүректен -жүрекке» әдісі арқылы балаларды көтеріңкі көңіл күй сыйлау.

    Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.


    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Суретті қағазды конфеттер.

    Суреттер жиынтығы.





    Ортасы





    Миға шабуыл

    Балаларға сұрақ қою арқылы

    4) Қағаз неден алынады?

    5) Қағаздың түрлерін білесің бе?

    6) Қағаз туралы қандай қызықты дерек білесің?

    Қағаз жазуға, сызуға, сурет салуға және түрлі қажеттіліктерге жарайтын ағаштан жасалған материал. Қағаз жасайтын шикізатты дайындау үшін ағаштарды кеседі. Бұтақ, жапырақ, тамырынан тазартады. Сонан соң ұсақталғанша үгітеді де, ол ұнтағы шыққанша майдалана береді. Бұдан соң ұлпа әр түрлі өңдеуден өтеді. Дымқыл әрі борпылдақ ұнтақ машинадан өтіп, тығыз да теп – тегіс аппақ қағазға айналады. Қағаз тұңғыш рет 2-ғасырда Қытайда жасалды, Еуропада 11 – 12-ғасырларда пайда болды. Оған негізгі материал ретінде зығыр, мақта, кендірпайдаланылды. Қағаздың 600-ден астам түрі бар. Қағаз 11 топқа бөлінеді: Баспалық қағаз (баспаханалық, офсеттік, иллюстрациялық, картографиялық, т.б.) – тегістігімен, түсінің ақтығымен ерекшеленеді, баспа бояуы жақсы жұғылады.

    Бірнеше тәжірибе жасап көрейік.

    №1. «Қағаз мөлдір емес»

    Балалардың алдына сурет және әйнек берілген.Балалар сол арқылы суретті қарайды.

    --Біз суретті неліктен көріп тұрмыз?

    Өйткені әйнек мөлдір. Енді әйнектің орнына қағаз парағын аламыз. Қағаз арқылы біздің суретіміз көріне ме?

    Жоқ. Өйткені қағаз мөлдір емес. Бұл қағаздың қасиеті. Балалар, қағаз қандай? Бұдан қандай шешім шығаруға болады?

    Балалар: Қағаз мөлдір емес.

    №2. «Қағаз умаждалады,мыжылады,дыбыс шығарады»

    -Енді осы қағазды алып шытырлатып көрейікші,дыбыс шығарады ма?

    -Қағаз шытырлайды,дыбыс шығарады.

    -Енді осы қағазды алып алақанымызға салып умаждап көрейікші,қағаз қандай болды?

    -Қағаз умаждалып дөңгелек болды. -Бұдан қандай шешім шығаруға болады? -Қағаз шытырлайды,дыбыс шығарады,умаждалады. -Жақсы балалар,енді осы дөңгелек қағаздарымызды арнайы ыдысқа салып қояйық.Бұл бізге сабақтың соңында керек болады.

    Сергіту сәті.

    Тәжірибе №3. «Қағаз су өкізеді»

    Үстел үстінде ішінде су құйылған ыдыс тұр. Енді осы ыдысқа майлық қағаздан және қатты қағаздан жасалған қайықты салып көрейікші.Майлық қағазымызға не болды? Ол толығымен ылғалданды.Қатты қағаздан жасалған қайығымызда суды өзіне сіңіріп алды.

    -Қағаздың қайсысы бірінші суды сіңірді?

    -Майлық қағазы.

    -Неге?

    -Өйткені майлық қағазы жұмсақ,жұқа.

    -Қатты қағаз ше?

    -Қатты қағаз да суды сіңіреді,бірақ оған уақыт көбірек кетеді екен.

    -Неге?

    -Өйткені қатты қағаз қалың,қатты.

    -Дұрыс айтасыңдар,қағаздың барлық түрі судан қорқады екен,тез ылғалданады.

    Балалар,сендер қалай ойлайсыңдар, жаңбырлы күні қағаздан жасалған қолшатырмен көшеге шыға аламыз ба?

    -Жоқ

    - Неге?

    -Өйткені қағаз қолшатырдан су өтіп кетеді.

    -Балалар,бұдан қандай шешім шығарамыз?

    Қағаз тез ылғалданады, яғни су өткізеді.

    №4.«Қағаз тез жыртылады» Балалар,қалай ойлайсыңдар,қағаздан киім тігіп кисек бола ма?

    Балалар:Жоқ,қағаздан киім тігілмейді.

    Неге қағаздан киім тігілмейді?

    Балалар:Өйткені қағаз тез жыртылады. Қане,онда қағаз тез жыртылама екен іс-тәжірбие арқылы дәлелдеп көрейік.Сендердің алдыларыңда екі лента жатыр.Біреуі қағаздан, ал екіншісі матадан жасалған. Бірінші қолымызға матадан жасалған лентаны алып жыртып көрейікші. Мата лента жыртылады ма екен?(Жоқ) Ал қағаз лентаны алып жыртып көрейік.Не байқадық?Бұдан қандай шешім шығарамыз? Балалар:Қағаз лента тез жыртылады. Бұл қағаздың тағы бір қасиеті -қағаз оңай жыртылады. Қағазға тәжірбие жасау арқылы біраз қасиеттерімен таныстық,түрлерін,қағаз қандай болатынын білдік. Қағаздың түрлері-ақ қағаз,түрлі-түсті қағаз,қатты қағаз,майлық қағазы... және де қағаз су сіңіргіш,тез жанады,шытырлайды,тез жыртылады... Балалар,біз қағаздың тез жыртылатынын, умаждалатынын білеміз, сондықтан кітапты көргенде абайлап,жыртып алмай ұқыптап ұстау керек.Сонда ғана біздің кітабымыз бізге көп уақытқа дейін қызмет етеді.Сендерге ұнады ма?Қане,олай болса бір-бірімізге қол шапалақтайықшы.

    Дескриптор

    Біледі:Қағаздың түрлерін.

    Игереді: Тәжірбие арқылы қағаз қасиеттерін.

    Меңгереді:Қағаздың қайдан келетінін.

    -Балалар, бүгін сендер тәжірбие жасау арқылы қағаздың кейбір қасиеттерімен, қағаз түрлерімен таныстыңдар.

    «Болады-болмайды»ойыны

    Мен сендерге заттардың атын айтамын,ал сендер сол заттардың арсындағы қайсы қағаздан жасалатынын қол шапалақтау арқылы білдіретін боласыңдар.Олай болса,мұқият тыңдаймыз.

    Қағаз кітап Қағаз орамал

    Қағаз кеме Қағаз орындық

    Қағаз аяқ-киім Қағаз майлық

    Қағаз дәптер Қағаз ақша

    Қағаз үстел Қағаз қолшатыр

    Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі










    Қағаздан жасалған әр түрлі қораптарды, өзіне қызмет ететін заттарды жасап үйренеді.

    Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

    Дискриптор

    Отбасы және достарын басты құндылық ретінде қалыптастырады.

    Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі.

    Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

    АКТ қолдану

    Мұғалім- оқушы

    https://bilimland.kz

    Құрал- жабдығын қадағалау т.б.

    Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.


    ҚЕ. қайшы мен желіммен.




    Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


    Аяқталуы



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.

    Picture 1


    Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




    Қосымша ақпарат

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

    1:

    2:






    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: сабақ 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Менің отбасым және достарым

    Сабақтың тақырыбы:

    Қағазды қалай қауіпсіз кесуге болады?

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.1.2.2 қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    • Қайшымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйренеді;

    • Шығармашылық идеяларды дамытады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы




    Амандасу.

    Сабаққа дайындау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Тест 3 сынып
    14.04.2023
    463
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейтқасымова Гүлдана Турашовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации